chapter 7

2.3K 310 5
                                    

🐯 ටේහ්‍යුන්/ බෙයාර්
🐰 ජන්ග්කුක් / කුකී / කූ
🐹 ජින්/ ජිනි
🐨 නම්ජුන් / ජුනි
🐱 යූන්ගි/ යුගි
🐥 ජිමින් / මිනි
🦄 හෝසියෝක්/ හොබි
🐵 ජැක්සන් / ජැකි
🌺 ජෙනි/ පොඩි
🐺 කායි
🌹 ජිසූ / ලොකු
🕊️ මියුන්ග්සෝ
🌱 ලීසා / ඩෝලි
❤ රෝස්

..............................................................................................

නම්ජුන් හිටියේ උඩුකය නිරුවත්ව යකඩ දම්වැල් වලින් ගැට ගහලා...එයාගේ මුලු ඇගම බෙල්ට් එකකින් ලැබුන සැර පාරවල් නිසා රතු වෙලා තැන් තැන් වලින් හම පුපුරලා ලේ ගලන ගමන් තිබ්බේ..ඒත් කිසිම හ්ම් සද්දයක් නැතුව නම්ජුන්ට ලැබෙන හැම පාරක්ම ඇස් තදින් වහන් ඉවසන් හිටියේ මේවා එයට සාමාන්‍ය දේවල් නිසායි..

ඒත් අද වෙනදාට වඩා පාරවල් සැර වැඩි...සුදු යකඩින් තනපු දම්වැල් වලින් අත් ගැට ගහලා නිසා අතපය සුදු යකඩ පිච්චිලා තිබ්බේ...අවුරුදු ගානකින් වුල්ෆ් ස්ටෝන් ගල නිසා තමන්ගේ ඇග ඇතුලේ හිර වෙලා ඉන්න ටෲ බල්ඩ් ඇල්ෆාට පවා මේක දරාගන්න පුළුවන් තත්ත්වයක් තිබ්බේ නෑ...මොකද ඒ පහරවල් ඒ තරම්ම දරුණුයි...නම්ජුන්ට ගහන කෙනාගේ රතු ඇස් කේන්තියෙන් , බල ලෝබයෙන් පිරිලා තිබ්බේ...

🐨 අප්පා...

මින්ගුක් : තමුන්ගේ කටින් මට අප්පා කියන්න හිතන්නවත් එපා...💥

🐨 ආහ්...

ඇල්ෆා මින්ගුක්ගේ බෙල්ට් එකෙන් නම්ජුන්ගේ පපුවටම ලැබුන සැර ප්‍රහාරය නිසා මෙච්චර වෙල හැම පාරක්ම ඉවසන් හිටිය නම්ජුන්ගේ කටින් හීන් කෙදිරිල්ලක් පිට උනා...

මින්ගුක් : තමුසෙට මන් කිව්ව වැඩේ ද නම්ජුන් තමුසේ කරන්නේ...අවුරුදු ගානක් ට්‍රේනින්ග් කරවලා යැව්වේ මනුස්ස කොල්ලෙක් එක්ක ලව් කරන්නද ??

🐨 අප්පා ඒ මගේ මේට්..

නම්ජුන් අමාරුවෙන් කෙදිරි ගාන ගමන් එහෙම කියනකොට ඇල්ෆා මින්ගුක් එහෙමත් නැත්තම් නම්ජුන්ගේ අප්පා නම්ජුන්ගේ කම්මුල තද කරලා අල්ලගත්තා..

මින්ගුක් : මේක හොදට අහගන්නවා නම්ජුන්..තමුසෙගේ මේට් වෙන්න පුළුවන් එකම කෙනා මීලගට රජවෙන අනාවැකියේ කුමාරයා විතරයි..ඒ හැරෙන්න මනුස්සයෙක් වගේ දුර්වල මේට් කෙනෙක් එක්ක තමුසෙට ජීවත් වෙන්න වෙන්නේ නෑ කියලා මතක තියාගන්නවා...

My Little Wolfie | TK || Completed Where stories live. Discover now