Selamün aleyküm okurcanlarım ❤️
Biliyorum sizi biraz fazla beklettim ama sizde biliyorsunuz ki ben bir Yks öğrencisiyim dersler işler falan derken ancak yazıyorum ☺️
Neyse bölüme gecek gari
İyi okumalarrr.💓Zaman: Black Bar gecesi
Sarp Kaplanın ağzından;
Bora bir yumruk daha atarken Poyraza. Bende sinirden kendime hakim olamayıp Savaşa kafa atmıştım. Hazal kolumdan tutarak beni kendine çekmeye çalıştı durmam gerekiyordu biliyorum. Derin bir nefes alıp Savaş pisliğinden ellerimi çektim.
Bora Poyraza ve Savaşa sinirle bir şeyler dedikten sonra ikiside defolup gitmişti burdan. Borada Defneyi kolundan tutarak çıkarmıştı.Kırgın bir şekilde bakışlarımı Hazala çevirdim suçunu bildiği için bana yavru kedi gibi bakıyordu. Gülümseyerek "Ayy benim aşk doktorumda gelmiş." Dedi sarhoş olduğunu anlamam çok zor olmamıştı.
"Hazal senin burda ne işin var üstelik bana haber bile vermedin." Dedim.
Bakışlarını yerden bana çevirdi "Sana haber vermedim çünkü sende bana dün gece bu barda olduğunu söylemedin bugün hastanede belki söylersin diye bekledim ama yine söylemedin. ""Sen o yüzden bana bugün hastanede yüzüme bile bakamadın demi."
Yavaşça kafasını salladı evet anlamında.
"Kıvırcığım ben dün gece sana haber vermek için arıycaktım gerçekten şarjım bitti. Yarın söylerim derkende unuttum. Özür dilerim."
"Bende özür dilerim. Ama ne yapayım beni anlamanı istediğim için geldim buraya."
"Tamam bana haber vermedin. Ama Savaş neden dokunuyordu sana." Dedim
"Sarp cidden ben hiç yaklaşmadım. Zaten rahatsız olmuştum eve gidicektim zaten siz gelmeden önce."
"Bak Hazal. Poyraz ve Savaştan uzak durun. Onlar sırf bizi sinir etmek için size yaklaşıyorlar. Tamam mı Kıvırcığım. Bu arada birdaha benden habersiz bir yere gitmek yok."
Gülümseyerek "Söz bundan sonra gitmiycem." Dedi. Hazala o kadar bağlıydım ki kızamıyordum bile ona. Elinden tutup
"Yürü başımın belası napıcam ben senle." Deyip eve gitmek için arabaya bindik.Zaman: Black Bar gecesi
Seranın Ağzından.Ben ne güzel karşımda ki erkekle sohbetin dibine vururken kolumdan birinin tutup hızla Barın arka kapısında kendimi bulmam bir olmuştu. Ne olduğunu anlamamıştım bile kolumdan çekilen ellerin kim olduğuna baktığımda karşımda Egeyi görmeyi kesinlikle beklemiyordum. Sinirle bir şekilde bana bakıyordu ama neden ona yanlış bir şey yapmama rağmen. Konuşmaya başladı sinirle "Neden burdasın." Dedi dar upuzun ve etrafı uzun betonla çevrildiği için sinirle çıkan sesi yankı ile çıkmıştı.
Şaşkınca "Pardon anlamadım. Neden burda olmamam mı gerekiyordu. Ve bunu hangi sıfatla soruyorsun." Dedim Dışarda yağan yağmur üstünüze daha da inat olsun diye şiddetini artırmıştı sanki.
Sorduğum soru karşısında bakışlarına odaklandım. Kafası karışmış gibiydi oda bilmiyorduki bu sorunun cevabını
Gerilmisti sanki elini boynuna götürerek "Arkadaşın olarak soruyorum bu soruyu." Dedi.
Kaşlarımı çatarak "Peki bu soruyu içerde sorabilirdin normal arkadaş olaraktan. Keşke beni buraya kadar bir anlık sinirle getirmeseydin." Dedim.Ege'de bir anlık şeyle ne yaptığını sonradan anladığı için farklı bir soru yönlendirmişti bana "Hem sen neden haber vermedin bana buraya geleceğini." Dedi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON SEÇENEK
Teen FictionTürkiyenin sayılı zenginlerinden birisi olan DEFNE ve GÜREL ailesi İflas etme eşiğine kadar gelirler. Bu büyük holdingi kurtarma görevi Defneye verilir. Fakat bir seçenek vardır. Peki ya bu seçeneği Defne kabul edecek miydi? Bir takım zengin arkadaş...