Οι εξετάσεις τελείωσαν και έγραψα τέλεια.
Είμαι πολύ χαρούμενη που έγραψα τόσο καλά, πριν λίγες ώρες βγήκαν τα αποτελέσματα και πήγαμε μαζί με την Μαρλένα να τα πάρουμε.
Ευτυχώς δεν ξανά συναντηθήκαμε με τον Άγγελο, έχω να τον δω τουλάχιστον δύο εβδομάδες."Φιλενάδα το Σάββατο θα πάμε στο εξοχικό θες να έρθεις;". Με ρώτησε η Μαρλένα και με διέκοψε από τις σκέψεις μου.
"Έχει γενέθλια ο Ορέστης και θα κάνουμε πάρτι". Πρόσθεσε η Μαρλένα λίγο μετά και χαμογέλασε όταν είπε το όνομα του.
Τι θέλω και μιλάω, σκέφτηκα.
"Δεν νομίζω να έρθω". Είπα, μου φαίνεται συμπαθητικό παιδί ο Ορέστης παρόλο που δεν έτυχε να μιλήσουμε πολύ, όμως ξέρω πως είναι κολλητός του Άγγελου οπότε σίγουρα θα είναι και αυτός εκεί.
"Έλα ρε συ θα περάσουμε τέλεια!! Τι θα κάνεις να κάθεσαι μέσα στο σπίτι; Είναι καλοκαίρι". Είπε η Μαρλένα κοιτάζοντας με, με γλυκά μάτια.
"Μην με κοιτάς έτσι!!". Είπα και λίγο μετά πρόσθεσα ξεφυσώντας: "Καλά θα έρθω".
"Είσαι η καλύτερη!!". Είπε ενθουσιασμένα και ρόλαρα τα μάτια μου.
Συνεχίσαμε να περπατάμε χαλαρά στο προαύλιο της σχολής και τότε ρώτησα την Μαρλένα.
"Μαρλένα σου αρέσει ο Ορέστης;".
Όταν άκουσε την ερώτηση μου σάστισε, τα βήματα της σταμάτησαν λίγο πριν την έξοδο της σχολής και το αρνήθηκε.
"Όχι, τον Ορέστη τον ξέρω καιρό, από τότε που ήρθαμε στην σχολή και δεν νιώθω έτσι για εκείνον, είναι βλάκας σαν τον αδελφό μου". Είπε νευριασμένα και γέλασα με την αντίδραση της.
"Γιατί γελάς;". Είπε κοιτώντας με σηκωμένα τα δύο της φρύδια.
"Απλά δεν σε πιστεύω, φαίνεται πως σου αρέσει ο Ορέστης, δεν φαίνεται καθόλου για βλάκας, σας είχα δει μια μέρα μαζί να σου πειράζει τα μαλλιά και δεν φάνηκε να σε ενοχλεί καθόλου, ούτε απομακρύνθηκες ,ούτε τίποτα. Πόσο καιρό σου αρέσει;". Της είπα χαμογελώντας.
"Είπα πως δεν μου αρέσει όλη την ώρα με πειράζει". Είπε η Μαρλένα σαν ένα μικρό παραπονιάρικο παιδί, όμως όταν παρατήρησε το ειρωνικό μου βλέμμα τότε πρόσθεσε:
"Καλά ,καλά το παραδέχομαι μου αρέσει πολύ αλλά δεν νομίζω να του αρέσω".
"Θα το δούμε αυτό". Είπα στην φίλη μου και βγήκαμε από την σχολή.
ESTÁS LEYENDO
•Corazones rotos llenos de amor•
Misterio / Suspenso❌ NOT COPY ❌ Περιγραφή στο πρώτο κεφάλαιο.. ____ #2 in secret 7/8/2022 💕 #6 in lovestory 15/9/2022 💕 #2 in feelings 31/5/2023