chapter 35

1.6K 268 20
                                    

🐯 ටේහ්‍යුන්/ බෙයාර්
🐰 ජන්ග්කුක් / කුකී / කූ
🐹 ජින්/ ජිනි
🐨 නම්ජුන් / ජුනි
🐱 යූන්ගි/ යුගි
🐥 ජිමින් / මිනි
🦄 හෝසියෝක්/ හොබි
🐵 ජැක්සන් / ජැකි
🌺 ජෙනි/ පොඩි
🐺 කායි
🌹 ජිසූ / ලොකු
🕊️ මියුන්ග්සෝ
🌱 ලීසා / ඩෝලි
❤ රෝස්
💛 ඉයුන්වූ
👿 ඇල්ෆා මින්ගුක්
🧛 මූයොන්ග්

..............................................................................................

Mrs.kim : දෙයියනේ කුකීගේ ඇග ගිනි මැලෙව්ට රස්නෙයි...එයාගේ ෆර්ස්ට් හීට් එක නිසා කුකීට බෙයාර් නැතුව දරාගන්න අමාරු වෙයි..

මිසිස් කිම් දාඩිය පෙරාගෙන කෙදිරිගාන ජන්ග්කුක්ගේ ඔලුව අතගාන ගමන් කියනකොට අනිත් අයගේ මූනූ වල උනත් තිබ්බේ ලොකු දුකක්..මිස්ටර් මින් ආව ගමන් ටේහ්‍යුන්ගේ ප්‍රතිකාර පටන් ගත්තාට ජන්ග්කුක්ගේ තත්ත්වේ එන්න එන්නම දරුණු උන එකයි උනේ..

ජන්ග්කුක් සාමාන්‍ය කෙනෙක් නෙමෙයි..එයා විශේෂ මේල් ඔමෙගා කෙනෙක්..ඒ නිසාම එයාගේ ෆර්ස්ට් හීට් එක හුගක් විශේෂයි..සාමාන්‍ය කෙනෙක්ට වඩා ජන්ග්කුක්ගේ වේදනාව වැඩියි..දවස් ගානක් නොකා හිටිය නිසා ජන්ග්කුක් දුර්වලයි..ටේහ්‍යුන්ගේ ඇදුම් අස්සේ ගුලි වෙලා කන් දෙකයි පුලුන් නැට්ටයි හකිලගෙන ගුලි වෙලා ඉන්න පුංචි හුරතල් හා පැටියාට ඒ වේදනාව දරාගන්න අමාරුයි..ඇරත් ජන්ග්කුක් දැනටමත් මාර්ක් කරලා නිසා එයාට දැනුනේ එයාගේ මුලු ඇගම පිච්චෙනවා වගේ...

🐰 ආහ්හ්...රිදෙනවා...හ්..හ්‍යුන්ගී....පිච්චෙනවා..
කුකී බබාව පිච්චෙනවා හ්‍යුන්ගී...

ජන්ග්කුකගේ නෙස්‍ටින්ග් පීරියඩ් එක හිමීට ඉවරවීගෙන හීට් එක පටන් ගන්නකොටම ජන්ග්කුක් එයාගේ ඇග අල්ලගෙන දගලන්න පටන් ගත්තේ වටේ එයා දිහා බලාගෙන ඉන්න ජන්ග්කුක්ගේ නූනලා ඔක්කොම වගේ අසරණ කරලයි..එයාලා දන්නවා මේ වේදනාව ජන්ග්කුක් වගේ හුරතල් බෝලයකට දරාගන්න අමාරුයි කියලා..වේදනාව අස්සෙත් එයා අඩගහන්නේ එයාගේ හ්‍යුන්ගීට වෙනකොට හැමෝගෙම ඇස්වලට කදුලු පිරුනා..

❤️ අනේ කුකී බබා..🥺🥺

රෝස් කදුලු පුරෝගෙන ජන්ග්කුක්ගේ අත ඇල්ලුවත් හිතුවේ නැති විදියට ජන්ග්කුක් රෝස්ගේ අත ගසලා දැම්මේ ඇස් දම්පාට කරගෙනයි..

My Little Wolfie | TK || Completed Where stories live. Discover now