charger 39

1.7K 259 35
                                    

🐯 ටේහ්‍යුන්/ බෙයාර්
🐰 ජන්ග්කුක් / කුකී / කූ
🐹 ජින්/ ජිනි
🐨 නම්ජුන් / ජුනි
🐱 යූන්ගි/ යුගි
🐥 ජිමින් / මිනි
🦄 හෝසියෝක්/ හොබි
🐵 ජැක්සන් / ජැකි
🌺 ජෙනි/ පොඩි
🐺 කායි
🌹 ජිසූ / ලොකු
🕊️ මියුන්ග්සෝ
🌱 ලීසා / ඩෝලි
❤ රෝස්
💛 ඉයුන්වූ
👿 ඇල්ෆා මින්ගුක්
🧛 මූයොන්ග්

..............................................................................................

After 1 month

🐰 හ්‍යුන්ගී....මගේ බම්බි එකෙන් එයාලා එන්නේ කොහොමද ??

🐯 ම්ම්ම්...බේබී ඒක මන් දන්නෙත් නෑනේ...

ජන්ග්කුක්ගේ ප්‍රශ්නෙට ටේහ්‍යුන්ට උත්තර නැතිවෙනකොටම ජන්ග්කුක් ඇස් රතු කරන් අඩන්න පටන් ගත්තාම ටේහ්‍යුන්ට දෙලොව රත් උනා..මොකද ටේහ්‍යුන් අත්දැකීමෙන් දන්නවා එයාගේ බේබි අඩන්න ගත්තාම මුලු මාලිගාවම අනිත් පැත්ත හරවනවා කියලා..

🐰 හුවෑහ්.....හ්‍යුන්ගී නරකයි...දැන් මට ආදරේ නෑ...හුවෑහ්...හුවෑහ්...😭😭😭

🐯 අනේ බේබී...අඩන්න එපා ඉතින්...කෝ අඩන එක නවත්තන්න..හ්‍යුන්ගී කියලා දෙන්නම්..කෝ එන්නකෝ...

ජන්ග්කුක්ව පරිස්සමින් ඔඩොක්කුවට ගත්ත ටේහ්‍යුන් ජන්ග්කුක්ට ඉතින් ඔන්න බබාව එලියට එන හැටි කියලා දෙන්නා පටන් ගත්තේ ජන්ග්කුක්ගේ චූටි බන්ඩියත් අතගාන ගමන් තමයි..

🐯 ම්ම්ම්...මෙහෙමයි...මගේ බේබි ඔමෙගා කෙනෙක්නේ...ඉතින් මගේ බේබිටත් ගෑනු ලමයිට වගේ vagina එකක් තියෙනවා...ඉතින් womb එකේ හැදෙන අපේ කවුපි ඇට දෙක ගෑනු ලමයිගේ වගේ වැජයිනා එකෙන් තමයි එලියට එන්නේ...

( 💥💥💥 මන් දන්නේ නෑ මෙහෙමද වෙන්නේ කියලා..ඔයාලා උනත් දන්නවානේ පිරිමි අයට ප්‍රෙග්නන්ට් වෙන්න බැහැ..එහෙම උනත් වැජයිනා එක නැතුව නෝර්මල් ඩිලිවර් එකක් කරන්න බැහැ...ඒත් දැන් මගේ කතාව අනුව ජන්ග්කුක් කියන්නේ ඔමෙගා කෙනෙක්නේ..සාමාන්‍යයෙන් ඔමෙගලා වෙන්නේ ගෑනු අය...ඒ එයාලට වොම්බ් එකයි වැජයිනා එකයි එක්ක ඔක්කොම female reproductive system එකම තියෙන නිසා...ඉතින් මන් හිතනවා පිරිමි ඔමෙගලා කියන්නේ male වගේම female reproductive organs තියෙන අය වෙන්න ඇති කියලා )

My Little Wolfie | TK || Completed Where stories live. Discover now