🐯 ටේහ්යුන්/ බෙයාර්
🐰 ජන්ග්කුක් / කුකී / කූ
🐹 ජින්/ ජිනි
🐨 නම්ජුන් / ජුනි
🐱 යූන්ගි/ යුගි
🐥 ජිමින් / මිනි
🦄 හෝසියෝක්/ හොබි
🐵 ජැක්සන් / ජැකි
🌺 ජෙනි/ පොඩි
🐺 කායි
🌹 ජිසූ / ලොකු
🕊️ මියුන්ග්සෝ
🌱 ලීසා / ඩෝලි
❤ රෝස්..............................................................................................
ජිසූ හැමෝටම කෝල් කරලා ඉක්මනට ගෙදරට එන්න කිව්වාට පස්සේ හොබි හැරෙන්න හැමෝම ආවා..හොබිගේ පැක් එකෙන් හදිසි කැදවීමක් කරලා තිබ්බ නිසා ජින් ජෙනීගේ කාර් එක අරන් ගිය නිසා ජෙනීව ගන්න කායිව යවලා කායි වෙනුවට ගියේ හොබි...
ටේහ්යුන්, ජන්ග්කුක් , ජිමින් , ජැක්සන් ,යූන්ගි , රෝස්, ලීසා හැමෝම ගෙදර ආවත් ජිසූ ගෙදර ඇවිල්ලා හිටියේ නෑ..එයාගේ ඔෆිස් එක ටිකක් දුර තියෙන නිසා හැමෝම හිටියේ ජිසූ එනකම්..මොකද හැමෝටම ඉක්මනට ගෙදර එන්න කිව්වාට ඒකට හේතුව ජිසූ කිව්වේ නෑ...කලබල වෙන්න එපා කිව්ව නිසා කවුරුත් කලබල නොවී තම තමන්ගේ වැඩ ටික කරන්න පටන් ගත්තා..
ටේහ්යුන් වොශ් එකක් දානකම් ජන්ග්කුක් ජිමින් එක්ක ඉස්සරහ බෙන්ච් එකේ වාඩි වෙලා හිටියේ..උදේ ජන්ග්කුක්ගේ කටින් පැන්න වචන ටික නිසා ජන්ග්කුක් ටේහ්යුන්ගේ මූන බලන්නෙත් නැති තරම්...කොල්ලාට ඉතින් සැජ්ජායිලු...
🐰 මිනී ඇත්තටම බේබි කෙනෙක් කිස් කරාම එන්නේ නැද්ද ??
🐥 ඔහ් ගෝර්ඩ් කුකී බබා...මන් උදෙත් කියලා දුන්නානේ..කිස් කරාට බම්බි එකට බේබි කෙනෙක් එන්නේ නෑ..
🐰 ඒක තමා හොබි හ්යුන්ග් අච්චර ජැකී හ්යුන්ගීගේ කට කෑවට ජැකී හ්යුන්ගීගේ බම්බි එක ලොකු උනේ නැත්තේ !!
කුකී ඇහෙන නොහැනෙන ගානට කිව්වාත් ජන්ග්කුක්ගේ ලගම හිටපු ජිමින්ට නම් ඒක හොදටම ඇහුනා..තව ඩින්ගෙන් ජිමින්ට හුස්ම හිරවෙලා නතර වෙන්නේ..
🐥 මො..මොකක් !! කුකී බබා අපේ හ්යුන්ගී කිස් කරනවා දැකලා තියෙනවාද ??
ජිමින් ඇස් බෝල කරන් අහනකොට ජන්ග්කුක් ඔව් කියලා ඔලුව වැනුවා..
🐥 චින්චා..ඒ කොහොමද ?? එයාලා ලස්සනට කිස් කරනවාද ??
ජිමිනුත් බෙන්ච් එකෙන් කකුල් උඩට අරන් නමාගෙන ජන්ග්කුක් පැත්තට හැරිලා හරි බරි ගැහිලා කුකීගෙන් කතාව අහන්න ලෑස්ති උනා..කුකියත් ඉතින් එයා දැක්ක දේ කියන්න ජිමින්ගේ පැත්තට හැරුනා..
YOU ARE READING
My Little Wolfie | TK || Completed
Werewolf" හ්යුන්ගී හිතනවාද අනාගතේ අපිට සතුටින් ඉන්න පුලුවන් කියලා ?? " " සතුට තියෙන්නේ අතීතෙවත් අනාගතේවත් නෙමෙයි බේබි...ඔයා දැන් ගත කරන මේ මොහොතේ.." මිස්ටර් වැම්පිගෙයි කුකී බබාගෙයි ආදර කතාව !! # BTS # Blackpink # B × B # G × G # G × B