Multimedya Bora Sargın
Mültimedya Şarkı= burry saprona başa sarıyorumBORA SARGINDAN...
Sonunda lanet olsası gece bitmiş. Eve gelmiştik. Ege kendi arabasına binip evine dönmüştü. Keşke böyle bir gece asla yaşanmasaydı. Kafam o kadar çok dalgındı ki bir an önce üstümü değiştirip kafam dağıtmak için bizim bara gitmek istiyordum. Tam merdivenlerden çıkarken babam "Bora" diye seslendi. Babamın yüzüne bile bakmak istemiyordum. Hala çok sinirliydim ona karşı. Beni nasıl istemediğim bir kızla evlendirirdi aklım almıyordu. O yüzden aldırış etmeden tekrar merdivenlerden çıkmaya başladım. Bu sefer tekrar seslendi. "Bora sana diyorum." Sinirle arkamı dönüp ona baktım. "Ne var." Ben öyle diyince kaşlarını çattı. "Bora düzgün konuş." Sinirle güldüm "Nasıl konuşmamı istersiniz Volkan SARGIN." dedim Bu sefer annem araya girdi. "Bora baban o senin laflarına dikkat et." Sinirle bir kahkaha attım. "Ne baba ama değil mi anne. Bir saat önce beni istemediğim bir kızla zorla nişanlandırdı. Bu babalıksa böyle işi ben " Deyip susmuştum. Bu sefer baya sert konuşmuştum. Ama hakediyordu bence.
Babam bu sefer baya sinirlenmişti "BORAA." Diye bağırdı birden. "Neden anlamak istemiyorsun. Benimde iş dünyasında bir saygınlığım var. Seni kaç defa uyardım. Hareketlerine dikkat et diye. Ama beyefendi her gece başka bir kızla fotoğrafları boy boy gazetelerde yer alıyor. Her yerde farkli bir dedikodu dönüyor. Ve Annenle bizide etkiliyor bu dedikodular. Seni en son uyardığım da sonuçlarına katlanırsın demiştim bilmem hatırlıyor musun acaba. Şu yaşına kadar her istediğini ikiletmeden yaptık annenle. Ama en son ki olaydan sonra seni yine alttan alacağımızı zannetme. O kızla evleniceksin. O kadar." Sinirle "Madem beni evlendircektin neden benim istediğim sevdiğim kızla evlenemiyorum." Babam sinirle güldü. "Senin evleneceğın kızlarıda biliyoruz Bora bey. Defne bence hem çok güzel hem de çok zeki bir kız seni adam edebilecektir umarım. " Sinirle babama baktım resmen dalga geçiyordu benle. "Görücez orasını kız iki gün sonra benimle boşanmak için can atıcak." Dedim Babam yine kendinden emin bir şekilde "Sen öyle san bunu bildiğim için sözleşme imzalandı bile." Kaşlarımı çattım "Ne sözleşmesi." Babam masasının üzerinde ki mavi dosyayı bana uzatarak. "Biliyorsun ki Gürel holding batma eşiğine geldi. Ve piyasa da o şirkete yardım edebilecek tek güçlü şirket biz varız. Benden Defnenin babası yani Yaman bey yardım istedi. Yaman beyle kaç yıllık dostluğumuz var bende kıramadım tabi. Her şey karşılıklığı olduğu için aklıma sen geldin. Madem böyle bir fırsat çıkmış karışma neden değerlendirmiyim ki. Defneyi araştırdım tabi kız bütün okullarını birincilikle bitirmiş. Yurtdışındada bir sürü başarıları var. O yüzden bu kadar eminim seni adam edebileceği hususunda. Sözleşmeye gelirsek kendi oğlumu tanıdığım için de bir yıl boyunca evli kalacağınıza dair not düştüm altına. Yani Defne sana bir yıl geçene kadar. Boşanma davası açamaz. Şaşkınca babama baktım. "Ya ben açarsam davayı." Güldü "Kredi kartsız arabasız beş parasız ve şirketten hisse almadan yaşamak istiyorsan buyur şimdiden açabilirsin davayı." Dedi İçimden küfürler ediyordum. Babamdı bu işte yine herşeyi önceden eksiksiz bir şekilde hazırlamıştı. Benide çok iyi tanıyordu. Dosyayı kapatıp ona fırlattım. Ve ellerimle onu alkışlamaya başladım. " Tebrik ederim Volkan Sargın yine her şeyi eksiksiz bir şekilde ayarlamışsınız. Böyle devam edin. Annemle sana iyi eğlenceler ben üstümü değiştirip çıkıcam." Tam merdivenlerde çıkıcakken babam "Hiç bir yere gidemezsin bundan sonra gece hayatın bitti. Şurada iki gün sonra düğünün olucak. Yine sabahlara kadar içimek yok. erken yat uyu. Yarın sabah Defneyi alıp alışverişe gidiceksin" Sinirden tekrar güldüm. "Oldu olacak odamın kapısını da kitleyin. Gece kaçmıyım." Deyip odama çıktım. Kapıyı sertçe kapatıp "Sikiyim böyle işi" deyip yumruğumu duvara geçirdim. Bu kadarı da fazlaydı ama. Resmen bir köşeye tıkılıp kalmıştım. Babam bu sefer beni fena sıkıştırmıştı. Bundan sonra elimden bir şey gelmezdi. Kabullenmem gerekiyordu artık. Hem alt tarafı bir yıl ne olabilirdi ki. Elimde bir sızı vardı. Elime baktığımda eklem yerlerim kızarmış ve kanıyordu. Çekmeceği açıp içinden bandaj alıp elimi sardım. Birden Deyzi yanıma gelip havlamaya başladı. Başını okşadım. "Deyzi kızım." dedim. Tekrar havlayıp yerdeki mindere yattı. Hayvanları seviyordum. Özelikle de Deyzi benim için çok farklıydı. Geçen sene onu yolda araba çarpmış bir şekilde bulmuştum. Veterinere götürüp sahiplenmiştim. Bu evde beni anlayan tek canlıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON SEÇENEK
Teen FictionTürkiyenin sayılı zenginlerinden birisi olan DEFNE ve GÜREL ailesi İflas etme eşiğine kadar gelirler. Bu büyük holdingi kurtarma görevi Defneye verilir. Fakat bir seçenek vardır. Peki ya bu seçeneği Defne kabul edecek miydi? Bir takım zengin arkadaş...