🐯 ටේහ්යුන්/ බෙයාර්
🐰 ජන්ග්කුක් / කුකී / කූ
🐹 ජින්/ ජිනි
🐨 නම්ජුන් / ජුනි
🐱 යූන්ගි/ යුගි
🐥 ජිමින් / මිනි
🦄 හෝසියෝක්/ හොබි
🐵 ජැක්සන් / ජැකි
🌺 ජෙනි/ පොඩි
🐺 කායි
🌹 ජිසූ / ලොකු
🕊️ මියුන්ග්සෝ
🌱 ලීසා / ඩෝලි
❤ රෝස්
💛 ඉයුන්වූ
👿 ඇල්ෆා මින්ගුක්
🧛 මූයොන්ග්..............................................................................................
💉 ඔහ් මෙයාගේ හාර්ට් බීට් එක ගොඩක් ස්පීඩ්නේ..
සිහිය නැතුව ඉන්න ටේහ්යුන්ව චෙක් කරලා ඩොක්ටර් කිව්වේ ඇසුත් ලොකු කරගෙන..මොකද ඉතින් ඩොක්ටර් දන්නේ නෑනේ ටේහ්යුන් කියන්නේ මනුස්සයෙක් නෙමෙයි කියලා..
Mr.kim : ඔහ් එයාගේ පුංචි කාලේ ඉදන්ම එහෙම තමා ඩොක්ටර් !!
මිස්ටර් කිම් ඩොක්ටර්ට නර්වර්ස් හිනාවක් එක්ක බොරුවක් නොවන බොරුවක් කිව්වාම ඩොක්ටර් මිස්ටර් කිම් දිහා ටිකක් වෙලා බලන් ඉදලා ආයි හරි කියලා ඔලුව වැනුවේ මේ වෙනකොට ටේහ්යුන් සිහිය නැති උන වෙලාවේ ඉදන් ඒ ෆැමිලි එක ගැන කටපාඩම් කරපු නිසායි..
🐰 ඩොක්ටර් හ්යුන්ගීට මොකද වෙලා තියෙන්නේ ?? ඇයි එයා නැගිටින්නේ නැත්තේ ??
ජන්ග්කුක් ටේහ්යුන්ගේ ඇදේ වාඩි වෙලා ටේහ්යුන්ගේ අතක් අල්ලන් ඇස්වල කදුලු පුරෝගෙන ඩොක්ටර්ගෙන් ඇහුවාම ඩොක්ටර්ගේ උනත් වයසක හදවත සුට්ටක් විතර රිදුනාලු..මොනවා උනත් ජන්ග්කුක් කියන්නේ හුරතල් බෝලයක්නේ..
💉 මන් හිතන්නේ එයාට ලොකු ශොක් එකක් වගේ දැනුනා..
🐹 බෙයාර්ට් ශොක් එකකට සිහිය නැති වෙන්න තරම් කිව්වේ මොකක්ද ??
🐥 කුකීගේ බඩේ කවුපි ඇට දෙකක් තියෙනවලු..
ඩොක්ටර්ගේ stethoscope එක අරන් යූන්ගිගේ ඔඩොක්කුවේ වාඩිවෙලා හොබිව චෙක් කරන ගමන් කියනකොට හැමෝම ජිමින් දිහා බැලුවේ කියපු කිසි දෙයක් නොතේරුන නිසායි..
🐱 මොකක්ද බේබි කඩල කතාව ??
🐥 කඩල නෙමෙයි මිනිහෝ කවුපි !!
යූන්ගිගේ පපුවට පාරක් ගහන ගමන් ජිමින් හුරතල් සැර සද්දෙකින් කියනකොට යූන්ගි තොල් පිට පෙරලනවා බලන් හිටිය අනිත් අයගේ නම් මූනේ තිබ්බේ හැකිලිලා...ඇයි ඉතින් හැමවෙලේම කෝල්ඩ්, ලේසියෙන් හිනා වෙන්නේ නැති චරිතයක් උන යූන්ගි මෙහෙම ජිමින් ඉස්සර හුරතල් වෙන එක එයාලට පුරුදු දෙයක් නෙමෙයි..ඒත් ඉතින් යූන්ගිගේ හැම ඇක්ශන් එකක් ගැනම දන්න ජන්ග්කුක්ගේ නම් කදුලු පිරුනු ඇස්වලට පොඩි හිනාවක් ආවා..
YOU ARE READING
My Little Wolfie | TK || Completed
Werewolf" හ්යුන්ගී හිතනවාද අනාගතේ අපිට සතුටින් ඉන්න පුලුවන් කියලා ?? " " සතුට තියෙන්නේ අතීතෙවත් අනාගතේවත් නෙමෙයි බේබි...ඔයා දැන් ගත කරන මේ මොහොතේ.." මිස්ටර් වැම්පිගෙයි කුකී බබාගෙයි ආදර කතාව !! # BTS # Blackpink # B × B # G × G # G × B