chapter 12

2.1K 302 26
                                    

🐯 ටේහ්‍යුන්/ බෙයාර්
🐰 ජන්ග්කුක් / කුකී / කූ
🐹 ජින්/ ජිනි
🐨 නම්ජුන් / ජුනි
🐱 යූන්ගි/ යුගි
🐥 ජිමින් / මිනි
🦄 හෝසියෝක්/ හොබි
🐵 ජැක්සන් / ජැකි
🌺 ජෙනි/ පොඩි
🐺 කායි
🌹 ජිසූ / ලොකු
🕊️ මියුන්ග්සෝ
🌱 ලීසා / ඩෝලි
❤ රෝස්
💛 ඉයුන්වූ

..............................................................................................

ඇල්ෆා මින්ගුක් : මාර්ක්..මෙහෙ එනවා..

📌️ ඇල්ෆා ??

මින්ගුක් : අර පොඩි කොල්ලාව මරලා දානවා..

📌️ එතකොට ඇල්ෆා නම්ජුන් ??

මින්ගුක් : උබ මන් කිව්ව දේ කරනවා...පුතා උනත් දැනගන්න ඕන එයාගේ අප්පා කවු ද කියලා..ඌ මට තියෙන බය නැති කරගත්තේ කොහොමද එහෙම...

ඇල්ෆා මින්ගුක් කේන්තියෙන් කෑ ගහන ගමන් කාමරේ තිබ්බ බඩු සේරම විසික් කරනකොට මාර්ක් ඉක්මනට එතනින් ගියේ එයාගේ සාමාන්‍ය බෙටාලා ටිකක් මනුස්ස කොල්ලෙක්ව මරන්න පිටත් කරලයි..

.

.

.

.

🐯 හ්‍යුන්ග් !!

ටේහ්‍යුන් ඩීන්ගේ රූම් එකට යනකොට දැක්කේ එයාගේ හ්‍යුන්ග්නුත් රූම් එකට යන්න එතන ඉස්සරහ ඉන්නවා..

🐹 බෙයාර්...ඇයි ඔයා මෙතන ??

🐯 ඩීන් එන්න කිව්වා..

🐹 මටත්...ඇතුලට ගිහින් බලමු..
Excuse me...

ජින් දොර ඇරගෙන ඇතුලට යනකොට එයාගේ පස්සෙන් ටේහ්‍යුනුත් ඇතුලට ආවා...හැබැයි ඉතින් ඇතුලට ආපු කොල්ලො දෙන්නාටම හම්බුනේ ලොකු පෝස්ටර් එකකින් මූනටම එල්ල උන පාරක් එක්ක එක එකහුස්මට කියාගෙ කියාගෙන යන ඩීන්ගේ වචන..

📌️ තමුසෙලා දෙන්නා මොකක්ද මේ හැසිරෙන විදිය කියනවා..ලැජ්ජ නැද්ද ?? කොලේජ් එක පුරාම මේවා පැතිරිලා..බලනවා මේවා...බලනවා..

ඩීන් බිම තියෙන පෝස්ටර් එක පෙන්න පෙන්න කෑ ගහනකොට මෙලෝ හසරක් තේරුම් ගන්න බැරුව හිටිය අයියා මලෝ දෙන්නා ඔච්චරටම කෑ ගහන්න තරම් පෝස්ටර් එකේ තියෙන්නේ මොනවාද කියලා බැලුවේ...එතකොට තමා දෙන්නා දැක්කේ ටේජින් ෆෑන් ආර්ට් වගයකට තමයි මේ ඩීන් කෑ ගහන්නේ කියලා..ටේහ්‍යුන්ට ප්‍රශ්නේ ආවේ ඩීන්ට ඒවා හම්බුනේ කොහොමද කියලා...මොකද ඒවා එදාම ගලවලා කුණු බාස්කට් එකට දැම්ම නිසා..කොහොම හරි ඩීන්ගේ එක දිගට යන දේශනය සද්ද නැතුව දෙන්නම අහගෙන හිටියා..

My Little Wolfie | TK || Completed Where stories live. Discover now