chapter 10

2.3K 318 41
                                    

🐯 ටේහ්‍යුන්/ බෙයාර්
🐰 ජන්ග්කුක් / කුකී / කූ
🐹 ජින්/ ජිනි
🐨 නම්ජුන් / ජුනි
🐱 යූන්ගි/ යුගි
🐥 ජිමින් / මිනි
🦄 හෝසියෝක්/ හොබි
🐵 ජැක්සන් / ජැකි
🌺 ජෙනි/ පොඩි
🐺 කායි
🌹 ජිසූ / ලොකු
🕊️ මියුන්ග්සෝ
🌱 ලීසා / ඩෝලි
❤ රෝස්

..............................................................................................

ජන්ග්කුක්වයි ටේහ්‍යුන්වයි හොස්පිටල් එකෙන් ගෙදර එක්කන් ඇවිල්ලා අදට දවස් තුනක් වෙනවා..ජන්ග්කුක්වයි ටේහ්‍යුන්වයි වෙන් කරන එක තමා කරන්න අමාරුම වැඩේ උනේ..කොහොම හරි කොලේජ් එකේදි දෙන්නාටම හම්බුවෙන්න පුළුවන් කියන පොරොන්දුව මත තමා දෙන්නාම ගෙදර ගියේ..

ගෙදර ගිය ගමන් ජන්ග්කුක්ට ආයි කොලේජ් යන්න එපා කියලා ඩොක්ටර් කිව්ව නිසා ජන්ග්කුක් දවස් තුනක රෙස්ට් කරලා අද තමා කොලේජ් එන්නේ..හැබැයි ඉතින් ඒ දවස් තුන ඇතුලත ටේහ්‍යුන්ටයි ජින්ටයි නම් ලොකු කරදර වලට මුහුන දෙන්න උනා..ටේහ්‍යුන් කොලේජ් ගියේ නැති දවස් දෙකේ ජිනුත් එයා ලග හිටිය නිසා එයාට යන්න උනෙත් නෑ...හැබැයි ඉතින් දවස් දෙකකට පස්සේ ටේයි ජිනුයි කොලේජ් යනකොට තිබ්බේ එයාලා එනකොට තිබ්බ කොලේජ් එක නෙමෙයි..

ඇතුලට එනකොටම තිබ්බ taejin කියලා ගහලා ජිනුයි ටේයි කිස් කරන ගමන් ඉන්නවා වගේ හදලා තිබ්බ එඩිට් ෆොටෝ එක තිබ්බ බෝර්ඩ් එක දැකලා ටේහ්‍යුන් බයික් එකෙන් වැටෙන්නත් ගියා..ටිකක් වෙලා ඒක දිහා බලාගෙන හිටපු ටේහ්‍යුන්ට ඔක්කාරෙට වගේ ආවේ එයා මේ කිස් කරනවා එඩිට් එකක් හදලා තියෙන්නේ වෙන කවුරුත් එක්ක නෙමෙයි එයාගේ හ්‍යුන්ග් එක්කම නිසායි..

ඊව්...මොන අප්පිරියා වැඩක්ද...එයාගෙම හ්‍යුන්ග්ව ලිප් කිස් කරන එක....ඊව්....

බෝර්ඩ් එක ලගට ගියපු ටේහ්‍යුන් ඒක අරන් කඩලා බිම දාලා පාගනකොට තමා මෙතනට ජින් ආවේ..දුර තියාම එයාගේ මල්ලි කොලේජ් එක ඉස්සරහ බෝර්ඩ් එකක් උඩ නැගලා වැදි ඩාන්ස් එකක් දානවා දැක්ක ජින් ඉක්මනට ආවේ එයාගේ මල්ලිට එයාගේ හා පැටියා නැතුව ආයි පිස්සුව තද වෙලාද බලන්න..මොකද ඉතින් ගෙදර ගියපු වෙලේ ඉදන් තනියම හිනා වෙන තනියම කියවන කන්නාඩිය ඉස්සරහ ඉදන් එක එක ඒවා ලියලා කොල කෑලි පෙන්න පෙන්න කන්නාඩිය කිස් කරන ටේව දැකලා ජින් ඇත්තටම හිටියේ එයාගේ මල්ලි ගැන බයෙන්..

My Little Wolfie | TK || Completed Where stories live. Discover now