Σε αυτό το κεφάλαιο θα συνεχιστεί το Point Of View με τον Κώστα.
°°°°°°°°°°°°°
Από τότε στο εξοχικό του Άγγελου πέρασαν δύο εβδομάδες. Τα πράγματα έχουν ηρεμήσει και η Άννα με τον Τόλη δεν ξανά ενόχλησαν προς το παρόν την Νεφέλη. Ο Άγγελος μας τα έψαλλε καλά πριν από δύο εβδομάδες σε μένα, τον Γιάννη και τον Ορέστη επειδή αφήσαμε απροστάτευτη την Νεφέλη. Στην παρέα μας προστέθηκε ένα νέο μέλος, η Αντιγόνη. Κανένας δεν την εμπιστεύεται τόσο, όμως η Νεφέλη την εμπιστεύεται και εκείνη ουσιαστικά την έφερε στην παρέα. Όλοι την κοιτάνε μειονεκτικά και πετάνε διαρκώς μπηχτές κάνοντας την Αντιγόνη να αισθάνεται άσχημα. Οι μόνοι που δεν την κάνουμε να αισθάνεται άσχημα στην παρέα είμαι εγώ και η Νεφέλη.
Η Αντιγόνη με αποφεύγει συνεχώς, δεν ασχολείται καθόλου μαζί μου πράγμα που με εκνευρίζει. Προσπάθησα πολλές φορές να την πλησιάσω αλλά εκείνη πάντα έβρισκε κάτι για να με κάνει πέρα. Ίσως να το κάνει επίτηδες για να με κάνει να αισθανθώ το ίδιο άσχημα όπως την είχα κάνει να νιώσει. Ή μπορεί απλά να βαρέθηκε, πως γίνεται πριν από λίγο καιρό να έδειχνε τόσο ενδιαφέρον για να γίνει κάτι μεταξύ μας και τώρα να είναι τόσο αδιάφορη και να το παίζει τόσο κουλ, τόσο άνετη σε σημείο που με τρελαίνει. Με τρελαίνει αυτή της η αδιαφορία. Άσε που οι φίλοι μου πήραν κάτι χαμπάρι και δυστυχώς τους τα είπα όλα και από τότε που το έκανα με δουλεύουν.
"Τι έγινε ρε μαλάκα πάλι αυτή την ηλίθια σκέφτεσαι;". Με ρώτησε ο Άγγελος.
"Είμαι αγχωμένος με την δουλειά και δεν είναι ηλίθια!!".Είπα εκνευρισμένος.
"Άστα αυτά και βλέπω την εκφράση σου σαν βρεγμένο γατί είσαι". Είπε ο Άγγελος αλλά δεν τον άκουσα ήμουν πολύ απορροφημένος.
"Ε τι;". Τον ρώτησα χαμένα.
"Α καλά εσύ είσαι εντελώς στην κοσμάρα σου". Είπε ο Άγγελος γελώντας.
"Ναι ναι ότι πεις". Είπα.
"Τι ναι ναι ρε; Α δεν είναι καλά αυτός τα έχει χάσει εντελώς , στον κόσμο του!!".Είπε ο Άγγελος μην μπορώντας να το πιστέψει.
"Ποιος να το περίμενε αυτή που έλεγε πως δεν θα δώσει ποτέ σημασία, που έλεγε με την καμία αποκλείεται να τα φτιάξω εγώ με αυτή και καλά που ήθελε να της δώσει ένα μάθημα τον έχει κάνει σκυλάκι του καναπέ και την σκέφτεται όλη μέρα". Είπε ο Ορέστης γελώντας.
"Άντε ρε μαλάκες παρατάτε με!!".Είπα έξαλλος και πετάχτηκα από τον καναπέ απότομα.
"Ε τι δεν μπορούμε να μιλήσουμε να πούμε την γνώμη μας; Παρεξηγείσαι με το παραμικρό". Είπε ο Ορέστης και πριν προλάβει να αντιδράσει κι ο Γιάννης, που ήμουν χίλια τις εκατό σίγουρος πως κάτι θα έλεγε και αυτός, έφυγα στα γρήγορα από το σαλόνι και πήγα στον κήπο.
BINABASA MO ANG
•Corazones rotos llenos de amor•
Mystery / Thriller❌ NOT COPY ❌ Περιγραφή στο πρώτο κεφάλαιο.. ____ #2 in secret 7/8/2022 💕 #6 in lovestory 15/9/2022 💕 #2 in feelings 31/5/2023