chapter 11

2.2K 319 26
                                    

🐯 ටේහ්‍යුන්/ බෙයාර්
🐰 ජන්ග්කුක් / කුකී / කූ
🐹 ජින්/ ජිනි
🐨 නම්ජුන් / ජුනි
🐱 යූන්ගි/ යුගි
🐥 ජිමින් / මිනි
🦄 හෝසියෝක්/ හොබි
🐵 ජැක්සන් / ජැකි
🌺 ජෙනි/ පොඩි
🐺 කායි
🌹 ජිසූ / ලොකු
🕊️ මියුන්ග්සෝ
🌱 ලීසා / ඩෝලි
❤ රෝස්

..............................................................................................

* ඔයාලට ජන්ග්කුක්ගෙයි ටේහ්‍යුනගෙයි connection එක තේරෙනවාද ලමයි ??

ඒක මෙහෙමයි...ජන්ග්කුක් ටේහ්‍යුන් දෙන්නාම මූන් ගෝර්ඩ් විසින් මවපු විශේශ දෙන්නෙක් නිසා එයාලාගේ සම්බන්ධාතාවය වෙන මේට්ලාට වඩා ටිකක් වෙනස්..සාමාන්‍යයෙන් මේට්ගේ හැගීම් දැනෙන්න නම් මාර්ක් කරන්නම ඕන...ඒත් ටේකුක් දෙන්නා විශේශ නිසා ජන්ග්කුක්ගේ හැම හැගීමක්ම ටේහ්‍යුන්ට දැනෙනවා..හැබැයි ඒක යම් තාක් දුරකට විතරයි..හරියට wifi එකේ වගේ...ඒකෙ සිග්නල් තියෙන්නේත් සීමිත දුරකට විතරයිනේ..ඉතින් ටේහ්‍යුන්ටත් ජන්ග්කුක්ගේ හැගීම් දැනෙන්නේ ජන්ග්කුක් එයාගේ වටේට 500m ක වටප්‍රමාණයක් ඇතුලේ හිටියොත් විතරයි...ඒ හැම වෙලේකම ජන්ග්කුක්ට දුකක් දැනුනොත් ටේහ්‍යුන්ටත් ඒක දැන්නවා..එයා ඇඩුවොත් ටේහ්‍යුනුත් අඩනවා..එයා හිනා වුනොත් ටේහ්‍යුන්ටත් හිනා යනවා..
ඒ වගේම ටේහ්‍යුන් නිදාගෙන ඉන්න වෙලේක ජන්ග්කුක් මිරර් එකක් ලග හිටියොත් හීන වලින් ජන්ග්කුක්ගේ ප්‍රතිබිම්බය ටේහ්‍යුන්ට පේනවා..ඒකෙ අනිත් පැත්තට ජන්ග්කුක්ටත් එහෙමයි...හැබැයි ඉතින් මිරර් එකක හරි වීදුරු කෑල්ලක හරි ජන්ග්කුක්ගේ ප්‍රතිභිම්බය විතරයි පෙන්නන්නේ...

දැන් යමු කතාවට 😌

.............................................................................................

ජන්ග්කුක් කොලේජ් එකට අඩිය තියනකොටම ඒ පුංචි හිත බයට ගැහෙන ගමන් යාන්තම් ඒ අස්සේ සතුටකුත් තියෙනවා ටේහ්‍යුන්ට හොදට දැනුනා..
ඈත ඉදන්ම ටිකක් දිග ජන්ග්කුක්ගේ කොන්ඩේ පැත්තට පීරලා ඔලුව බිමට හරවගෙන බෑග් එකෙ පටිය තදින් අල්ලගෙන කොලේජ් ගේට් එකෙන් ඇතුලු වන ජන්ග්කුක්ව දැක්කාම ටේහ්‍යුන්ට පෙනුනේ කොලේජ් ස්ටුඩන්ට් කෙනෙක්ව නම් නෙමෙයි..අලුතෙන් මොන්ඩිසෝරියට යන ප්‍රීස්කූල් බබෙක්ව...ඒ තරම් ජන්ග්කුක් හුරතල්..අහින්සකයි..

My Little Wolfie | TK || Completed Where stories live. Discover now