AKŞAM YEMEĞİ

1K 52 58
                                    

MÜLTİMEDYA ŞARKI: JUSTİN BİBER LOVE ME

Selammm. 🤘

Yeni bir bölüm ile karşınızdayım. Gecenin iki bucuğunda okurları için yeni bölüm atmayan da ne bileyim yaniii😅

Sonlara doğru deli gibi uykum geldi yazım hatası görürsenız maazur görün ponciklerim🐼🐨🦝

Bu bölümu güzel mesajlarıyla beni çok mutlu eden darkweb- ve Aramıza yeni katılan anszn_gece itifahen ediyorum.

Keyifli okumalar dilerim😘🥰

Defnenin Ağzından:

Mutfakta akşam yemeği için malzemeleri dolaptan  çıkarırken bir yandan da Boranın nereye gittiğini düşünüyordum.  Telefonla konuştuktan sonra evden sinirli bir şekilde çıkmıştı. Acaba farklı bir şey mi olmuştu. Aklıma bir an dün gece yaşananların gelmesiyle ellimi yavaşça dudaklarıma götürdüm. İstemeden de olsa yüzümde bir gülümseme oluştu. Ben gerçekten artık Boraya karşı bir şeyler mi hissetmeye başlamıştım ki. Yada dün gece yaşananların hepsi Bora sarhoş olduğu için miydi? Yine aklım  karışmaya başlamıştı.  Neyse aklımda ki düşüncelerin hepsini bir kenara attım şuan yemeklere odaklanmak gerekiyordu. Bütün malzemeleri tezgahın üstüne koyduktan sonra tam yemeğe başlayacakken telefonumun çalmasıyla arka cebimden telefonumu çıkardım. Sera görüntülü arıyordu. Tam da onu arayıp akşam yemeğe davetlisin diyecekken o aramıştı. Gülümseyerek telefonu açtım. Sera yine her zamanki gibi yatakta başında bir göz bandıyla açmıştı telefonu bu kızın ne zaman bir uyku düzeni olmuştu ki zaten.
İmalı bir şekilde “Günaydın Sera Hanım.”
Sera uykulu bir şekilde “Günaydın.”
“Kızım senin hiç işin gücün yok mu? Geceleri  full kulüpler de takılıyorsun. Akşama kadar da uyuyorsun. Valla yatarak holding yönetiyorsun bravo.”
“ Ben yaparım her işi sen merak etme. Zaten kafam kazan gibi çatlıyor.”
“Çatlar tabi sabaha kadar içersen olacağı o.”
“Neyse ben şey için aradım seni bu Ege mesajlarda bir şey yazmış ben cevap vermeyince o da ‘sen cevap verme akşamki Boraların yemeğinde nasıl olsa görüşçez' yazmış. Akşam yemek falan mı var ben anlamadım.”
“Evet Sarpın hepimizle bir şey konuşması gerekiyormuş. Ben de seni arayacaktım birazdan sen aradın. Akşam ki yemeğe geliyorsun o zaman.”
Sera kaşlarını çatarak “Ege andavalı varsa gelmem.”
Bıkkınla “Hala mı düzeltemediniz aranızı siz” Dedim.
“Evet düzeltemedik. Sürekli arayıp mesaj atıyor ama cevap vermiyorum birazcık burnu sürtsün. Hala çok sinirliyim o pisliğe karşı. Tabi o kız olmazsa Sera olur diye  düşünüyor bundan sonra benim yüzümü nah görür o. Bak  sabah sabah yine aklıma geldi sinirlerim bozuldu.”
“Canım bir sakin ol. Tamam yani ne zamandır aranız bozuk da bak çocuk sürekli sana mesaj atıp arıyormuş işte demek ki barışmak istiyor. “ dedim Sera küçüklükten beri inatçı olduğunu biliyordum da bu kadarını da düşünmemiştim.
“Az daha bir anlasın değerimi o zaman düşünürüm barışmayı.  Neyse Sarpın konuştuklarını bana sonra söylersin sen.”
“Sera ya saçmalama gel işte akşam yemeğe. Ne güzel hep birlikte olacağız. Hem Ege’nin en sevdiği yemeği de yapıcam rica etmesi üzerine.” Dedim
Sera sinirle “Zıkkımın kökünü yesin o andaval.”
Gülerek “Bir alemsiniz ya.  Akşam ki yemeğe geliyorsun itiraz istemiyorum Sera.”
Uflayarak “Tamam tamam gelirim. Sırf o Ege ye inat olsun diye geleceğim.”
Sevinçle “Hadi o zaman ben kapatayım. Daha yemek hazırlıycam.  Akşam görüşüruz.” Deyip kapattım telefonu.
🍴🍴🍴🍴🍴🍴🍴🍴🍴🍴🍴🍴🍴🍴🍴🍴🍴🍴🍴🍴🍴🍴🍴🍴🍴🍴🍴🍴🍴🍴🍴🍴🍴🍴🍴🍴🍴

SON SEÇENEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin