chapter 26

1.6K 254 38
                                    

🐯 ටේහ්‍යුන්/ බෙයාර්
🐰 ජන්ග්කුක් / කුකී / කූ
🐹 ජින්/ ජිනි
🐨 නම්ජුන් / ජුනි
🐱 යූන්ගි/ යුගි
🐥 ජිමින් / මිනි
🦄 හෝසියෝක්/ හොබි
🐵 ජැක්සන් / ජැකි
🌺 ජෙනි/ පොඩි
🐺 කායි
🌹 ජිසූ / ලොකු
🕊️ මියුන්ග්සෝ
🌱 ලීසා / ඩෝලි
❤ රෝස්

..............................................................................................

😈 ඔයා හිතනවාද බේබි අපේ ප්ලෑන් එක හරි යයි කියලා..

ඇල්ෆා මින්ගුක් මූයොන්ග්ව ඇදේ පෙරලගෙන මූයොන්ගේ නිරුවත් සිරුර පුරා තොල් යවන ගමන් ඇහුවා..

🧛 ආහ්...ඔයා මන් ගැන හරියටම දන්නේ නෑ ඇල්ෆා..

මූයොන්ග් මින්ගුක්ගේ මූන අත් වලින් එයාගේ සිරුරට තද කරන ගමන් මිමිනුවා...මින්ගුක් මූයොන්ගේ ඇගට වහ වැටිලා හිටියේ...අහම්බෙන් දවස් ගානකට කලින් හම්බුන මූයොන්ග්ට ඇල්ෆා මින්ගුක් ඇත්තටම ආදරේ කරන්න පටන් ගත්තා...ඇල්ෆා මින්ගුක් හිතුවා මූයොන්ග් එයාට නැති උන එයාගේ ආදරේ ලබා දෙයි කියලා...ඒ වගේම එයාට ඕන කරන බලයත්..මොකද මූයොන්ග් දැනගෙන හිටියා අනාවැකියේ කියවෙන කුමාරයා හරියටම කවුද කියලා වගෙම එයා ඉන්නේ කොහෙද කියලත්...ඉතින් අවුරුදු ගානක් හොයපු කෙනාව මූයොන්ග් නිසා මින්ගුක් දවසින් දැනගත්තා..

ඒත් මින්ගුක් එක තැනකදි වැරදුනා..මූයොන්ග්ට ඕන උනේ මින්ගුක්ගේ ආදරේ නෙමෙයි...මූයොන්ග්ට ඕන උනේ මින්ගුක්ව පාවිච්චි කරලා ටේහ්‍යුන් මගින් වැම්පයර් වගේම වෘක රාජධානියෙත් අයිතිය ගන්න..මොකද එයා දන්නවා ටේහ්‍යුන් ඉන්නකම් එයාට වැම්පයර් රාජධානියේ මීලග රැජින වෙන්න බැහැ කියලා...ඒ වගේම ටේහ්‍යුනව විනාශ කරලත් එයාට රාජ්‍යය බලය ගන්න බැහැ...සේහිගේ අප්පා එහෙමත් නැත්තම් වැම්පයර් රාජධානියේ රජුට ඕන එයාගෙන් පස්සේ අනාවැකියේ කුමාරයා උන සේහිගේ පුතාට රාජධානිය භාර දෙන්න...ඒ නිසා වැම්පයර් රාජධානියේ පූජනීය නිල් මාණික්‍යයත් ඊලග රජු විදියට තෝරගත්තේ අනාවැකියේ කුමාරයාව...ඒත් ටේහ්‍යුන්ට බලය නොලැබී වෙන කෙනෙක්ට ලැබුනොත් මාණික්‍යය සමගම රාජ්‍යයේ බලයත් අසමතුලිත වෙනවා...ඒ නිසා ටේහ්‍යුන්ට බලය ලැබුනාම ටේහ්‍යුන් විසින්ම තව කෙනෙක්ට රාජධානියේ බලය ලබා දෙන්න ඕන...සේහි ඒ ගැන නොදන්නවා උනත් මූයොන්ග් ඒ ගැන දැනගෙන හිටියා..ඒත් එයාට ඕන උනේ නෑ ඒක සේහිට කියන්න..ඒ නිසා මූයොන්ග් හැමදාම කරේ රජතුමා සේහිව මරන්න බලන් ඉන්නවා කියලා සේහිව මාලිගයෙන් තවත් ඈත් කරපු එක...රජු සේහිව හොයාගන්න හදන හැම වෙලේකම මූයොන්ග් රහසින්ම ඒ හැම දෙයක්ම වැලක්වූවා..

My Little Wolfie | TK || Completed Where stories live. Discover now