🐯 ටේහ්යුන්/ බෙයාර්
🐰 ජන්ග්කුක් / කුකී / කූ
🐹 ජින්/ ජිනි
🐨 නම්ජුන් / ජුනි
🐱 යූන්ගි/ යුගි
🐥 ජිමින් / මිනි
🦄 හෝසියෝක්/ හොබි
🐵 ජැක්සන් / ජැකි
🌺 ජෙනි/ පොඩි
🐺 කායි
🌹 ජිසූ / ලොකු
🕊️ මියුන්ග්සෝ
🌱 ලීසා / ඩෝලි
❤ රෝස්
💛 ඉයුන්වූ
👿 ඇල්ෆා මින්ගුක්
🧛 මූයොන්ග්..............................................................................................
After one week
ටේහ්යුන් නම්ජුන් එක්ක මින්ගුක් ලග හිරවෙනකොට අනිත් අය හිටියේ ඒ දෙන්නාව බේරගන්න ප්ලෑන් එකක් ගහන ගමන්..මොකද මේ වෙනකොට මුලු වැම්පයර් රාජධානියයි වෘක රාජධානියයි වගෙම මායා රාජධානියත් ටේහ්යුන් ගැන ඇත්ත දැනගෙන හිටියේ..ඒ වගේම එයාලා හිතන් ඉන්නේ ටේහ්යුන් අයිති නම්ජුන්ට කියලා..වැම්පයර් රාජධානිය අකමැති උනත් එයාලට අනිවාර්යයෙන්ම රජුගේ තීරණයට යටත් වෙන්න වෙනවා...මූයොන්ගේ බල කිරීම මත ටේහ්යුන්ව රජ කරවන්න රාජාභිශේකය මේ වෙනකොටත් ලෑස්ති වෙලායි තිබ්බේ..වැම්පයර් රාජධානියේ බොහෝ දෙනෙක් ටේහ්යුන් රජ වුනත් රාජකීය රුධිරය අහිමි සාමාන්ය ඇල්ෆ කෙනෙක්ට රාජ්ය බලය හිමි වෙනවට කැමති උනේ නෑ..ඒ මාර්ගයෙන් ප්රයෝජනය ගත්තු නම්ටේ දෙන්නා මින්ගුක් , මූයොන්ග්ට හොරෙන් මේ සතිය ඇතුලත ශක්තිමත් හමුදාවක් හැදුවා..
මේ අතරේ හොබි, ජැක්සන්, යූන්ගි , මියුන්ග්සො හතර දෙනාට පුලුවන් උනා එයාලගේ පැක්වල සහය මේ සටනට විරුද්ධව ලබාගන්න..යූන්ගි පැක් එකෙන් පැනලා ආවත් යූන්ගි තමයි එයාලගේ පැක් එකේ ඊලග ඇල්ෆා...ඒ නිසාම එදා සටනෙන් පස්සේ පැක් එකෙ අය විසිරිලා හිටියත් යූන්ගිගේ කීම නිසා හැමෝම යූන්ගි එක්ක එකතු උනා..ජැක්සන් බෙටා කෙනෙක් උනත් පැක් එකේ හිටපු දක්ෂම බෙටා නිසා ඒ වගේම රාජකීය උරුමයක් තියෙන ජන්ග් හෝසියෝක්ගේ මේට් නිසාත් ජැක්සන්ගේ පැක් එකේ අයත් සටනට කැමැත්ත දක්වලා තිබ්බා..ඒ වගෙම මින්ගුක්ගේ වැඩ වලට අකමැති අයව එයාලගේ පැත්තට රහසේම නම්මගන්න මියුන්ග්සෝට පුලුවන් උනා..
මේ අතරේ ජන්ග්කුක් හිටියේ ලීසා, රෝස්, යූන්ගි, ජින් එක්ක මායාවරුන් එක්ක සාකාච්ඡාවක..මායාවරුන්ගෙන් සමහරක් අය මින්ගුක්ගේ සල්ලිවලට යට වෙලා එයාලගේ පැත්ත අරන් නිසා මායා දේශයේ ඊලග උරුමක්කාරයා විදියට ජන්ග්කුක් ඉන්නේ මේ සටනට එයාලාගෙන් උදව් ගන්න සාකාච්ඡාවක යෙදිලා...
YOU ARE READING
My Little Wolfie | TK || Completed
Werewolf" හ්යුන්ගී හිතනවාද අනාගතේ අපිට සතුටින් ඉන්න පුලුවන් කියලා ?? " " සතුට තියෙන්නේ අතීතෙවත් අනාගතේවත් නෙමෙයි බේබි...ඔයා දැන් ගත කරන මේ මොහොතේ.." මිස්ටර් වැම්පිගෙයි කුකී බබාගෙයි ආදර කතාව !! # BTS # Blackpink # B × B # G × G # G × B