Multimedya Fotoğraf: Bora SARGIN
Multimedya Şarkı : Aşk Herşeye Değer Aslı Güngör
Selam uzun bir aradan sonra Yeni Bölüm.
İyi okumalarr.....
BORANIN AĞZINDAN;
Sabah gözlerimi araladığımda bakışlarımı pencereye çevirdim. Hava çoktan aydınlanmıştı bile. Defneye baktığım da ise o kadar dar güzel ve masum uyuyordu ki onu öpmemek için kendimi zor tutuyordum. Onu uyandırmadan yavaşça yataktan kalktım. Kısa bir duş aldıktan sonra hızlıca üstümü giyindim. Saatime baktığımda 06.30du. Sekizde yola çıkacağımız için buradan gitmeden yapmam gereken çok önemli bir iş vardı. Bavulumdan çıkardığım silahı Defne uyanmadan belinimin arkasına sıkıştırdım. Telefonumdan da bizimkileri arayarak dün gece gittiğimiz barın önüne hemen gelmelerini söyledim.
Tam odanın kapısından çıkacakken Defneye son bir bakış attım. Üşümesin diye pikeyi iyice üstüne örtükten sonra kapıyı yavaşça kapatarak odadan çıktım.Karşıdan bizimkilerin geldiğini görmemle sigaramdan son bir nefes alıp söndürdüm.
Sarp sarı saçlarını eliyle geriye doğru atarak konuşmaya başdı “Oğlum noldu sabahın köründe diktin bizi buraya.” haliyle haklılardı apar topar hemen gelmelerini söylemiştim.
Ege de hala uyanamamış bir halde burun kemerini tutarak “Kuzen umarım çok önemli bir mesele vardır. Yoksa Seramın yanına uyumaya tekrardan giderim ona göre.”
Mert eliyle başını tutup “Egeye katılıyorum. Benim de başım çatlıyor. Zaten bir saat sonra yola çıkıcaz.”
“Napıyım oğlum o kadar içmeseydiniz madem dün gece. Neyse sizi çağırmamın sebebi dün gece barda bir şerefsiz Defneye taciz etmeye çalışmış o piçi bulucaz.” Dedim. O pisliğe dersini vermeden hayatta gitmezdim buradan. Hepsinin birden gözleri açılmış kaşlarını çatarak bana baktılar.
Sarp “Kim yapmış lan bunu.”
Mert “Baştan söylesene oğlum bizde sana burada saçma saçma konuşuyoruz.”
Ege sinirle “Kim lan o pislik ben gebertirim onu siz hiç merak etmeyin.” Dedi Ege her ne kadar eğlenceli biri olsa da hepimizden daha sinirliydi aslında.
“Bende bilmiyorum kim olduğunu Barın kameralarından öğrenicez işte.” Dedim
“Hadi içeri girelim hemen” Dedi Ege. Hepimiz barın kapısından girerek barmenin olduğu yere doğru yöneldik. Kapatmak için etrafı topluyorlardı.
Barmene bir şeyimizi çaldırdık diyerek kamera kayıtlarının olduğu odaya gittik. Leptopdan kamera kayıtlarını teker teker bakarak Defneyi taciz eden pisliği görmüştüm. Barmene kamerayı yaklaştırmasını söyleyerek sinirle “Tanıyor musun bu adamı” dedim.Barmen sanki korkar bir ses tonuyla “Abi ben bilmiyorum.” Dedi
“Oğlum bilmiyorum ne demek lan tanıyor musun tanımıyor musun onu sorduk.” Dedim
Barmenin gözlerinin içinde ki korkuyu artık görebiliyordum ama benden değil di
“Tanıyorum ama kim olduğunu söyleyemem” dediSinir kat sayılarım gittikçe yükseliyordu Ege “Söylersin oğlum bak bizi boşuna uğraştırma sabahın köründe.”
Sertçe yumruğumu masaya vurdum “Bak o şerefsiz adam benim dün gece karıma taciz etmeye çalıştı. Söylemezsen onun yerine seni öldürürüm heh ne dersin.” Dedim
Barmen tehditlerimizi anlamış olacak ki konuşmaya başladı.
“Adamın adı Serdar Eryaman. Bu barın sahibi.” Dedi.Sarp “Nerde buluruz biz bu adamı peki?”
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON SEÇENEK
Teen FictionTürkiyenin sayılı zenginlerinden birisi olan DEFNE ve GÜREL ailesi İflas etme eşiğine kadar gelirler. Bu büyük holdingi kurtarma görevi Defneye verilir. Fakat bir seçenek vardır. Peki ya bu seçeneği Defne kabul edecek miydi? Bir takım zengin arkadaş...