Κεφάλαιο 31

38 4 0
                                    

Νεφέλης Point Of View.

Έχουν περάσει αρκετοί μήνες.
Η Άννα και ο Τόλης δεν μας ενοχλούν πια και όλοι έχουμε ηρεμήσει.
Ο Γιάννης πήγε στην Ιταλία για να συναντήσει την κοπέλα του την Κατερίνα, ήταν πολύ στεναχωρημένη αυτό το διάστημα επειδή της έλειπε πολύ ο Γιάννης. Όταν τον είδε μπροστά της χάρηκε πολύ και πέρασαν πολύ ωραία στην Ιταλία, αυτό έγινε μέσα στο Πάσχα, ο Γιάννης επέστρεψε λίγες μέρες πριν.

Είναι Μάϊος και φτάνουμε σιγά σιγά στο τέλος της σχολής.
Μέσα σε όλο αυτό χρονικό διάστημα έμαθα πολλά από την σχολή, αλλά και γενικά έμαθα πολλά, έγιναν πολλά.
Πλέον δεν κλαίω τόσο, όπως έκλαιγα πριν από λίγο καιρό.
Απλά εμένα προσκολλημένη στο παρελθόν και φοβόμουν το μέλλον.
Δεν εστίαζα στο παρόν και αυτό ήταν ένα από τα μεγαλύτερα μου λάθη, αν δεν εστιάσεις σε αυτό που κάνεις τώρα πως θα υπάρξει κάτι καλύτερο μετά;

Απλά θα συνεχίσεις να πονάς και να καταστρέφεσαι.
Θες να ζεις διαρκώς στο σκοτάδι; Το σκοτάδι είναι μεγάλη μάχη κι αν μπεις σε αυτό δεν μπορεί κανείς να σε σώσει, εσύ μπορείς να σώσεις τον εαυτό σου, εσύ μπορείς να διαλέξεις ποια θα είναι η κατάληξη αυτής της μάχης. Θέλεις να είσαι ο ηττημένος ή θέλεις να είσαι ο νικητής; Μην καταστρέφεσαι, απλά πάλεψε. Πάλεψε και θα τα καταφέρεις. Πάλεψε και θα νικήσεις.

Οι εξετάσεις κοντεύουν και είναι οι τελευταίες που θα δώσουμε για φέτος, μέσα στον επόμενο χρόνο θα δώσουμε εξετάσεις για πτυχίο και αυτό με αγχώνει αν κι ο Άγγελος με εμψυχώνει πολύ λέγοντας μου ότι θα τα πάω τέλεια.

"Θα πάω να συναντήσω την Άννα και την Φωτεινή". Είπε η Αντιγόνη στα ξαφνικά και οι σκέψεις μου διακόπηκαν απότομα, όλοι μας την κοιτούσαμε τρομαγμένοι.

"Να προσέχεις αγάπη μου". Της είπε ο Κώστας και την φίλησε γλυκά λίγο πιο πέρα από τα χείλη, όμως στο βλέμμα του υπήρχε μια μεγάλη ανησυχία.

"Θα προσέχω μωρό μου μην ανησυχείς, όλα θα πάνε καλά". Είπε προσπαθώντας να τον καθησυχάσει αλλά μάταια. Ο Κώστας παρέμενε πολύ ανήσυχος όμως δεν είπε τίποτα, την αγκάλιασε άλλη μια φορά και όταν διέκοψαν την αγκαλιά η Αντιγόνη έφυγε.

Αντιγόνης Point Of View.

Έφτασα μόλις πριν λίγο στο στέκι της παλιάς μου παρέας.
Χτύπησα το κουδούνι και σε λιγότερο από δύο λεπτά μου άνοιξε η Φωτεινή, ξαφνιάστηκε που με είδε, έχω να περάσω τουλάχιστον  τρεις εβδομάδες.

•Corazones rotos llenos de amor•Donde viven las historias. Descúbrelo ahora