Jodie másnap reggel izgatottan vette az irányt a konyha felé, hogy reggelizzen. Kilenc óra volt, ilyenkor már esélytelen volt hogy össze fut Evannel. Nicholas elegáns öltönyben futott be, de csak annyi ideje volt hogy egy almát kikapjon a kosárból.
-Tartalmas reggeli! -szólt fel Jodie, miközben kávét főzött.
-Most csak ennyire futja. -vigyorgott -Miért te főzöd a kávét? Hol van Carlotta?
-Gőzöm sincs. -vonta meg a vállát.
-Igazán? Úgy tűnik el kell beszélgetnem vele.
-Miért ?
-Mert az a dolga hogy kiszolgáljon minket. Különösen rád kellene oda figyelnie!
-Én kértem tőle, hogy menjen a dolgára.
-Tessék??
-Jobb szeretem egyedül készíteni amit elfogyasztok. Nem igazán van megszokva ez nekem...
-Ohh... ezesetben, bocs... -húzta fel a vállát Nick, mire Jodie kérdőn pillantott rá.
-Mi az ? -kérdezte Nick, mikor már kissé kínosan érezte magát.
-Semmi beszólás?
-Hogy érted ezt?
-Semmiii, lássuk csak, "gondolhattam volna hiszen tudom hogy egy konyhatündér vagy! A feleségem vagy bla bla..."
-Szerinted ez vicces? -kérdezte Nick, mire Jodie nem bírta vissza tartani a mosolygást.
-Ne már! Mindig ilyen halál komoly vagy? -tört ki a lányból a nevetőgörcs.
Erre már Nick is nevetni kezdett.
-Nem is így beszélek... -motyogott az orra alatt.
-Pedig de! Kérsz kávét? -kérdezte kedvesen Jodie.
-Igen, elfogadom köszönöm.
-Mi ez az öltözék? -vizslatta nagy barna szemeivel
-Dolgom van. -fordította ismét komolyra a szót.
-Elutazol?? -kérdezte aggódóan
-Nem, nem. Estére itthon leszek. Szeretném ha majd találkoznánk. Van egy meglepetésem a számodra. -mondta.
Jodie csak bólogatott, miközben belekortyolt a kávéba.
-De, miért érdekel??
-Csak. -vont vállat a lány.
-Egyébként meg, nem teheti meg mindenki, hogy selyem köntösben szaladgál, mikor lassan dél van. -pillantott Nick az órájára
-Mégis mit csinálhatnék itt egész nap?? -csattant fel Jodie.
-Emmeline Henderson.. a ház úrnője... -gondolkozott el Nick titokzatosan. - Mennem kell. Este találkozunk!
-Jó utat! -kiáltott utána. -Szuper...
Megint előtte állt az egész nap, de úgy döntött nem fecsérli az idejét folyton fekvéssel és sírással. Megpróbálja a legtöbbet kihozni a helyzetből.
Ezért úgy döntött, hogy itt az idő valami érdekeset csinálni.Mivel Jodie imádta az állatokat, -különösen a lovakat-, eszébe jutott az istállóban lévő Démon.
Miután eltöprengett azon, hogy valyon tudna-e lovagolni rajta, fejvakargatva elkiáltotta magát.
-Carlotta!
-Asszonyom? -hangzott a válasz nem sokra rá, majd az ajtóban megjelent az említett hölgy, egy porolóval a kezében.
YOU ARE READING
Elrabolva //BEFEJEZETT//
General FictionJodie szürke kisegérként éli mindennapjait New York városában, amikor főnöke előlépteti, szerelme pedig feleségül kéri őt. Úgy tűnik az élete végre sínen van, azonban egy nap elrabolja egy férfi, akinek meggyőződése, hogy ő Emmeline, a felesége...