chapter 22

1.7K 281 15
                                    

🐯 ටේහ්‍යුන්/ බෙයාර්
🐰 ජන්ග්කුක් / කුකී / කූ
🐹 ජින්/ ජිනි
🐨 නම්ජුන් / ජුනි
🐱 යූන්ගි/ යුගි
🐥 ජිමින් / මිනි
🦄 හෝසියෝක්/ හොබි
🐵 ජැක්සන් / ජැකි
🌺 ජෙනි/ පොඩි
🐺 කායි
🌹 ජිසූ / ලොකු
🕊️ මියුන්ග්සෝ
🌱 ලීසා / ඩෝලි
❤ රෝස්

..............................................................................................

🐹 ජූන් ඉන්න...ජූන්...

නම්ජුන් හැමෝම ඉන්න තැනින් දුවනකොට ජින් ඒ පස්සෙන් කෑ ගහගෙන දිව්වා..කොලේජ් එක හරහා මේ දෙන්නා දුවන දිහා හැමෝම බලාගෙන හිටියේ..මොකද ඉතින් නම්ජුන් ශර්ට් එකක් නැතුව ටවල් එකකින් ඇග වහගෙන දුවනවා...ජින් ඒ පස්සෙන් වතුර බේරි බේරි දුවනවා...මෙච්චර කල් නම්ජින් ශිප් කරලා ජූන්ව ටොප් කරපු කට්ටිය උනත් දැන් හිතන්නේ ජූන් බොටමක් කියලා..ඇයි ඉතින් ජුන් නිකන් ජින්ගෙන් බේරෙන්න දුවනවා වගේනේ යන්නේ..හරියට ජින් එයාව පූල් එකේ දාගෙන රේප් කරා වගේ..

🐹 ජූන් කියන එක අහලා ඉන්නවා..

ජින් කොච්චර කෑ ගැහුවත් නම්ජුන් ඉක්මනට එයාගේ කාර් එකට නැගලා ඩ්‍රයිව් කරන්න පටන් ගත්තා..ජින් එයාගේ කාර් එක ගන්න යන්න හැදුවත් ජෙනි කාර් එක පාර්ක් එකට දානකොට ම ජින් ඉස්සරහට පැනලා කාර් එක නැවැත්තුවා..

🐹 ආයිශ් පොඩී ඉක්මනට බහිනවා...

🌺 වේ ??

🐹 කියන දේ අහලා බහිනවා..

කාර් එක ස්ටාර්ට් එකේ තියෙද්දිම ජෙනිව කාර් එකෙන් එලියට බැස්සුව ජින් කාර් එක එහෙම්ම හරවගෙන නම්ජුන්ගේ කාර් එක පස්සෙන් ගියේ දෙවෙනි පාරටත් ජෙනිව ෆුල් කම්පියුස් කරලායි..

🌺 ආයිශ්...ආයි නම් මන් කාර් එකේ එන්නෙ නෑ..කායිටම කියනවා ගෙනත් දාන්න කියලා..මොන වදයක්ද ?? ආආආඅහ්....මගේ බෑග් එකත් ඒකෙ...ඔහ් ගෝර්ඩ් ජෙනි කාම් ඩවුන්...ඔයාගේ බම්බි එකේ බේබි කෙනෙක් ඉන්නවා...කාම් ඩවුන් ජෙනී..හයියෙන් හුස්මක් ගන්න...ආආආඅහ්....යක්ස පැටව් ටික...මගේ කාර් එක දෙයියනේ...

පාර්කින් එකේ අඩිය හප්ප හප්ප කෑ ගහන ජෙනි දිහා කට්ටියම බල බල හිටියේ ප්‍රොෆෙසර් ජෙනීට මොන පිස්සුවක් හැදිලා ද කියලා හිතාගන්න බැරුවයි..මොකද කොලේජ් එක ඇතුලෙ ජෙනි කියන්නේ ටිකක් රෆ් පර්සනැලිටි එකක් තියෙන ප්‍රොෆෙසර් කෙනෙක්..එහෙම ප්‍රොෆෙසර් පොඩි එකෙක් වගේ අඩි හප්ප හප්ප දගලනකොට ඉතින් මිනිස්සු පුදුම වෙන එක අහන්න දෙයක් නෙමෙයි..

My Little Wolfie | TK || Completed Where stories live. Discover now