🐯 ටේහ්යුන්/ බෙයාර්
🐰 ජන්ග්කුක් / කුකී / කූ
🐹 ජින්/ ජිනි
🐨 නම්ජුන් / ජුනි
🐱 යූන්ගි/ යුගි
🐥 ජිමින් / මිනි
🦄 හෝසියෝක්/ හොබි
🐵 ජැක්සන් / ජැකි
🌺 ජෙනි/ පොඩි
🐺 කායි
🌹 ජිසූ / ලොකු
🕊️ මියුන්ග්සෝ
🌱 ලීසා / ඩෝලි
❤ රෝස්..............................................................................................
ටේහ්යුන් පරිස්සමින් එයාගේ හා පැටියාව අත් අතරට අරගෙන කාමරේට ගිහින් ඇදේ තිබ්බේ එයගේ උනුහුමෙන් කුකීව ඈත් කරන්න ලෝබකමින්මයි...කුකීත් ටේහ්යුන්ගේ උනුහුම නැති උන ගමන් ඇදේ එහෙට මෙහෙට පෙරලිලා කෙදිරි ගාන්න පටන් ගත්තාම ටේහ්යුන්ට තේරුනා එයාට වගේම කුකීටත් දෙන්නාගෙන් ඈත් වෙන්න නම් ඕන කමක් නෑ කියලා..ඒත් ඉතින් වොශ් එකක් නොදා උදේ ඇදන් හිටපු ඇදුම ඇදගෙන ඉන්න බැරි නිසා ටේහ්යුන් යන්න හැදුවත් එහෙට මෙහෙට දැගලුව කුකීගේ පුලුන් නැට්ට එකපාරටම ඇවිල්ලා ටේහ්යුන්ගේ කකුලේ එතුනේ යන්න එපා කියන්න වගේ...ටේහ්යුන් ආපස්සට හැරිලා බලනකොට දැක්කේ කටට ඇගිල්ලක් ගහන් සූප්පු කරන ගමන් හුරතල් විදියට ඇදේ ගුලි වෙලා එයාගේ නැට්ටෙන් ටේහ්යුන්ගේ කකුල අල්ලන් ඉන්න ජන්ග්කුක්ව...
🐯 අනේ මගේ හුරතලේ...ඔච්චරටම හුරතල් වෙන්න එපා කුකී...මට මාවම පාලනය කරගන්න බැහැ..
ඇගිල්ල කටේ නිසා පිම්ඹිලා තියෙන ඒ රෝස පාට කම්මුලක් හරි පරිස්සමට අතගෑව ටේහ්යුන් හිමීට ජන්ග්කුක්ගේ නැට්ට එයාගේ කකුලෙන් ගලවලා ටේහ්යුන්ගේ කොට්ටේ ජන්ග්කුක්ගේ අතට දුන්නා.. ටේහ්යුන්ගේ කොට්ටෙන් ටේහ්යුන්ගේ සුවද එන නිසා ජන්ග්කුක් නින්දෙන්ම කොට්ටේ තුරුල් කරගෙන කෙදිරි ගාලා පස්ස පොඩ්ඩක් එහාට මෙහාට හොලවලා ආයි නිදාගත්තා...තව හිටියොත් ජන්ග්කුක්ගේ ලගින් ටේහ්යුන්ට යන්න හිතෙන්නේ නැති නිසා ඉක්මනට බාතෲම් එකට වොශ් එකක් දාන්න ගියා..
ටේහ්යුන් විනාඩි විස්සෙන් වගේ වොශ් එකක් දාලා එලියට ආවේ එයාගේ පුංචි හා පැටියා ඇදෙ සැපට නිදි ඇති කියලා හිතාගෙන උනත් ටේහ්යුන් එනකොට ජන්ග්කුක් ඇදේ වාඩි වෙලා මුල්ලකට වෙලා හිටියේ හුගක් බය වෙලා එයාගේ බූල් නැට්ටෙන් මුලු ඇගම වහගෙන..
YOU ARE READING
My Little Wolfie | TK || Completed
Werewolf" හ්යුන්ගී හිතනවාද අනාගතේ අපිට සතුටින් ඉන්න පුලුවන් කියලා ?? " " සතුට තියෙන්නේ අතීතෙවත් අනාගතේවත් නෙමෙයි බේබි...ඔයා දැන් ගත කරන මේ මොහොතේ.." මිස්ටර් වැම්පිගෙයි කුකී බබාගෙයි ආදර කතාව !! # BTS # Blackpink # B × B # G × G # G × B