🐯 ටේහ්යුන්/ බෙයාර්
🐰 ජන්ග්කුක් / කුකී / කූ
🐹 ජින්/ ජිනි
🐨 නම්ජුන් / ජුනි
🐱 යූන්ගි/ යුගි
🐥 ජිමින් / මිනි
🦄 හෝසියෝක්/ හොබි
🐵 ජැක්සන් / ජැකි
🌺 ජෙනි/ පොඩි
🐺 කායි
🌹 ජිසූ / ලොකු
🕊️ මියුන්ග්සෝ
🌱 ලීසා / ඩෝලි
❤ රෝස්
💛 ඉයුන්වූ
👿 ඇල්ෆා මින්ගුක්
🧛 මූයොන්ග්..............................................................................................
කාලය ටික ටික ගත වෙලා රාජධානියම සම්පූර්ණයෙන් ම වෙනස් වෙලායි තිබ්බේ..මේ වෙනකොට නව රාජධානියේ අධිරජු විදියට ටේහ්යුනුත් රැජින විදියට ජන්ග්කුකත් කිරුල පලන්දලා තිබ්බේ..ඒ වගේම කාලයක් එකිනෙකට වෛර බැන්ද වැම්පයර්වරු වෘකයෝ එකට එකතු වෙනකොට හැංගුන ජිවිතයක් ගතකල මායාවරුත් දැන් නිදහසේ සැරිසරනවා..පුංචි පුංචි හිත් අමනාපකම් මැද්දේ උනත් එයාලා හැමෝගෙම ජිවිතේ හරි ලස්සනට තිබ්බා..හරියට කුණාටුවකට කලින් පරිසරය නිස්කලන්ක වෙනවා වගේ..
මේ වෙනකොට ජෙනීගෙයි කායිගෙයි පුංචි කොලු පැටියත් මේ ලෝකේට ඇවිල්ලා නිසා මාලිගාවම හිටියේ සතුටින්..විශෙෂයෙන්ම ජන්ග්කුක්..මොකද එයාට බලාගන්න පුංචි පප් කෙනෙක් ඉන්නවානේ දැන්..ඒ නිසා දැන් ජන්ග්කුක් ලොකුයි..හැමෝගෙම පොඩ්ඩා වෙලා හිටිය ජන්ග්කුක් දැන් බබෙක් නිසා ලොකු වෙලා ඉන්න හින්දා එයා නම් ඉන්නේ හරි ආඩම්බරයෙන්..ඒත් ඉතින් ඉදලා හිටලා එයාට අවදානේ නොදී හැමෝම බබාට අවදානේ දෙනකොට ඉරිසියාවත් එනවා තමා..විශේෂයෙන්ම ටේහ්යුන් බබාව හුරතල් කරනකොට..එවෙලෙට ඉතින් අපිට ඩෙවිල් බනී කෙනෙක්ගේ මූන බලාගන්න පුලුවන්..
🐥 ගෝර්ඩ්...කුකී...දුවන්න එපා..
🦋 අනේ රැජිනියනි දුවන්න එපා...වැටෙයි බලාගෙන..
🐰 මට රැජින කියන්න එපා කිව්වා නේද ?? මෝඩ රැල...මගේ පස්සෙන් එන්න එපා...
🦋 හරි හරි රැජින කියන්නේ නෑ...අනේ නවතින්නකෝ...ඔබතුමාගේ වේගෙන් මට දුවන්න බැහැ..
🐥 දෙයියනේ කුකී නවතිනවා...ඔය ඔය බලාගෙන ලමයෝ...
තත්ත්වේ මේ වෙනකොට ගත්තොත් හරිම සාමකාමී...වැඩිම උනත් පේන්නේ මාලිගාව හරහා දුවන හා පැටියෙකුයි, ඒ පස්සෙන් හති දාගෙන දුවන පාත්ත පැටියෙකුයි , හා පැටියා අල්ලගන්න එයාගේ පස්සෙන් දුවන හා පැටියාගේ සේවිකාවෝ රොත්තයි විතරයි..සතියකට සැරයක් මේ දර්ශනය හරිම සාමාන්ය දෙයක් නිසා අනිත් අයට නම් ඒක ගානක් උනේ නෑ..
YOU ARE READING
My Little Wolfie | TK || Completed
Werewolf" හ්යුන්ගී හිතනවාද අනාගතේ අපිට සතුටින් ඉන්න පුලුවන් කියලා ?? " " සතුට තියෙන්නේ අතීතෙවත් අනාගතේවත් නෙමෙයි බේබි...ඔයා දැන් ගත කරන මේ මොහොතේ.." මිස්ටර් වැම්පිගෙයි කුකී බබාගෙයි ආදර කතාව !! # BTS # Blackpink # B × B # G × G # G × B