chapter 25

1.7K 261 15
                                    

🐯 ටේහ්‍යුන්/ බෙයාර්
🐰 ජන්ග්කුක් / කුකී / කූ
🐹 ජින්/ ජිනි
🐨 නම්ජුන් / ජුනි
🐱 යූන්ගි/ යුගි
🐥 ජිමින් / මිනි
🦄 හෝසියෝක්/ හොබි
🐵 ජැක්සන් / ජැකි
🌺 ජෙනි/ පොඩි
🐺 කායි
🌹 ජිසූ / ලොකු
🕊️ මියුන්ග්සෝ
🌱 ලීසා / ඩෝලි
❤ රෝස්

..............................................................................................

මියුන්ග්සෝ මිස්ටර් කිම්, කායි එක්ක නම්ජින් ඩබලව බේරගන්න හොස්පිටල් එකට ගිය අතරේ අනිත් අය ටේහ්‍යුන්ගෙන් උන දේවල් ඔක්කොම අහගත්තා..හැබැයි ටේහ්‍යුන් වගේම එතන හිටපු කිසිම කෙනෙක් නම්ජුන්ගේ ඇගේ තිබ්බ තුවාල කැලලි ගැන මිසිස් කිම්ටවත් ජෙනීටවත් ජිසූටවත් කිසිම දෙයක් කිව්වේ නෑ...මොකද හරියට හේතුවක් නැතුව එයාලට ඕන උනේ නෑ නම්ජුන් ගැන එයාලගේ ෆැමිලි එක ඉස්සරහ වැරදි ප්‍රතිරූපයක් හදන්න..විශේෂයෙන්ම ටේගී ජැක් තුන් දෙනාට..ජින් නම්ජුන් එයාගේ මේට් වෙන්නත් කලින් ඉදන්ම නම්ජුන්ට ආදරේ කරනවා කියලා එයාලා හොදටම දැනගෙන හිටියා..ඉතින් දැන් මේට් උනාම මොන හේතුවකටවත් ජින් නම්ජුන්ව අතාරින්නේ නෑ කියලා එයාලා දන්නවා..

Mrs.kim : එතකොට ඔයාලා කියන්නේ ජිනීගේ මේට් නම්ජුන් පුතා ??

මිසිස් කිම් ඇහුමාව හැමෝම ඔව් කියලා ඔලුව උඩට පහලට කරා..

🌺 එතකොට ඇයි මෙච්චරකල් නම්ජුන්ගේ ඉව දැනුනේ නැත්තේ ??

🐯 අපිට වගේම එයාලටත් සාධාරණ හේතුවක් තියෙන්න ඇති..ඒකනේ එයාලත් මනුස්ස ලෝකේ ඉන්නේ..

🌹 හ්ම්..එහෙමයි කියමුකෝ...ඒත් ඒ දෙන්නාගෙන් කවුද ටොප් ??

ජිසූ මෙච්චර වෙලා එයාට තිබ්බ ප්‍රශ්නේ ඇහුවාම හැමෝම ජිසූගේ පැත්තට හැරුනා..

🌺 ලොකූ අහපු ප්‍රශ්නෙමයි මටත් තියෙන්නේ..ජිනිත් ඇල්ෆා කෙනෙක්..අනික නිකන් ඇල්ෆා කෙනෙක් නෙමෙයි එයා රාජකීය රුධිරය තියෙන ඇල්ෆා කෙනෙක්..

🐱 ජින් රාජකීය ඇල්ෆා කෙනෙක් උනත් ජූන් කියන්නේ ටෲ බ්ලඩ් ඇල්ෆා කෙනෙක්...අනිවාර්යයෙන්ම එයා ජින්ට වඩා ශක්තිමත් වෙන්න ඕන...

🌱 ඒ උනාට මන් හිතන්නේ ටොප් අපේ ඔප්පා වෙයි..එයා ඔහොම හිටියට හරි සැරයිත් එක්ක...නම්ජුන් ඔප්පා ටෲ බ්ලඩ් ඇල්ෆා කෙනෙක් උනත් සැර නෑනේ...එයා හරි අහින්සකයි..

My Little Wolfie | TK || Completed Where stories live. Discover now