chapter 13

2.1K 317 35
                                    

🐯 ටේහ්‍යුන්/ බෙයාර්
🐰 ජන්ග්කුක් / කුකී / කූ
🐹 ජින්/ ජිනි
🐨 නම්ජුන් / ජුනි
🐱 යූන්ගි/ යුගි
🐥 ජිමින් / මිනි
🦄 හෝසියෝක්/ හොබි
🐵 ජැක්සන් / ජැකි
🌺 ජෙනි/ පොඩි
🐺 කායි
🌹 ජිසූ / ලොකු
🕊️ මියුන්ග්සෝ
🌱 ලීසා / ඩෝලි
❤ රෝස්

..............................................................................................

🐺 ඔයා කියන්නේ එතකොට ජිනිගේ මේට් ටෲ බ්ලඩ් ඇල්ෆා කෙනෙක් ??

කායි ජෙනීව එයාගේ තුරුලේ තියන් බැරෑරුම් විදියට ඇහුවේ මෙච්චර වෙලා උන හැම දේම රස කර කර කිය කිය හිටියේ ටේහ්‍යුන්ගෙන්...

🐯 ම්ම්..ඔව්...එය එහෙම තමා කිව්වේ...

ජන්ග්කුක් කියන පුළුන් ගුලිය ඇග වටේ ඔතාගෙන කිම් මැන්ශන් එකේ කුෂන් එකක් උඩ වාඩි වෙලා එයත් කුකීස් කන ගමන් කුකීටත් කුකීස් කවන ගමන් ටේහ්‍යුන් උත්තර දුන්නා..ඇත්තම කිව්වොත් ජන්ග්කුක් ටේහ්‍යුන්ගේ ඇගේ ඇලුනත් හරි තාමත් ගැලවුනේ නෑ...ඒ නිසාම ටේහ්‍යුන් කාර් එකේ ආවෙත් ජන්ග්කුක්ව ඔඩොක්කුවේ තියාගෙන..ආයි බැහැලා මැන්ශන් එකට ආවෙත් උස්සගෙන..එහෙම්ම පුලුන් ගුලිය එක්ක ටේහ්‍යුන් වාඩි වෙලා එයාගේ මමා හැමෝටම ගෙනාපු කුකීස් කන ගමන් උදේ ඉදන් උන හැම දෙයක්ම අකුරක් නෑර විස්තර කරා..

ජන්ග්කුක් නම් ටේහ්‍යුන් කියන දේවල් අහගෙන එයාගේ නැට්ට වන වන හිටියේ...එයාගේ කටේ තියෙන කුකීස් ඉවර උනාම එයාට කරන්න තිබ්බේ ටේහ්‍යුන්ගේ පපුවට තට්ටුවක් දාන්න විතරයි..එතකොට ටේහ්‍යුන් එයාගේ පපුව අස්සේ හංගන් ඉන්න පුංචි කට කොහොම හරි හොයාගෙන ඒ කටට ආයි කුකී එකක් ඔබනවා..

( A/N : ඇයි මට කුකි කුකීවම කනවා මැවිලා පේන්නේ..ඒ මදිවට ටේත් කුකීව කනවා..🙂 )

එතකොට ජිමින් හිටියේ එයාගේ පුරුදු රාජකාරියේ...අපිට පුළුවන් ඒක සෙල්ලමක් කියලා කියන්න...එයා ලොකු වැඩක් ජන්ග්කුක්ගේ නැට්ට එක්ක...ඇත්තටම ජිමින්ටවත් තේරෙන්නේ නෑ ඇයි එයා ජන්ග්කුක්ගේ පුංචි සුදු බූල් නැට්ටට එච්චරටම කැමති කියලා..කොහොම හරි කතාව පුරාම ජිමින් කරේ ජන්ග්කුක්ගේ නැට්ට එක්ක සෙල්ලම් කරපු එක..

එතකොට යූන්ගි හිටියේ ජිමින් දිහා බලාගෙන...ආහ් නෑ මේ එයා කිව්ව විදියට එයා හිටියේ ජිමින් අතින් ජන්ග්කුක්ගේ නැට්ටට හානියක් වෙයි ද කියලා බලාගෙන..නැතුව එයා ජිමින්ගේ හුරතලේ දිහා බලාගෙන නෙමෙයි හිටියේ..සෙල්ලම් කරනවාට අමතරව ජිමින් මේ වෙනකොට ජන්ග්කුක්ගේ නැට්ටේ ජිසූගේ පාට පාට කොන්ඩ බූල්, කොන්ඩ කටු එහෙම ගහලා තියෙනවා..ඒක ලස්සනයි...හුම් පුංචි දෙපැත්තට වැනෙන තොරනක් වගේ...ජිමින් ඒ දිහා හෙන ආඩම්බරයෙන් බලාගෙන හිටියේ..හරියට එයයි නැට්ටේ අයිතිකාරයා වගේ..

My Little Wolfie | TK || Completed Where stories live. Discover now