KINA GECESİ

103 8 355
                                    


Yeni Bölüm geldi Okurcanlarımmmm...🤩🌼🎉

KEYİFLİ OKUMALAR DİLERİM.💜🙏

PARAGRAF ARASI YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN😍🤭

Sabahın güneş ışıkları gözlerime çarparken yavaş yavaş gözlerimi açtığımda  Borayla yüz yüzeydik. Dün gece her ne kadar bana surat atsa da en sonunda dayanamayıp bana sarılmıştı. Şuan tam karşımda kollarını belime dolamış huzurla uyuyordu. Saatlerce hatta günlerce onu böyle uyurken izleyebilirdim. Çünkü o kadar sakin o kadar güzel uyuyordu ki. İzlemesi bile büyük bir huzur veriyordu bana.  Onu uyandırmadan yavaş yavaş elimle dağınık saçlarını dokundum. Dokundukça burnum gelen kokusuyla derin bir nefes alıp verdim. Parmaklarımı uçlarımı yavaş yavaş şakaklarından indirerek sakallarından çenesine dokundum. Yüzünün her bir zerresini ezberlemek istiyordum. İçimden uyanmaması için dualar ederken aniden gözleri kapalı bir şekilde konuşmasıyla gözlerimi şaşkınca  kocaman açtım.

“Yavrum sen böyle beni izleyip bana dokunursan nasıl uyuyabilirim ki” dedi sakince.

Yavrum mu? Demişti az önce ilk defa bana. Karnımda kelebekler uçuşurken gözlerini açarak bal gözlerini mavi gözlerime kenetlendi. Onu uyandırdığımı düşündüğüm için dudaklarımı büzdüm.  “Uyandırdım mı?” Dedim.

Dudaklarıma bakarak “Uyandırmadın da güzelim. Ama yapma şunu.” dedi

Kaşlarımı çatarak “Neyi yapmayım.” dedim anlamsızca.

“Dudaklarını büzme.”

Gülerek daha da dudaklarımı büzerek “Neden büzmeyeyim ki.” Dedim. 

Yanağının ucuyla gülümsedi “Ateşle oynuyorsun Defne. Yanarız.”

İçimden gelen yoğun cesurluk duygusuyla yüzümü ona daha yaklaştırdım “Yanalım o zaman.” Dedim . Evet şuan bildiğiniz ateşle oynuyordum.

Şarkıyı açabilirsiniz....

                            Sufle- Hissettin Mi?

Bunu dememle Bora sanki bu anı bekliyormuş aniden  beni altına alarak dudaklarını sertçe dudaklarıma bastırdı. Saniyelik gözlerimi kocaman şaşkınlıkla açsam da  Bora gibi bende gözlerimi kapatarak karşılık vermeye başladım. Parmak uçları yavaş yavaş açık olan bacaklarımı okşarken kalp atışlarım daha da hızlanmaya başlamıştı.

Nasıl çarpardı kalbim.
Bir dokunman yeterdi.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
SON SEÇENEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin