Κεφάλαιο 28

47 4 0
                                    

Αφηγητής Point Of View.

Το σώμα της βυθίστηκε μέσα στο νερό, όσο κι αν προσπαθούσε να βγει κάποιος την βύθιζε πιο βαθιά μέσα στην θάλασσα, η δύναμη της λιγόστευε, ένιωθε πως θα σταματήσει να αναπνέει από στιγμή σε στιγμή, σώσε με, φώναξε από μέσα της και ήταν βυθισμένη μέσα στο νερό. Εκείνος έβαλε μπρος το αμάξι και άρχισε να τρέχει με ιλιγγιώδη ταχύτητα, πρέπει να προλάβω πριν της συμβεί κάτι κακό σκέφτηκε, κι συνέχισε να οδηγάει σαν τρελός. Αυτή η σκηνή, κάτι της θύμιζε ήταν ίδια με εκείνο το όνειρο. Κάποιος να με ξυπνήσει σκέφτηκε, όμως δεν υπήρχε κανείς να το κάνει. Δεν ήταν όνειρο τελικά, ήταν η πραγματικότητα. Ένα ζωντανός εφιάλτης. Ήταν αδύναμη πια, το νερό άρχισε σιγά σιγά να την πνίγει,δεν θα τα καταφέρω είπε και τότε άκουσε μια φωνή, μια φωνή που είχε ξανά ακούσει.

"Νεφέλη;". Την φώναξε γλυκά και τότε συνειδητοποίησε....

"Άγγελε;". Είπε και τα μάτια της έκλεισαν.

°°°°°°°°°°°°°

Άγγελος Point Of View.

"Γαμώτο το είχα φανταστεί πως αυτή η μαλακισμένη κρυβόταν πίσω από όλα, αλλά τι ρόλο βαράει ο μαλάκας ο Τόλης;". Τον ρώτησα και ξεφύσηξε.

"Είσαι σίγουρος πως θες να ακούσεις την συνέχεια;". Με ρώτησε και ένιωσα τον εαυτό μου να νευριάζει.

"Πες μου!!".Απαίτησα άγρια και χτύπησα το χέρι μου για άλλη μια φορά πάνω στο τραπέζι.

"Ο Τόλης γνωρίζει την Νεφέλη καιρό, εκείνος τότε ήταν Α' λυκείου κι η Νεφέλη Β' Γυμνασίου. Ο Τόλης έσπαγε πλάκα με το να χτυπάει κοπέλες, το έπαιζε καλός σε όλους όμως μετά από λίγο έδειχνε το πραγματικό του πρόσωπο, η Νεφέλη δεν σου είχε πει πως η Άννα άλλαξε για να την αποδεχτούν; Της άρεσε ο Τόλης και επειδή εκείνος δεν θα της έδινε ποτέ σημασία έγινε σαν τα μούτρα του, μετά από αυτό οι δύο τους έγιναν ζευγάρι και έκαναν μαζί άσχημα πράγματα και έσπαγαν πλάκα με όλα αυτά. Ο Τόλης ήταν μέλος συμμορίας, σε αυτή την συμμορία έκλεβαν, έσπαγαν αμάξια και διέλυαν εκδηλώσεις ,όμως το χειρότερο ήταν πως είχαν τραυματίσει σοβαρά πολλούς ανθρώπους και οι περισσότεροι από αυτούς δεν ξύπνησαν ποτέ. Αν η Άννα είναι επικίνδυνη ο Τόλης είναι χίλιες φορές επικίνδυνος". Είπε ο Στέλιος και έμεινα με γουρλωμένα μάτια.

Τράβηξα τα μαλλιά μου προς τα πίσω από τα νεύρα και τότε τον άκουσα να λέει:

"Πρέπει να φύγεις γρήγορα από εδώ Άγγελε".

•Corazones rotos llenos de amor•Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang