🐯 ටේහ්යුන්/ බෙයාර්
🐰 ජන්ග්කුක් / කුකී / කූ
🐹 ජින්/ ජිනි
🐨 නම්ජුන් / ජුනි
🐱 යූන්ගි/ යුගි
🐥 ජිමින් / මිනි
🦄 හෝසියෝක්/ හොබි
🐵 ජැක්සන් / ජැකි
🌺 ජෙනි/ පොඩි
🐺 කායි
🌹 ජිසූ / ලොකු
🕊️ මියුන්ග්සෝ
🌱 ලීසා / ඩෝලි
❤ රෝස්
💛 ඉයුන්වූ
👿 ඇල්ෆා මින්ගුක්
🧛 මූයොන්ග්..............................................................................................
ටේහ්යුන් ජන්ග්කුක් තුරුලෙම සිහිය නැති උනාට පස්සේ ටේහ්යුන්ගේ සිහිය තාමත් ආවේ නෑ...අදට දවස් තුනක්...ඒත් තාමත් ටේහ්යුන් හිටියේ අසිහියෙන් හොදටම දුර්වල වෙලා...විෂ නිසා ටේහ්යුන්ගේ තොල් වේලිලා ඇග සුදුමැලි වෙලා තිබ්බේ..හැමෝම යුද්දේ දිනුවත් කිසිම කෙනෙක්ගේ එ ගැන හිතේ සතුටක් නෑ..හැමෝම ටේහ්යුන් දකින දකින වෙලේට හූල්ලනවා..
ටේහ්යුන්ට සිහිය නැති නිසා මේ දවස් ටිකේම රාජධානි තුන බලාගත්තේ ටේහ්යුන්ගේ පවුලේ අය..වැම්පයර් රාජධානිය ජිසූත් වෘක රාජ්ධානිය ජිනුත්, මායා දේශය යූන්ගිත් බලාගත්තා..හරි නම් ඊලග උරුමක්කාරයා විදියට මායා දෙශය බලාගන්න ඕන ජන්ග්කුක් උනත් ජන්ග්කුක් මේ වෙලේ හිටියේ රාජ්යයක් බලාගන්න තියා එයාවවත් බලාගන්න පුලුවන් තත්ත්වෙක නෙමෙයි..මොකද ටේහ්යුන්ට සිහිය නැති උන වෙලේ ඉදන්ම ජන්ග්කුක් කන්නේ බොන්නෙත් නැතුව ටේහ්යුන් ලගටම වෙලා ඉන්නවා..දවස් දෙකට ජන්ග්කුක්ගේ පෙනුම හොදටම දුර්වලපාට වෙලා..
ජන්ග්කුක් ඇත්තටම හිටියේ හොදටම කඩාගෙන වැටිලා..ටේහ්යුන්ගේ ඇගට විස ඇතුලු උනේ ජන්ග්කුකව බේරගන්න ගිහින්..ජන්ග්කුක් දන්නවා ටේහ්යුන් මාර්ක් කරන්න ඕන කියලා කිව්වාට මාර්ක් කරන එකත් එක්කම ජන්ග්කුක්ගේ විසත් උවමනාවෙන්මයි ඇදලා ගත්තේ කියලා..ඒ නිසා ටේහ්යුන් මෙහෙම වෙන්න හේතුව ජන්ග්කුක් සම්පූර්ණයෙන්ම එයාගේ පිට දාගෙන හිටියේ..
❤️ කුකී...මැණික චුට්ටක් කන්නකෝ...
සිහිය නැතුව ඇදේ වැතිරිලා ඉන්න ටේහ්යුන්ගේ තුරුලේ ඉන්න ජන්ග්කුක්ගෙන් රෝස් සිය වෙනිවතාවටත් ආයාචනාත්මකව ඉල්ලුවත් ජන්ග්කුක් රෝස්ට අවධානයවත් දුන්නේ නෑ..ඇත්තටම ජන්ග්කුක් දැන් හැසිරෙන්නේ මේ ලෝකේ ටේහ්යුන් හැරෙන්න කිසිම කෙනෙක් පේන්නේ නැති ගානට..ජන්ග්කුක් ඉන්නේ කොච්චර දුකින්ද කියනවා නම් වෙනදාට වැනෙනෙ පුලුන් නැට්ට අද ඔහේ ඇදෙන් පහලට කඩාගෙන වැටිලා..පුංචි වෘක කන් දෙකත් පහලට නැවිලා..ඇස් මැලවිලා...දුකෙන් ඉන්න පූස් පැටියෙක් වගේ ජන්ග්කුක් ඔහේ ටේහ්යුන්ගේ තුරුලේ හිටියේ..
YOU ARE READING
My Little Wolfie | TK || Completed
Werewolf" හ්යුන්ගී හිතනවාද අනාගතේ අපිට සතුටින් ඉන්න පුලුවන් කියලා ?? " " සතුට තියෙන්නේ අතීතෙවත් අනාගතේවත් නෙමෙයි බේබි...ඔයා දැන් ගත කරන මේ මොහොතේ.." මිස්ටර් වැම්පිගෙයි කුකී බබාගෙයි ආදර කතාව !! # BTS # Blackpink # B × B # G × G # G × B