Okurcanlarım öncellikle herkese Selaammm....🌷
Bu bölümün bu kadar gecikmesinin sebebi bölümüm SİLİNDİ.
Tekrar yazmak sorunda kaldım. Zaten çok çıldırdım silinince neyse uzatmadan bölüme geçiyorum.Multimedya: Ege ve Mert
Son olarak bu bölümü aramıza yeni katılan anszn_geceve kedicik_time itifahen ediyorum 🌼
Keyifli okumalar dilerim 🌺
Zaman: Yemek Masasından Sonra
Defnenin Ağzından;
Sarp ve Hazalın tanışma hikayesi ile bol kahkahalı yemek masasından sonra kızlarla birlikte bulaşıkları Kiraz teyzeye izin verdiğim için beraber halletmiştik. Şuan ise kızlarla beraber mutfak masasında sohbet ederek çaylarımızı yudumluyorduk. Boralar ise salonda muhabbet ediyordu.
Sera telefon konuşmasını bitirerek bakışlarını bize çevirdi "Otel rezervasyonunu falan her şeyi hallettim. Ama sezon sonu olmasına rağmen 4 tane oda kalmış artık oraya gidince ikişer ikişer hallederiz." Dedi
Hazal heyecanla "Ayyy bu hafta sonu tatili çok güzel oldu ya. Ne güzel hep beraber eğleniriz." Dedi
Göz devirerek "Ya evet artık Borayla nasıl bir tatil olur bilemem." Dedim. Daha doğru düzgün evde geçirmiyorduk beraber bir tatile çıkma nasıl olacaktı hiç bilmiyorum. Neyse ki Allah'tan sadece ikimiz değil arkadaşlarımızda vardı.
Sera kocaman gülümseyerek ellimi tuttu "Ya deme öyle Defnem. Boş ver Borayı sen biz kız kıza çok eğleniriz. Hem 16 yıl sonra beraber tekrardan Ağva ya gidiyoruz. Anneme söyledim az önce kadın ilkten şaka yaptığımı falan sandı sonra rezervasyon yaptığımı da söyleyince o kadar çok sevindi ki anlatamam."
Gülümseyerek "Tabi çok sevinmiştim halam . Kadın seni 16 yıldır Ağva'ya götürücem diye uğraşıyor." Dedim.
Hazal Seraya şaşkınlıkla bakarak "Onca olaydan sonra ben hala inanamıyorum Seranın Ağva gideceğine."
Başımı salladım "Bende inanamıyorum." Dedim
Sera nispet yapar gibi "Görürsünüz bakalım siz yarın nasıl gidiyormuşum Ağva ya." Dedi
Masadan kalkarak "Neyse ben bir Boralara bakıyım. Çayları falan bittiyse yenisini koyarım." Dedikten sonra mutfağın kapısından çıktım. Tam salondan içeriye doğru giricekken Mert'in ismimi söylemesiyle olduğum yerde duraksayıp kaldım.
Mert "Bora Defnelerin yanında soramadım naptın bulabildin mi Defneyi bıçaklayanı."dedi
Kulaklarıma Boranın sinirle çıkan sesi geldi "Buldum şerefsizi bu sabah."
Ege "Ee kim yaptırmış peki öttü mü şerefsiz."
"Öttü tabi silahı görünce hemen yalvarmaya başladı. Doğru tahmin etmişim Miray SOYLU yaptırmış."
Duyduklarım karşısında şaşıp kaldım. Miray SOYLU mu beni bıçaklattırmıştı yani Aydemir SOYLU'nun kızı Miray. O kızdan nefret ediyordum. Eski sevgilimin benim yerime tercih ettiği kızdı o. Eski sevgilimi almıştı elimden şimdi daha ne istiyordu benden. Tekrardan salondan gelen seslere odaklandım.
Sarp "Mirayın böyle bir şey yapacağını asla tahmin etmezdim . Ee naptın sonra."
"Gittim bastım SOYLU Holdingi gözünü korkuttum biraz Mirayın. Umarım bu saatten sonra Defneye yaklaşmaz. Bıçaklayan adamı da tek kurşunla bitirdim işini."
Kulağıma gelen son cümleyle şaşkına uğradım resmen Bora birini mi öldürmüştü. Bunu nasıl yapardı. Sinirle salona giderek karşısına dikildim."Bunu nasıl yaparsın sen." Dedim.
Bora aniden beni karşısında sinirli bir şekil de görünce bakışlarından şaşırdığını anlamıştım.
Kaşlarını çatarak pişkin bir şekilde "Ne yapmışım?" dedi.
Onun bu tavrı beni daha da sinirlendirdi sesimi yükselttim. "Birde hiç bir şey olmamış gibi rahatsın pes yani. O adamı nasıl öldürürsün?"
Bende böyle bir tepki beklemiyordu sinirle koltuktan ayağa kalkarak uzun boyu ile karşıma dikildi.
"Defne ne saçmalıyorsun sen bıraksaydım da yaşasamıydı o şerefsiz."
Hala kendini haklı bulmaya çalışıyordu. "Madem buldun o adamı ülkemizde polis mi yok. Öldürmekte ne oluyor?"
Dişlerini sıkarak konuşmaya başladı "O şerefsiz seni bıçakladı Defnenbilmem farkında mısın? Sana kimse zarar veremez anladın mı? O adamda gördü günü."
Dedikleri karşısında adeta şaşkına uğradım. Ellerimi saçlarıma geçirerek "Delirmişsin sen." Diyerek salondan çıkıp gittim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON SEÇENEK
Teen FictionTürkiyenin sayılı zenginlerinden birisi olan DEFNE ve GÜREL ailesi İflas etme eşiğine kadar gelirler. Bu büyük holdingi kurtarma görevi Defneye verilir. Fakat bir seçenek vardır. Peki ya bu seçeneği Defne kabul edecek miydi? Bir takım zengin arkadaş...