ටේහ්යුන්ගෙයි ජන්ග්කුක්ගෙයි පවුලේ අය ඇවිල්ලා දෙන්නාවම එකම රූම් එකකට දාලා ආයි හවස් වෙලා එන්න කියලා ගියේ දෙන්නාම දැන් ඉන්නෙ හොද නින්දක කියලා ටේහ්යුන්ගේ තාත්තා ඔප්පු කරාට පස්සේ තමා..මිසිස් කිම්ව නම් ජින් එක්ක බලෙන්ම ගෙදර යැව්වේ මිස්ටර් කිම් ඒ දෙන්නා ලගින් හෙලවෙන්නේ නෑ කියන පොරොන්දුව අරගෙන...
කොහොම හරි හැමෝම ගිහින් පැය තුනකට වගේ පස්සේ ජන්ග්කුක්ට වගේම ටේහ්යුන්ටත් සිහිය ආවේ එකම වෙලාවේ...දෙන්නාම ඇදේ හිටපු විදියටම ඉදගෙන සිවිලිම දිහා බලගෙන කල්පනා කරේ එයාලාට එකපාරටම උනේ මොකක්ද කියලා..ජන්ග්කුක්ට නම් මේ වගේ දේවල් සාමාන්ය උනත් ටේහ්යුන්ට එහෙම නෑ...එයා මුලු ජීවිත කාලෙටම කලන්තේ දාලා තියෙන්නේ දෙපාරයි..
ඒත් දැන් ටේහ්යුන්ට තියෙන ප්රශ්නේ වෙනදට වඩා වේගෙන් එයාගේ පපුව ගැහෙන්නේ ඇයි කියන එක..තමන්ගේ පපුවට අතත් තියන් ටේහ්යුන් කල්පනා කර කර ඉන්නකොට ටේහ්යුන්ට හිතාගන්න බැරි උනේ කිසිම දුකක් නැතුව එයාගේ ඇස්වලින් කදුලු බේරෙන්න පටන් ගත්තේ ඇයි කියන එක...එහෙම්ම ඇදේ හෙඩ් බෝඩ් එකට හේත්තු වෙලා ඉවරයක් නැතුව ඇස් දෙකෙන් ගලන එයාගේ කදුලු අතින් අල්ලන් පිහිදලා බැලුවේ ඇත්තටම වැටෙන්නේ කදුලුද කියන සැකෙන්..මොකද ටේහ්යුන් අඩන කෙනෙක් නෙමෙයි..කොච්චර රිදුනත් පොඩි කාලේ ඉදන් ටේහ්යුන් අඩලා නෑ...ඒත් එතකොට දැන් මේ ඇස් දෙකෙන් බේරෙන්නේ මොනවාද ??
තමන්ට වෙන්නේ මොකක්ද කියලා හිතාගන්න බැරුව ඉන්නකොට එකපාරටම තමන්ගේ එහාපැය්හ්තේ ඇදේ ඉන්න කෙනා ඉකි ගහන සද්දෙ ඇහුනාම තමා ටේහ්යුන් තාම එයා ජීවතුන් අතර ඉන්නෙ කියලා තේරුම් ගත්තේ...ඒත් එහා පැත්තේ ඉන්න කෙනාව බැලුවත් එයා හිටියේ ටේහ්යුන්ට පිටුපාලා රෙද්දෙන් මුලු ඇගම වහගෙන..හැබැයි එයාගේ ඇග හෙල්ලෙන විදියයි සැරින් සැරේ ඇහෙන ඉකි ගහන සද්දෙයි නිසා ටේහ්යුන්ට තේරුනා එයා අඩනවා කියලා..
🐯 ම්...මේ.....ඔ..ඔයා අඩනවාද ??
මෙච්චර වෙලා අඩ අඩ හිටපු ජන්ග්කුක් එයාගේ ඇඩිල්ල නතර කරේ එයාට එහපැත්තේ හිටපු කෙනා එයාගෙන් එහෙම ඇහුවාමයි...ඇත්තටම ජන්ග්කුක්ට දුකයි...එයා හුගක් ආසාවෙන් අද කොලේජ් යන්න ආවේ...එයාට ඕනේ උනා හැමදාම වගේ හැංගිලා ඉන්නේ නැතුව ඉස්සරහට එන්න...ඒත් එයාට උනේ ආයි පාරක් දවස් ගානක් හොස්පිටල් එහෙක ඉන්න...ජන්ග්කුක් එයාගේ ජිවිතේට මෙච්චරටම වෛර කරන්නේ ඒ නිසාමයි..ජන්ග්කුක් මේ ලෝකෙන් වැඩිපුරම වෛර කරන තැන තමා හොස්පිටල් එක...ඒ උනාට මාසෙට සැරයක් අනිවාර්යයෙන් මෙහෙට එයාට එන්න වෙනවා...
YOU ARE READING
My Little Wolfie | TK || Completed
Werewolf" හ්යුන්ගී හිතනවාද අනාගතේ අපිට සතුටින් ඉන්න පුලුවන් කියලා ?? " " සතුට තියෙන්නේ අතීතෙවත් අනාගතේවත් නෙමෙයි බේබි...ඔයා දැන් ගත කරන මේ මොහොතේ.." මිස්ටර් වැම්පිගෙයි කුකී බබාගෙයි ආදර කතාව !! # BTS # Blackpink # B × B # G × G # G × B