chapter 4

2.2K 323 21
                                    

🐯 ටේහ්‍යුන්/ බෙයාර්
🐰 ජන්ග්කුක් / කුකී / කූ
🐹 ජින්/ ජිනි
🐨 නම්ජුන් / ජුනි
🐱 යූන්ගි/ යුගි
🐥 ජිමින් / මිනි
🦄 හෝසියෝක්/ හොබි
🐵 ජැක්සන් / ජැකි
🌺 ජෙනි/ පොඩි
🐺 කායි
🌹 ජිසූ / ලොකු
🕊️ මියුන්ග්සෝ
🌱 ලීසා / ඩෝලි
❤ රෝස්

..............................................................................................

ටේහ්‍යුන් ගියාට පස්සේ ජින් කෙලින්ම ගියේ කොලේජ් එකේ තියෙන සමර්හට් එකට...ජින් ආසම තැන එතන..අනිත් එක එතනට එයයි එයාගේ යාලුවොයි හැරෙන්න පිට අය එන්නේ නෑ....යූන්ගි ,හොබි දෙන්නා කොහොමත් පරක්කු වෙලා එන නිසා ජින් බලාගෙන හිටියේ නම්ජුන් හරි ජැක්සන් හරි ඉක්මනට එයි කියලා..

ඇස් වහන් හිටපු ජින්ගේ පිටිපස්සෙන් ඇවිත් කෙනෙක් බදාගන්නවා වගේ දැනෙනකොට ජින් දැනගත්තා ඒ කවුද කියලා...ඇල්ෆා කෙනෙක්ගේ ඉව හොදට වැඩ..

🐹 ජූන්...මාව අතාරින්න...

🐨 ඔමෝ...ස්වීටි...ඔයාට ඇස් වහගෙන උනත් මාව අදුරගන්න පුළුවන් ද ??

🐹 ඔයාගේ හඩු ගද එන නිසා මට පුළුවන් අදුරගන්න..අනික ඉතින් ඔයා හැරෙන්න වෙන කවුරුත් ඔහොම කරන්නේ නෑනේ...

ජින්ගේ බද වටේ එතිලා තියෙන නම්ජුන්ගේ අත් ගලවන්න උත්සාහ කරන ගමන් කිව්වාත් ජින්ට ලේසි නෑ ඒ අත් ගලවන්න..ජින්ට හැම වෙලේම එන ප්‍රශ්නේ තමයි මනුස්සයෙක් උන නම්ජුන් කොහොමද ඇල්ෆා කෙනෙක්ගේ ශක්තියට විරුද්ද වෙන්නේ කියන එක..ඒත් හැමදාම ඒ ප්‍රශ්නේට උත්‍තරේ නිහඩයි...

🐨 ඇයි ජිනි ඔයා හැම වෙලේම මගෙන් පැනලා යන්න හදන්නේ ??

🐹 ඔයාට ලන් වෙන්න උවමනාවක් නැති නිසායි...දැන්වත් අතාරින්න කිම් නම්ජුන්...කවුරු හරි ආවොත් වැරදියට හිතයි...

🐨 මොනවා හිතන්නද ?? ආවොත් එන්නේ යුගි හරි ජැකි හරි හොබි හරිනේ...එයාලා දන්නවා අවුරුදු හතරක් තිස්සේ මන් ඔයාගේ පස්සෙන් මෙහෙම එනවා කියලා...ඒ වගේම ඔයා මාව ප්‍රතික්ෂේප කරනවා කියලාත්...

🐹 ඔච්චරටම ප්‍රතික්ෂේප වෙන්න ලැජ්ජ නැද්ද ජූන්..

🐨 මගේ ලැජ්ජාවට වඩා මන් ඔයාට ආදරෙයි ජිනි...මට ඔයාව ඕනේ....

My Little Wolfie | TK || Completed Where stories live. Discover now