GERÇEKLER

215 14 251
                                    

Selaamm okurcanlarım....

İyi okumalar dilerim 🌼

“Çicek bana bu dosyalarıda verdi. Pamir Beyin gitmeden önce bıraktığı son dosyalarmış.” Diyerek istifa eden avukatımızın dosyalarını Boraya uzattım.

Bora dosyaların içini şöyle bir göz gezdirttikten sonra masadan kalkarak eline dosyaları aldı “Bunlara da  detaylı bir şekilde baksak iyi olur.” Diyerek ikimizde Boranın odasından çıkıp genel toplantı odasına doğru ilerlemeye başladık. Arkamızdan da asistanlarımız Çiçek ve Selin geliyordu. Sabah saat 9 da uyanır uyanmaz Urazla güzelce kahvaltı ettikten sonra onu kreşe bırakarak bizde hızlıca holdinge gelmiştik.  Son olaylardan sonra işlerimizde daha da dikkatli olmamız gerekiyordu.

Toplantı odasının kapısından girerken  Abim ve Açelyayı çok yakın bir şekilde görmemle kaşlarım çatıldı. Boraya baktığım da onun da kaşları çatılmıştı ama hemen tavrını değiştirerek görmezden geldi.  En son Ağva da el ele gördükten sonra aralarında bir şey mi var diye düşünmeden edemiyorum. Bu konuyu abimle bir ara konuşsam iyi olurdu. Odadaki geniş masaya yönelmemizle herkes teker teker sandalyelere oturdu. Boranın yan tarafıma oturmasıyla ona muzipçe gülümsedim. Oda aynı şekilde bana içtenlikle gülümsemişti.  Eğer bana Boranın en çok neyini sevdiğini sorsalar hiç düşünmeden gülümsemesi derdim. O kadar içten ve güzel bir gülümsemesi vardı ki. Yani içim eriyor desem hiç yalan olmazdı. Saatlerce hatta günlerce onun gülümsemesini izleyebilirdim.

Abim laptopun ana ekranını karşıdaki duvarın ekranına  yansıtarak bakışlarımızı projeksiyon ekranına çevirdik.

“Açelyayla şirketin dosya yazılımlarının teker teker güncelledik. Bundan sonra herhangi siber saldırı durumunda dosya erişimine ulaşmaları çok zor.” Dedi Abim.

Yazılımcımız Serkan Bey “Deniz Beye katılıyorum. Bu sefer herhangi bir yazılım saldırısında güvenlik duvarını aşmaları çok zor olacak. Sağlam bir güvenlik duvarı oluşturdum.”  Dedi

Bora “Umarım dediğin gibi sağlamdır Serkan. Bu sefer hiç bir hata ya da herhangi bir yazılım saldırısı istemiyorum.” Dedi  Boranın iş konusunda da ne kadar ciddi olduğunu bir kez daha anlamıştım.

“Peki Bora Bey. Daha dikkatli olacağıma emin olabilirsiniz.” Dedi Serkan Bey.

Açelya dosyalara bakarak “ Bana göre bu sorun biraz da bizi korkutmak için yapıldı.”

Açelyaya bakışlarımı çevirerek konuşmaya başladım “İyi de neden biri bize böyle bir şey yapılsın ki” dedim.  Bütün herkes bakışlarını bana çevirmişti. Yani merak ediyordum bende.
Boraya baktığımda çenesi kasılmıştı her ne düşünüyorsa onu öfkelendirdiği her halinden belliydi.

Uzun bir süre düşünmekten cevap vermeyince “Bora?” dedim. Çünkü Ağvada da birilerinden şüphelendiğini açık açık söylemişti. Gittikçe bende merak etmeye başlamıştım.

“Soylular.” Dedi.
Soylular mı? Nasıl yani bu iştede mi onların parmağı vardı. İyi de ne istiyorlardı bizden.

Abim kaşlarını çatarak “Hani şu bildiğimiz Soylular. Aydemir Soylu yani?”

“Evet.” Dedi Açelya Borayı desteklercesine

Abim “Bu adam neden böyle bir şey yapsın ki. Tamam bizim eski şirketimiz bir aralar Soylularla ortak işler yapıyordu. Ama sonra Aydemirin pis işlerinden dolayı Babam artık onunla iş yapmayı bıraktı  Sizle ne sorunu var ki o adamın.” Dedi. Abime katılıyordum. 

Açelya derin bir nefes alarak tek nefeste “İntikam almak istiyor?” dedi

Şaşkınlığım gittikçe artarken “İntikam mı almak istiyor?” dedim.

SON SEÇENEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin