Multimedya Fotoğraf: Defne GürelMultimedya Şarkı: İnadına Aşk Gökhan Türkmen
Selam sonunda yeni bölüm geldi.🎉
Keyifli okumalar dilerim. Ve son olarak bu bölümü bol bol yorum yapan busra_dunya77 ve dleylul19 iltifat ediyorum.
Normalde bugün İstanbul’a geri dönüyorduk. Ama bizimkiler bir gün daha kalalım deyince bizde itiraz etmeden kabul etmiştik Borayla. Kahvaltıda baya program yapmıştık. İlkten hep beraber denize giricez. Öğleden sonra da küçük bir deniz turu, akşam da güzel bir bar da eğlenicektik. Bugün baya dolu dolu geçicekti bizim için.
Şuan ise kızlarla beraber yüzmek için kumsala geldik. Erkekler bizden önce geldiği için etrafa bir göz attık.
Mert ve Sarp denize girerken Borayı görmemiştim. Karşıda ki şezlonglara baktığım da Borayı karşısında iki tane kızla sohbet ederken görüyordum. Şaşırdım mı tabi ki? Hayır. İki dakika yalnız bırakmaya gelmiyordu Borayı. Ege de Boranın yan tarafında ki şezlongunda oturuyordu. Serayla ikimiz hızlıca yanlarına gittik.
Ege’nin Serayı görmesiyle “Bitanem ne ara geldin sen?.” DediSera “Şimdi geldik Ege de bu kızlar kim?” Diyerek Boranın karşında oturan kızları işaret etti.
Ege Seranın yanına gelerek “He o kızlar bilmiyorum ki. Borayla sohbet ediyorlar. Hadi biz denize girelim.” Diyip Serayı çekiştirerek alıp götürmüştü.
Bende Boranın yanına gelerek oturduğu şezlonga oturdum. Kulağına eğilerek “Ağzını kapat bari. Kızlara baka baka salyaların akmış.”
Karşımızda oturan kızlara elimi uzatarak “Merhaba kızlar ben Defne .” DedimSarı saçlı olan kız “Alev.” Derken Siyah saçlı olan “Bende Burcu.” Demişti .
Gülerken “Aa ne güzel isimler Alev Burcu. Neyse siz artık gitseniz mi artık napsak.” Dedim Göz ucuyla hafifçe Boraya baktığım da dudağının kenarı kıvrılmış gülüyordu. Hiçte komik değildi.
Kızlar uflayarak şezlongdan kalkıp ilerlemeye başladıklarında bakışlarımı Boraya çevirdim. “Ne oldu çok mu komik? Hem kimdi o kızlar?” dedim.
Piçimsi bir gülüş atarak “Bak sen yine kıskandın.” DediKaşlarımı çatarak “Ne kıskanıcam seni pis sapık.”
“Ben mi sapığım. Hem ben istediğimi yaparım.” Dedi
“Yapmazsın.”
“Yaparım.”
Sinirle aniden “Yavaş yap.” Dedim.
“Senin ağzın bozulmuş. Hiç yakıştıramadım Defne.” Dedi. Ne saçmalıyordum ben. Sinirden ağzıma geleni söylemiştim. Ah Defne Ah.
Kaşlarımı çatarak “Senin yüzünden delirtiyorsun beni.”
“Allah Allah nedenmiş.”
Onu iyice kıskandığımı anlamasın diye bir şey bulamalıydım. “Mmm. Nedeni çok basit. Seraya ayıp. Sonuçta Ege ve Sera sevgili. Sapıklıklarına Egeyi niye alet ediyorsun.” Dedim
Bora derin bir nefes alarak “Bak hala sapık diyor. Egeyi de dahil ettiğim falan yok. O yanımda ki şezlongta telefonuyla oynuyordu. Bende şurada iki dakika sohbet ettim işte. Hem ben sana neden hesap veriyorsam. Neyse görüşürüz canım” diyerek yanımdan kalkıp gitmişti. Şuna bak ya resmen koca sahilde tek başıma kalmıştım.
Aradan biraz zaman geçmesiyle Bora hariç bizimkiler denizden çıkarak yanımda ki şezlonglara geldiler. Nerdeydi bu Bora gözükmüyordu etrafta.
Sera yanıma oturarak “Defnem sen girmiycek misin denize. Su çok güzel hem.”
Hazal da Serayı desteklercesine “Katılıyorum Seraya. Bu arada bir şey mi oldu. Yüzün düşük gibi canım.”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON SEÇENEK
Teen FictionTürkiyenin sayılı zenginlerinden birisi olan DEFNE ve GÜREL ailesi İflas etme eşiğine kadar gelirler. Bu büyük holdingi kurtarma görevi Defneye verilir. Fakat bir seçenek vardır. Peki ya bu seçeneği Defne kabul edecek miydi? Bir takım zengin arkadaş...