🐯 ටේහ්යුන්/ බෙයාර්
🐰 ජන්ග්කුක් / කුකී / කූ
🐹 ජින්/ ජිනි
🐨 නම්ජුන් / ජුනි
🐱 යූන්ගි/ යුගි
🐥 ජිමින් / මිනි
🦄 හෝසියෝක්/ හොබි
🐵 ජැක්සන් / ජැකි
🌺 ජෙනි/ පොඩි
🐺 කායි
🌹 ජිසූ / ලොකු
🕊️ මියුන්ග්සෝ
🌱 ලීසා / ඩෝලි
❤ රෝස්..............................................................................................
කාලය ටික ටික ගෙවිලා ගියේ ජන්ග්කුක්ට කොලේජ් එක පොඩ්ඩ පොඩ්ඩ හුරු කරවලායි...ගෙදරදි ටේහ්යුන්ගේ තුරුලෙම ඉන්නත් කොලේජ් එකේදි ටේහ්යුන්ව දන්නේ නෑ වගේ ඉන්නත් ජන්ග්ගුක් පුරුදු උනා..මොකද එයාට හොදට මතකයි ටේහ්යුන් එයත් එක්ක එක දවසක් කතා කර නිසා හැමෝම එයා දිහා අමුතු විදියට බල බල කුටු කුටු ගගා සති ගානක් හිටපු විදිය...ඉතින් ජන්ග්කුක්ට ඕන උනෙ නෑ කාගෙවත් අවධානේ ගන්නවත් කාගෙවත් තමන් විශේෂයි කියලා කවුරුත් හිතනවටවත්...ඒ නිසාම ඉස්කෝලේ වගේම කොලේජ් එක ඇතුලෙත් ජන්ග්ගුක් කියන්නේ නිහඩ චරිතයක්..එයාට ඉන්න එකම යාලුවා ඉයුන්වූ විතරයි..
ජන්ග්කුක්ගේ අහින්සකකම නිසාම කෙල්ලො කොල්ලො ජන්ග්කුක්ට සද්දේ දාගෙන එනකොට ඉයුන්වූ තමා එයාව බේරගන්නේ...හැබැයි ඉතින් ජන්ග්කුක් නම් දන්නේ නෑ ඊලග තප්පරේ ජන්ග්කුක්ට සද්දේ දාපු අයට මොකක් ද උනේ කියලා..ජන්ග්ගුක් දන්න එකම දේ එයාලා ඇවිල්ලා ජන්ග්ගුක්ගෙන් ඊට පස්සේ දවසේ වැද වැටිලා සමාව ගන්නවා කියන එක විතරයි...එක තප්පරේට ඒ හැම කෙනාටම සමාව දෙන්න ජන්ග්කුක් දෙපාරක් හිතන්නේ නෑ...ඒ හා පැටියා ඒ තරමටම අහින්සකයි..හැබැයි ඉතින් ඒ අහින්සක හා පැටියාට අමතක වෙලා තිබ්බේ එයාගේ ආරක්ෂාවට ශක්තිමත් වැම්පයර් මේට් කෙනෙකුයි අයියලා හය දෙනෙකුයි අක්කලා තුන් දෙනෙකුයි කොලේජ් එක ඇතුලේ ඉන්නවා කියලා..කොල්ලාට සද්ද දාන අඩුම රිදෙන්න අතින්වත් ඇල්ලුවොත් ඒ කෙනා ඊලගට ඉහල උසාවියට යොමු වෙනවා...කොලේජ් එකේ savage kings හය දෙනායි queens ලා දෙන්නායි එක්ක එයාලගේ ප්රොෆෙසර් ජෙනීත් එයාව මද්දෙන් තියාගෙන බය කරනකොට මොකාද බය නොවී ඉන්නේ..ඔයාලා කල්පනා කරනවා ඇති නේද ජන්ග්ගුක්ට වෙන කරදර එයාලා දන්නේ කොහොමද කියලා...මේ මන් මේ කියන්නේ වැඩිපුරත් අතින් දාලා ඉයුන්වූ එහෙම නෙමෙයි ඕවා ටේහ්යුන්ගේ කනේ තියෙන්නේ...එයා නෙමෙයි හොදේ...
YOU ARE READING
My Little Wolfie | TK || Completed
Werewolf" හ්යුන්ගී හිතනවාද අනාගතේ අපිට සතුටින් ඉන්න පුලුවන් කියලා ?? " " සතුට තියෙන්නේ අතීතෙවත් අනාගතේවත් නෙමෙයි බේබි...ඔයා දැන් ගත කරන මේ මොහොතේ.." මිස්ටර් වැම්පිගෙයි කුකී බබාගෙයි ආදර කතාව !! # BTS # Blackpink # B × B # G × G # G × B