Άγγελος Point Of View.
"Νεφέλη". Φώναξα αλλά φάνηκε λες και δεν με άκουγε.
Τα παιδιά ήρθαν τρέχοντας από πίσω μου και η Νεφέλη ήταν τόσο στεναχωρημένη που δεν έβλεπε μπροστά της, είχε βγει στο δρόμο και ανησυχούσα μην της συμβεί κάτι κακό.
Ένα αμάξι άρχισε να την πλησιάζει, εκείνη φάνηκε να μην πήρε είδηση τίποτα και τότε...°°°°°°°°°°°°°
"Νεφέληηηηη". Φώναξα και έτρεξα όσο πιο γρήγορα μπορούσα, την τράβηξα απότομα από την μέση και την αγκάλιασα σφιχτά.
Το αμάξι πέρασε ακριβώς από δίπλα μας και άφησα μια ανάσα ανακούφισης που η Νεφέλη μου, η μικρή μου ήταν καλά.
Έκλαιγε ακόμα, τα μάτια της ήταν κατακόκκινα και πρησμένα.Δεν θέλω να σε βλέπω να κλαις μωρό μου. Δεν θέλω, θέλω να είσαι χαρούμενη να γελάς. Θέλω να σε κάνω να ξεχάσεις όλα όσα σε πονάνε. Θέλω να μάθω τα πάντα για σένα, δεν με νοιάζει τι είναι αυτό που κρύβεις, δεν με νοιάζει. Αλλά όσο σκληρό κι αν
είναι θέλω να μείνω δίπλα σου.Θέλω απλά να γιατρέψω τις πληγές σου.
Θέλω να σε προστατέψω, έτσι δεν σου είχα πει; Και αυτό θα κάνω.
Θα σε προστατέψω."Μην κλαις μωρό μου". Της είπα και την έσφιξα περισσότερο στην αγκαλιά μου αγνοώντας όλους τους φίλους μας που μας κοιτούσαν.
"Αγγελε". Είπε αδύναμα με μια φωνή σπασμένη από το κλάμα.
"Πες μου κορίτσι μου". Της είπα γλυκά και της έπιασα το κεφάλι κι την χάιδεψα απαλά με το άλλο μου χέρι και όλα αυτά χωρίς να την αφήσω από την αγκαλιά μου.
"Μην με αφήσεις". Είπε και ξέσπασε σε κλάματα.
"Σσςς ηρέμησε". Της είπα χαμηλά και την "χτύπησα" απαλά στην πλάτη για να την κάνω να ηρεμήσει.
"Υπόσχεσου μου πως δεν θα με αφήσεις σε παρακαλώ". Είπε απελπισμένα.
"Δεν θα σε αφήσω". Της είπα και έκανα μια παύση πριν της πω.
"Το υπόσχομαι".Αυτή η λέξη, σκέφτηκα.
Υπόσχομαι."Μην υπόσχεσαι ποτέ αν ξέρεις πως δεν μπορείς να κρατήσεις αυτή την υπόσχεση, όταν πεις υπόσχομαι δεν ξέρεις τι θα συμβεί στην συνέχεια θα κρατήσεις αυτή την υπόσχεση ή τελικά δεν θα την κρατήσεις και θα καταστρέψεις τα πάντα; Γιαυτό μην το κάνεις αν δεν είσαι σίγουρος".
Μου είχε πει η μάνα μου και προσπάθησα να συγκρατηθώ για να μην κλάψω όταν θυμήθηκα εκείνα τα λόγια.
VOCÊ ESTÁ LENDO
•Corazones rotos llenos de amor•
Mistério / Suspense❌ NOT COPY ❌ Περιγραφή στο πρώτο κεφάλαιο.. ____ #2 in secret 7/8/2022 💕 #6 in lovestory 15/9/2022 💕 #2 in feelings 31/5/2023