TENİ TENİME

16 3 118
                                    

Uzun bir aradan sonra yine burdayımm 😍
Keyifli okumalar dilerim okurcanlarım🤎💓

"Kızlar ben çok heyecanlıyım." dedi Hazal sesi titreyerek.

"Sen heyecanını bir kenara bırakta ne kadar güzel olduğunun farkında mısın?" Dedi Sera Hazal'a büyülenircesine bakarken. Gerçekten de şu zamana kadar gördüğüm en güzel gelin Hazal olabilirdi . Giydiği beyaz gelinlik tarzı elbise o kadar yakışmıştı ki anlatamam. Tam olarak prensesleri andırıyor desem hiçte yalan olmazdı. Baştan aşağı kusursuz görünüyordu. Şuan bizde Hazalların evindeydik gelin alma töreni için kız tarafı olarak toplanmıştık. Hepimiz bir kaç dakika sonra gelicek olan erkek tarafını bekliyorduk. Biz bile o kadar heycanlıydık ki Hazalı düşünemiyordum.

Hazal son kez kendine aynada bakarken "Gerçekten güzel oldum mu?" Dedi tüm masumluğuyla.

Kocaman gülümseyerek aynadaki yansımadan ona baktım "Güzel olmak ne kelime tam bir prenses gibi oldun. Sarp eniştemiz çok şanslı valla." Deyip güldüm onu rahatlatmak için.

"E tabi şanslı olucak Defneciğim. Gül gibi kızı kaptı. Neyse gelsin kapıya bir. Ben napıcağımı biliyorum." Deyip kahkha atmıştı

"Canım sen çok da zorlama şimdi." Dedim gülerek. E malum bugün herkes haddinden biraz fazla heyecanlıydı.

Sera saçlarını geriye doğru atıp "Aa tabi ki de biraz zorlıycaz koskoca KAPLAN HOSPİTALA kız veriyoruz. Hem ne demişler kız evi naz evi. Azıcık nazlanmadan olmaz bu işler."

Mısrada başını sallayarak "Katılıyorum Sera ya biraz nazlanmak gerek. Bu arada Mert mesaj attı. Sokağa girmişler gelmek üzerelermiş." Dedi heyecanla.

"Ee hadi ne duruyoruz balkona çıkalım." Deyip Kızlarla hep beraber hızlıca Hazal'ın odasındaki balkona çıkmıştık. Etrafa bakarken evin bahçesinin girişinde onları görmemizle şaşkınca gözlerimizi kocaman açtık. Sarplar arabalarından inerek ellerinde ki meşalelerle kapının önüne doğru geliyorlardı. Muhteşem bir bando takımı da Şinnari şarkısını çalıyordu. Ortam o kadar güzeldi ki şuan eğlenmemek mümkün bile değildi. Boraya baktığımda beni görmesiyle göz kırpıp el salladı. Sabah evden çıkarken acele ile çıktığımız için birbirimizi çok görme fırsatımız olmamıştı ve onu şimdiden çok özlemiştim. Bakışlarımı Egeye çevirdiğim de yine her zaman ki aramızda en çok eğlenen oydu. Gerçi bu atmosferde eğlenmemek imkansız gibi bir şeydi.

Sera "Kızlar baksanıza bizimkilere ayy çok eğleneceğimiz şimdiden belli." Dedi heyecanla çıkan sesiyle.

Mısra "Hadi ne duruyoruz o zaman bizde eğlenelim onlarla." Demesiyle hep beraber aşağıya inmiştik. Tabi gelenek ve görenek kraliçemiz olan Sera hepimiz önünde bizi yönlendiriyordu. Dış kapının üst üste çalmasıyla hepimiz kapının önüne sıralandık arkamıza da Hazalı aldık. Anlaşıldı bugün bu evden biraz zor kız alınacaktı.

Sarp kapıyı bir kaç kez tıklatıp "Hayatım biz geldik." Dedi onun heyecanını da sesinden hissediyorduk.

Sera kapının kolundan sıkıca tutarak çok hafifçe kapıyı açtı. "Hoş geldiniz Sarp enişteciğim."

Sarp "Hoş bulduk Seracığım. Hazalım nerde onu da göremedim. Hem bu kapıyı neden bu kadar az açtın seni bile zor görüyorum."

Sera bize bakıp sessizce gülerek "İyi izleyin şimdi." Deyip ses tonunu düşürdü "Ay sorma enişte bugün de aksine kapının sıkışacağı tuttu. Sabahtan beri uğraşıyoruz valla bu kadar açılıyor." Demesiyle kızlarla kahkaha atmamak için zor tutmuştuk kendimizi. Ah Sera bu nasıl oyunculuktu böyle.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 11 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

SON SEÇENEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin