🐯 ටේහ්යුන්/ බෙයාර්
🐰 ජන්ග්කුක් / කුකී / කූ
🐹 ජින්/ ජිනි
🐨 නම්ජුන් / ජුනි
🐱 යූන්ගි/ යුගි
🐥 ජිමින් / මිනි
🦄 හෝසියෝක්/ හොබි
🐵 ජැක්සන් / ජැකි
🌺 ජෙනි/ පොඩි
🐺 කායි
🌹 ජිසූ / ලොකු
🕊️ මියුන්ග්සෝ
🌱 ලීසා / ඩෝලි
❤ රෝස්
💛 ඉයුන්වූ
👿 ඇල්ෆා මින්ගුක්
🧛 මූයොන්ග්..............................................................................................
අද තමයි දවස...එක්කෝ ටේහ්යුන් නැත්තම් මූයොන්ග් දිනින දවස...ටේහ්යුන්ලා කොච්චර බලය රැස් කරත් මූයොන්ග්ට විරුද්ධව සටන් කරන එක ලේසි නෑ...මොකද මේ වෙනකොට රාජකීය හමුදාව පවා තියෙන්නේ මූයොන්ගේ පැත්තට...මින්ගුක් වෘක රාජධානියේ කිරුල හිමි කුමාරයවත් එයාගේ පැත්තට නම්මගෙන නිසා වෘක රාජධානිය උනත් තිබ්බේ එයාලගේ පැත්තට..කොච්චර හංගන්න හැදුවත් ඇල්ෆා දේහ්යුන් හොරෙන්ම කට්ටිය රැස් කරගන්නවා කියලා මින්ගුක් දැනගත්තා..ඒ මාර්ගයෙන් වෘක රාජධානියට ඇල්ෆා දේහ්යුන් පහර දීලා රාජ්ය බලය එයාගේ අතට ගන්න යනවා කියලා බය කරලා දේහ්යුන්ගෙම හ්යුන්ග්ව එයාට විරුද්ධව පාවිච්චි කරන්න මින්ගුක්ට පුලුවන් උනා..ඒ නිසාම වැම්පයර් රාජධානිය වගේම වෘක රාජධානියත් මේ වෙනකොට මින්ගුක්, මූයොන්ග්ට ඕන විදියට වැඩ කරන්නේ...එතනින් සුලු පිරිසක් විතරයි ටේහ්යුන්ලාගේ පැත්තට ඉන්නේ..මොකද හැම කෙනාම බයයි රාජකීයන්ට පිටින් යන්න..
🧛 ටේහ්යුන් ඔබ ලෑස්තිද ??
මෙච්චර වෙලා කන්නාඩියෙන් පෙනෙන තමන්ගේ රූපේ දිහා බලාගෙන එයාගේ බේබි ගැන කල්පනාවක හිටිය ටේහ්යුන් හරි සිහියට ආවේ මූයොන්ගේ කටහඩට...ඒත් එක්කම ටේහ්යුන් මූයොන්ගේ පැත්තට හැරුනාම තමා මූයොන්ග් ටේහ්යුන්ගේ පෙනුම හරියටම දැක්කේ...උඩිකය නිරුවත්ව හිටපු ටේහ්යුන් අඹාපු පිලිමයක්..ටේහ්යුන් දිහා මූයොන්ග් බලාගෙන හිටියේ වශී වෙලා..මස්ල් පිරුනු ඇග, පිරුනු පපුව, sixpack, වී ලයිනර් එක ගානට තියෙන ටේහ්යුන්ව ඇගට මූයොන්ග් වශී උනා..මූයොන්ග්ට එක තප්පරේකට අමතක උනා ටේහ්යුන් කියන්නේ එයාගේ අක්කාගේ පුතා කියන එකත්...මූයොන්ග් කටත් ඇරන් වශීවෙලා වගේ ටේහ්යුන් දිහා බලන් ඉන්නකොට කට කොනේ හිනා උන ටේහ්යුන් මූයොන්ගේ කන ලගටම ලන් උනා..
YOU ARE READING
My Little Wolfie | TK || Completed
Werewolf" හ්යුන්ගී හිතනවාද අනාගතේ අපිට සතුටින් ඉන්න පුලුවන් කියලා ?? " " සතුට තියෙන්නේ අතීතෙවත් අනාගතේවත් නෙමෙයි බේබි...ඔයා දැන් ගත කරන මේ මොහොතේ.." මිස්ටර් වැම්පිගෙයි කුකී බබාගෙයි ආදර කතාව !! # BTS # Blackpink # B × B # G × G # G × B