chapter 34

1.6K 221 39
                                    

🐯 ටේහ්‍යුන්/ බෙයාර්
🐰 ජන්ග්කුක් / කුකී / කූ
🐹 ජින්/ ජිනි
🐨 නම්ජුන් / ජුනි
🐱 යූන්ගි/ යුගි
🐥 ජිමින් / මිනි
🦄 හෝසියෝක්/ හොබි
🐵 ජැක්සන් / ජැකි
🌺 ජෙනි/ පොඩි
🐺 කායි
🌹 ජිසූ / ලොකු
🕊️ මියුන්ග්සෝ
🌱 ලීසා / ඩෝලි
❤ රෝස්
💛 ඉයුන්වූ
👿 ඇල්ෆා මින්ගුක්
🧛 මූයොන්ග්

..............................................................................................

🐱 ජින්, ජිමිනිව දැක්කාද ??

යූන්ගි මුලු මාලිගාව පුරාම එයාගේ පාත්ත පැටියාව හොයලා බැරිම තැන ජින් ලගට ආවේ එයාවත් දැක්කද අහන්න..මොකද ජිමින් එයා ලග හැරෙන්න තව ඉන්නවා නම් ඉන්නේ කිම් ෆැමිලි එකේ කා ගාව හරි හුරතල් වෙවි නිසායි..

🐹 එයා ලීසා එක්ක එලියට ගියා යුගී...ඉක්මනට එයි බයවෙන්න එපා..

🐱 එත් තනියම ??

යූන්ගි ටිකක් බය උන මූනෙන් අහනකොට ජින් හිනා වුනා..ජින් දන්නවා මූයොන්ග් තාම නිදැල්ලේ ඉන්න නිසා යූන්ගි කිසිම කෙනෙක්ව තනි කරන්න කැමති නෑ කියලා..

🐹 බය වෙන්න එපා පූස් තඩියො..එයාලා දෙන්නාගේ පස්සෙන් මට විශ්වාසම කෙනාව මන් යැව්වා..

🐱 ඔහ් ඔයාගේ හෙනහුරා එක්කද ??

🐹 යාහ් !!

ජින් යූන්ගි පස්සෙන් පන්නන කලින් යූන්ගි ඉක්මනට එතනින් පැනලා යන්න හැදුවත් ජින් යූන්ගිව අල්ලගත්තා..මොකද ජින් දන්නවා යූන්ගි කවුරුත් එයාව බදාගන්නවට ආස නෑ කියලා..යූන්ගිව බදාගන්න චාන්ස් එකක් ආවොත් එන්නේ ඉතින් ජිමින්ටයි කුකීටයි රෝස්ටයි විතරයි..ඒ හැරෙන්න වෙන කවුරු බදාගත්තාත් හොර පූසාට මල පනිනවා.

ජින් යූන්ගිව තද කරගෙන අල්ලගෙන ඉන්නකොට මෙතනට ආවේ මාලිගාවේ කිචන් එකේ වැඩ කරන මිස්ටර් ජේම්ස්...ජින් යූන්ගිව බැක් හග් කරන් තද කරලා අල්ලගෙන ඉන්න දිහා ජේම්ස් ඇස් ලොකු කරන් බලන් ඉදලා එතනින් ඉක්මනට ගියා..ටේකුක් දෙන්නාගේ සම්බන්ධේ හැරෙන්න අනිත් අයගේ සම්බන්ධය තාමත් පිට අය කවුරුත් දැනගෙන හිටියේ නෑ..එයාලා දන්නේ කිම් ෆැමිලි එකේ සහොදර සහෝදරියෝ ගැන විතරයි..මේටින්ග් බොන්ඩ් ගැන පැහැදීමක් කාටවත්ම තිබ්බේ නැ..මොකද එක එක වෙලාවට එක එක එක්කෙනා ඉන්න නිසා මාලිගාවේ අයට ඔලුව කොලොප්පම් වෙලා තිබ්බේ...පුංචි කාලේ ඉදන් එකට හිටපු නිසා කිම් - ජන්ග් ෆැමිලි දෙකටම එයාගේ මේට් කාත් එක්ක හිටියත් ගානක් තිබ්බේ නෑ..මින් ෆැමිලි එකටත් එහෙමයි..ඒ නිසා ජිමින්, ලීසා, රෝස් අහුවෙන ඕන කෙනෙක් ලග හුරතල් වෙනවා..මේ දිහා මාලිගාවේ වැඩ කරන අය බලන් හිටියේ කටවල් ඇරන් ඉතින්..ජේම්ස්ටත් උනේ ඒ ටික..මොකද එයා උදේ දැක්කා ජින් නම්ජුන්ට තුරුල් වෙලා ඉන්නවා..යූන්ගි රෝස්ව බදාගෙන ඉන්නවා..දැන් ආයි ජින් යූන්ගිව බදාගෙන ඉන්නකොට ජේම්ස්ට මුකුත්ම හිතාගන්න බැරි උනා.

My Little Wolfie | TK || Completed Where stories live. Discover now