Μπήκαν μέσα σε μια καφετέρια και κάθισαν.
Ήταν ένα από τα πιο γνωστά και ήρεμα μαγαζιά της πόλης.
Με πανέμορφη θέα και πάντα ήταν γεμάτο όλες τις ώρες της ημέρας."Έχεις αδέλφια;". Ρώτησε η Μαρλένα την Νεφέλη ξαφνικά.
"Ναι έχω, ένα μεγαλύτερο αδελφό". Είπε η Νεφέλη.
"Σπουδάζει;". Ρώτησε.
"Ναι εδώ και δύο χρόνια στο εξωτερικό, μου λείπει πολύ".
Είπε η Νεφέλη χαμογελώντας ειλικρινά, ήταν το πιο ειλικρινές χαμόγελο που είχε κάνει ποτέ.
Η Μαρλένα δεν ρώτησε περισσότερα, η ώρα πέρασε συζητώντας για πολλά και διάφορα θέματα, και η Νεφέλη ξέχασε καθετί που της χαλούσε την διάθεση.
Η πόρτα της καφετέριας άνοιξε και ακούστηκε ο χαρακτηριστικός ήχος του κουδουνιού κάθε φορά που κάποιος πελάτης έμπαινε στο μαγαζί.
Αυτό τράβηξε την προσοχή της Νεφέλης η οποία άρχισε να κοιτά προς το μέρος του ατόμου που μόλις μπήκε στο μαγαζί.
Το χαμόγελο της κόπηκε μαχαίρι, το πρόσωπο της άσπρισε από τον τρόμο όταν αντίκρισε εκείνα τα άτομα που στεκόταν ακριβώς απέναντι της και την κοιτούσαν.
Τι θέλουν αυτές εδώ;
Σκέφτηκε."Νεφέλη τι συμβαίνει;". Ρώτησε η Μαρλένα και τότε η Νεφέλη γύρισε να την κοιτάξει.
Παρελθόν.
Κάτι που ήθελε να ξεχάσει.
Όμως για άλλη μια φορά το παρελθόν της χτύπησε την πόρτα.
°°°°°°°°°°°
Πριν προλάβει να απαντήσει, πλησίασαν το τραπέζι τους.
Τα βλέμματα τους ήταν το ίδιο κακά όπως παλιά, όπως τότε.Ένα σατανικό χαμόγελο στόλιζε το πρόσωπο τους που την τρόμαζε.
"Νεφέλη Νεφέλη Νεφέλη πόσο καιρός πέρασε που έχουμε να σε δούμε!!". Είπε με κακία η άγνωστη ξανθιά κοπέλα.
"Τι στο καλό θες;".
Είπε απότομα η Νεφέλη και η διπλανή της την κοιτούσε με απορία, ποιες να είναι αυτές οι ηλίθιες σκέφτηκε;
Μπορεί να μην ήξερε αλλά σίγουρα ήταν πολύ εχθρικό το κλίμα και οι σκέψεις της διακόπηκαν όταν άκουσε την φωνή της ξερακιανής ξανθιάς.
"Ω η Νεφέλη πήρε θάρρος, ποια η Νεφέλη που δεν είχε την δύναμη ούτε να μιλήσει, μην παριστάνεις ότι δεν φοβάσαι ,μην το παίζεις ατρόμητη, αφού δεν είσαι, είσαι ένα φοβιτσιάρικο και ηλίθιο κοριτσάκι ίδιο με αυτό που ήσουν παλιά, ένα μηδενικό δεν αξίζεις μια, έτσι δεν είναι Νεφέλη; Πες το πως δεν αξίζεις μια!".
ESTÁS LEYENDO
•Corazones rotos llenos de amor•
Misterio / Suspenso❌ NOT COPY ❌ Περιγραφή στο πρώτο κεφάλαιο.. ____ #2 in secret 7/8/2022 💕 #6 in lovestory 15/9/2022 💕 #2 in feelings 31/5/2023