chapter 20

1.9K 301 32
                                    

🐯 ටේහ්‍යුන්/ බෙයාර්
🐰 ජන්ග්කුක් / කුකී / කූ
🐹 ජින්/ ජිනි
🐨 නම්ජුන් / ජුනි
🐱 යූන්ගි/ යුගි
🐥 ජිමින් / මිනි
🦄 හෝසියෝක්/ හොබි
🐵 ජැක්සන් / ජැකි
🌺 ජෙනි/ පොඩි
🐺 කායි
🌹 ජිසූ / ලොකු
🕊️ මියුන්ග්සෝ
🌱 ලීසා / ඩෝලි
❤ රෝස්

..............................................................................................

ටේහ්‍යුන්ව කට්ටියම ගෙදරට එක්කන් ගිය ගමන් නම්ජුන් කෙලින්ම ආවේ එයාගේ හ්‍යුන්ගේ ඔෆිස් එකට..නම්ජුන් ලේසියෙන් ඔෆිස් එකට එන්නේ නැති නිසා හුගක් අය නම්ජුන්ව හරියට දන්නේ නෑ..ඒ නිසාම දැන් නම්ජුන් හුගක් වෙලා ඉදන් රිසෙප්ශන් එක ඉස්සරහ හිටන් ඉන්නවා එයාගේ හ්‍යුන්ගෙන්ම අවසරේ ගන්න මියුන්ග්සෝගේ මීටින්ග් එක ඉවර වෙනකම්..මොකද අලුතෙන් ආපු රිසෙප්ශන් ගර්ල් නම්ජුන් මියුන්ග්සෝගේ මල්ලි කියලා පිලිගන්නේ නෑනේ..

🐨 මේ නූනා...දැන්වත් මීටින්ග් එක ඉවරද ??

= පොඩ්ඩක් ඉවසන්න සර්...තව පැය භාගයක් තියෙනවා..

🐨 තව පැය භාගයක් ඉන්න බැහැ අනේ...මේ මන් ගිහින් හ්‍යුන්ගේ ඔෆිස් එකේ ඉන්නම්කෝ..

නම්ජුන් එහෙම ඇහුවත් රිසෙප්ශන් ගර්ල් නම්ජුන්ව ගනන් ගන්නෙවත් නැතුව එයාගේ වැඩේ පටන් ගත්‍තාම නම්ජුන් ගස්සගෙන ගිහින් ආයි පුටුවෙන් වාඩි උනා..තවත් විනාඩි පහක් ගත වෙනකොට ම නම්ජුන්ගේ උකුසු ඇස් දෙකට අහු උනේ එතනින් කඩිමුඩියේ දුවන ජිසූව..

🐨 නූනා...

නම්ජුන් ජිසූව දැක්ක ගමන් කෑ ගහගෙන ගිහින් ජිසූව බදාගත්තේ ෆයිල් වගයකුත් උස්සන් ඔෆිස් එකට යන ගමන් හිටිය ජිසූ හොදටම බය කරලායි..එයාව එකපාරටම බදාගත්තේ නම්ජුන් කියලා හිතන්නත් ජිසූට ටිකක් වෙලා ගියා..

🌹 දෙයියනේ ජූන්...මන් හොදටම බය උනා ලමයෝ..

එයාව බදාගෙන ඉන්න ජූන්ගේ ඔලුව අතගාන ගමන් කියනකොට තමා ඉතින් නම්ජුන් එයාගේ ඩිම්පල් හිනාවත් දාගෙන ජිසූගේ මූන බැලුවේ..

🌹 මොකද මෙතන කරන්නේ ?? ඔෆ්ස් එකට යන්න එපැයි..ඔයාගේ හ්‍යුන්ග් තාම මීටින්ග් එකේ..

🐨 අන්න අරයා මට යන්න දුන්නේ නෑ...

නම්ජුන් රිසෙප්ශන් ගර්ල්ට රවාගෙන කියනකොට ජිසූ හිනා වෙලා නම්ජුන්ගේ අතින් අල්ලන් මියුන්ග්සෝගේ ඔෆිස් රූම් එකට එක්කන් ගියා..පිට අයට නම්ජුන් කොච්චර නපුරු උනත් එයාගේ හ්‍යුන්ග් ලගයි හ්‍යුන්ගේ සෙකට්‍රි උන ජිසූ ලගයි නම් නම්ජුන් ඕනවටත් වඩා හුරතල් වෙනවා...ඇරත් ඉතින් ජිසූ කියන්නේ එයාගේ අවුරුදු ගානක ලව් එකේ නූනානේ...ඒ නිසාම නම්ජුන් ජිසූ එක්කත් හුගක් එකතුයි..

My Little Wolfie | TK || Completed Where stories live. Discover now