🐯 ටේහ්යුන්/ බෙයාර්
🐰 ජන්ග්කුක් / කුකී / කූ
🐹 ජින්/ ජිනි
🐨 නම්ජුන් / ජුනි
🐱 යූන්ගි/ යුගි
🐥 ජිමින් / මිනි
🦄 හෝසියෝක්/ හොබි
🐵 ජැක්සන් / ජැකි
🌺 ජෙනි/ පොඩි
🐺 කායි
🌹 ජිසූ / ලොකු
🕊️ මියුන්ග්සෝ
🌱 ලීසා / ඩෝලි
❤ රෝස්..............................................................................................
🦄 ජැකි පොඩ්ඩක් මන් කියන එක අහලා නවතින්න...ජැකි...
ජැක්සන් ටෙකුක් දෙන්නා ඉන්න කාමරෙන් එලියට ආවත් හරි අඩියට දෙකට දුවලා යනකොට හොබිත් පස්සෙන් ගියේ ජැක්සන්ව කොහොම හරි නවත්තන්න කියලා හිතාගෙන...ඒත් ඉතින් ජැක්සන් හිටියේ හොබීට හුගක් දුරින්...මේ වෙලේ ඇල්ෆා පවර් යූස් කරලා දුවන්න හැදුවොත් සාමාන්ය මිනිස්සු හොබි දිහා අමුතු ජිවියෙක් විදියට බලන නිසා හොබි සාමාන්ය වේගෙන් ජැක්සන් පස්සෙන් දිව්වා..
🦄 ජැකි...මැණික ඔහොම ඉන්නකො..
හොබි පුළුවන් තරම් සොෆ්ට් විදියට කතා කරාම ජැක්සන් යන එක නැවැත්තුවේ නැතත් යන වේගේ පොඩ්ඩක් අඩු කරා...ජැක්සන් තමන්ගේ වේගේ අඩු කරා කියලා දැක්ක ක්ෂණිකයෙන් හොබි ජැක්සන් ලගට දුවගෙන ගිහින් ජැක්සන්ගේ අතින් අල්ලගත්තා..
🐵 මට යන්න දීපන්...
🦄 පොඩ්ඩක් මන් කියන දේත් අහන්න ජැකි..
🐵 මට තව අහන්න දෙයක් නෑ හොබි...මන් අද හැමදෙයක්ම තේරුම් ගත්තා..මගේ අත අතාරින්න..
🦄 මාව තේරුම් ගන්න මැණික..ප්ලීස්...
🐵 මට ඔයාව තේරෙනවා හොබි...ඔයා කුමාරවරුන්ගේ ආරක්ෂාවටනේ හැම දෙයක්ම හැංගුවේ...ඒත් ඔයාට තිබ්බා අඩුම මාව විශ්වාස කරන්න...තමන්ගේ මේට්ට තමන්ව විශ්වාස නෑ කියලා කිව්වාම දැනෙන වේදනාව ඔයා දන්නවාද හොබි...
ජැක්සන් ඇස්වල කදුලු පුරවන් හොබිගේ අතින් එයාගේ අත ගලවන්න ට්රයි කරන ගමන් කියලා ටිකකින් හොබිගේ උත්තරයක් නොලැබුන තැන ඇස්වල කදුලු පිහිදලා හොබි දිහාට කට කොනේ හිනාවක් දැම්මා..ජැක්සන් බෙටා කෙනෙක් උනත් තමන්ගේ ඇල්ෆා ඉස්සරහවත් කදුලු පෙන්නන්න කැමති කෙනෙක් නෙමෙයි...හොබි එයාගේ මේට් වෙන්න කලිනුයි එයාගේ හොදම යාලුවා උනේ..හොබි සුවද හන්ගන් ඉන්න නිසා කාලයක් යනකම් හොබියි ජැක්සන්ගේ මේට් කියලා ජැක්සන්ට දැනුනේ නෑ..හොබි ඒක ජැක්සන්ට අවුරුදු ගානකට පස්සේ කියනකම්ම ජැක්සන් දැනන් හිටියේ නෑ එයාගේ හොදම යාලුවායි එයාගේ මේට් කියලා..ඒ නිසාම වෙන්න ඇති ඒ දෙන්නාම මේට්ලා උනත් සාමාන්ය මේට්ලා වගේ බලය වැඩි කෙනාට බලය අඩු කෙනා ඔලුව පහත් කරනවා වගේ දේවල් ඒ දෙන්නා අතරේ නෑ...හොබිට ඕනෙත් නෑ ජැක්සන්ව එයාගේ යටතේ තියාගන්න..ඒ නිසාම ඒ දෙන්නා තාමත් ඉන්නේ එකම රෑන්ක් එකක දෙන්නෙක් ඉන්න විදියටම තමයි...
YOU ARE READING
My Little Wolfie | TK || Completed
Werewolf" හ්යුන්ගී හිතනවාද අනාගතේ අපිට සතුටින් ඉන්න පුලුවන් කියලා ?? " " සතුට තියෙන්නේ අතීතෙවත් අනාගතේවත් නෙමෙයි බේබි...ඔයා දැන් ගත කරන මේ මොහොතේ.." මිස්ටර් වැම්පිගෙයි කුකී බබාගෙයි ආදර කතාව !! # BTS # Blackpink # B × B # G × G # G × B