chapter 16

2.2K 312 25
                                    

🐯 ටේහ්‍යුන්/ බෙයාර්
🐰 ජන්ග්කුක් / කුකී / කූ
🐹 ජින්/ ජිනි
🐨 නම්ජුන් / ජුනි
🐱 යූන්ගි/ යුගි
🐥 ජිමින් / මිනි
🦄 හෝසියෝක්/ හොබි
🐵 ජැක්සන් / ජැකි
🌺 ජෙනි/ පොඩි
🐺 කායි
🌹 ජිසූ / ලොකු
🕊️ මියුන්ග්සෝ
🌱 ලීසා / ඩෝලි
❤ රෝස්

..............................................................................................

ටේහ්‍යුන් උදෙන්ම ඇහැරෙන කෙනෙක් නොවුනත් ජිවිතේ පලවෙනි වතාවට ටේහ්‍යුන්ට උදෙන්ම ඇහැරුනා...ඒකට ලොකුම හේතුව කුකී ටේගේ පපුවේ ඉදන් නින්දෙන්ම කරන පුංචි පුංචි නෝටි වැඩ නම් නෙමෙයිලු....ඇත්තටම ජන්ග්කුක්ට ඕන උනේ ටේහ්‍යුන්ගේ උනුහුම එයාගේ සුවද විදින්න..ඉතින් ඔරලෝසු කට්ට වගේ වටේට කැරකෙන ජන්ග්කුක් එයාගේ අත ටේහ්‍යුන්ගේ ඇග පුරාම අරන් යනවා..වෙලාවකට ජන්ග්කුක්ගේ කකුල් ටේහ්‍යුන්ගේ මූනේ ජන්ග්කුක්ගේ මූන ටේහ්‍යුන්ගේ කකුල් ලග..ආයි වෙලාවක ජන්ග්කුක් ටේහ්‍යුන් බඩ හරහා හරහට නිදි...ටිකකින් ජන්ග්කුක් ටේහ්‍යුන්ගේ එකී මෙකී නොකී තැන් ඔක්කොම අල්ලන් සැප නින්දේ..ඔන්න ඔහොම ඉන්නකොට ටේහ්‍යුන්ගේ සුවද මදි වගේ දැනුනාම එයා ඉතින් නින්දෙන්ම ටේහ්‍යුන්ගේ ශර්ට් එක පොඩ්ඩක් උස්සලා බඩ ඉබින එක..පපුව ඉබින එක බෙල්ල ඉබින එක වගේම ඔලුව තියෙන්නේ කකුල ලග නම් කලිසම උනත් එහාට මෙහාට කරලා එයාගේ සුවද විදින වැඩේ කරගන්නවා....කොහොම හරි ජන්ග්කුක්ගේ මේ වැඩ නිසා රෑට නිදාගන්නකොට ජන්ග්කුක් නිසාම ශර්ට් එකක් ඇන්ද ටේහ්‍යුන් ආයි ජන්ග්කුක් නිසාම ඒක ගලවලා විසික් කරලා සුපුරුදු විදියට නිදාගත්තා...ඔන්න ඊට පස්සේ තමයි අපේ ඔරලෝසු කට්ට කැරකෙන එක නතර කරලා ටේහ්‍යුන්ගේ නිරුවත් පපුව උඩ ඔලුව තියන් නිදාගත්තේ..

එතකොට ජන්ග්කුක්ගේ පුලුන් නැට්ට !! ඔහ් මූන් ගෝඩ්..ජන්ග්කුක්ට වඩා එයාගේ නැට්ට හරිම දගයි..නැට්ට වෙලාවකට ටේහ්‍යුන්ගේ කකුලේ එතිලා..ආයි අතක එතිලා..තව වෙලේක බෙල්ලේ එතිලා..ආයි ටිකිකින් නැට්ට ටේහ්‍යුන්ගේ මූන උඩ..ඔක්කොමත් හරි නැට්ට නහයේ වැදිලා මහ රෑ ටේහ්‍යුන්ට හචින් යන එක තමා එපාම වෙලා තිබ්බ..අන්න එවෙලේට ටේහ්‍යුන් ජන්ග්කුක්ව උස්සලා අරන් ආයි හරි පැත්තෙන් තියලා තුරුල් කරන් නිදාගන්නවා..

My Little Wolfie | TK || Completed Where stories live. Discover now