Emmeline még sokáig beszélgetett Elizabethel, majd mikor már elég későre járt az idő, Evan, majd Nick szobájába ment hogy jóéjt kívánjon.
Férjével csakhogynem az ajtóban egymásnak estek, s csak hosszú percek után hagyták abba a csókcsatát, hogy egy kis levegőhöz jussanak.
-Nem kéne bemennünk?? -kérdezte kacagva az ajtónak préselt Em.
-De, jobb lesz bemmenni. -mondta kacéran Nick, majd becsukta maguk mögött az ajtót, és azonnal az ágyba vitte a lányt.
Ez egy csodálatos "jóéjt csók" volt. -nézett a férfi mosolyogva a párnák közt hempergő feleségére.
-Bár minden esténk így érne véget. -kúszott közelebb Em, és cirógatta meg az állát.
-Van hozzá köze, a beszélgetésednek Elizabethel? -kérdezte Nick.
-Talán van. Talán nincs... miért fontos ez?
-Csak megkérdeztem. -nézett hosszan a szemébe.
-Örülök hogy aznap elraboltál. -mondta Em.
-Tessék?? -kérdezte a férfi meglepetten.
-Mondom örülök, hogy aznap elraboltál.
-Öhm, bocsánatot kérek, de hogy lehet elrabolni valakit, aki hozzád tartozik?
-Niiiick... -mosolygott.
-Jólvan, jólvan. Beismerem elég rémisztő lehetett.
-Inkább, borzalmasan rémisztő! -nevetett. -De, az a lényeg, hogy itt vagyok. És nem adtad fel. -érintette össze az orrukat.
-Hogy adtam volna fel?? Hiszen tudod. Már ezerszer, milliószor elmondtam neked, hogy te vagy a mindenem. -tette két kezét a lány fülére, és megcsókolta.
-El sem hiszem hogy holnap elmegyünk Nashvillebe! -mondta Em.
-Érted bármit megteszek. -mosolygott. -Viszont, aludnod kéne, elég korán indulunk.
-Valóban? -kérdezte. -Én csöppet sem vagyok fáradt! Annyira izgatott vagyok!
-Csillapodj! -nevetett Nick.
-Hogyan tehetném? Fogalmad sincs mennyire boldog vagyok! -mondta a lány.
-Elhiszem. -tett egy tincs hajat a füle mögé. -Aludj ma itt. -mondta Nick.
-Rendben. -válaszolt boldogan.
A nyughatatlan Emmelinenak még sokára sikerült elaludnia. Pedig tudta, másnap fáradt lesz. Viszont szörnyen izgatott volt az utazás miatt, hogy végre kimozdulhat a birtokról.
Kora reggel a nap első sugaraival kelve az istálló felé vette az irányt, hogy megetesse a lovát Démont. Az állatot simogatva hozzá is elkezdett beszélni.
-Nem hiszed el, hogy mi történik ma Démon! Nashvillebe megyünk! -ujjongott örömében. -Ne aggódj, estére már itthon leszek veled. Holnap pedig elmegyünk eggyütt egy kicsit vágtázni! Na mit szólsz? Te szép fiú.
-Hogy mit hallok? -kérdezte a felé közeledő Will.
-Nahát, azthittem egyedül leszek itt. -lepődött meg.
-Őőő, miért is?
-Hát mert, korán van?? -nevetett kínosan Em.
-Nézze, a mi munkánk 5kor kezdődik. És nagyra értékelem hogy megetette az állatot, -biggyesztett a ló felé- de ma már kapott enni.
-Hm, és akkor most el kéne ájulnom? -húzta ki magát.
-Neeem, nem kell. -nevetett Will.
Kicsit lecsendesedtek, majd egy kis határszünet után ránézett a fiú.
-Én, hallottam, hogy mit mondott a lónak.
-Te hallgatóztál??
-Neeem, dehogyis, csupán véletlenül hallottam meg! -mentegetőzött.
-Remélem nem repedt be a dobhártyád amikor énekeltem.
-Hahaha! -nevetett. -Arról a részről sajnos lemaradtam.
-Hála Istennek! -könnyebbült meg a lány.
-Biztos hogy jó ötlet, Nashvillebe menni? -kérdezte meg óvatosan Will.
-Már miért ne lenne? -csodálkozott a lány.
-Nem tudom, mondjuk azok után amilyen levelet kapott...
-Will, bizalmasan meséltem el neked, és nem kértem kioktatást...
Nagy lett a csend, a nevetésnek már híre sem volt az istállóban.
-Sajnálom, tudom semmi közöm hozzá. Csupán jó szandékból kérdeztem.
-Jó szándékból??
-Igen...
-Miért érdekel téged hogy hova megyek és mit csinálok?? -kérdezte Emmeline.
-Azért mert, aggódom önért. -mondta Will halkan. -Tudom, nem lenne szabad...
-Várjunk, álljunk meg egy szóra. -Tette fel a mutatóujját. -Ugye nem....
-Sajnálom, Mrs. Henderson. Nem tehetek róla! Az érzéseimnek nem tudok parancsolni. Már többször is mondani szerettem volna. Amióta mi először találkoztunk én...
-Will, kérlek hagyd abba. -hátrált egy lépést.
-Bocsánatot kérek. Én csak nem akarom hogy baja essen. Kérem ne küldjön el, elkezdtem ostobaságokat beszélni...
-Dehogy, nem küldelek el! -mondta. -Viszont, nem helyes amit érzel...
-Én is tisztában vagyok vele. De, kérem felejtsük el! Vegyük úgy hogy egy szót sem mondtam! Szörnyen ostoba vagyok...
-Hogy felejthetném el? -kapott a fejéhez.
-Sajnálom! -fogta meg a kezét Will, mire Em megijedt, és még hátrébb lépett, elrántva a kezét.
-Will, mi csak barátok vagyunk. -mondta. -Semmi több!
-Ez nem is kérdéses Mrs. Henderson!
-Remélem, Will. Nagyon sajnálom... -mondta.
-Maganak nincs mit sajnálnia. Én vagyok egy idióta. -nevette el magát.
-Butaság! De, tényleg jobb lesz ha elfelejtjük.
-Hát persze... De kérem, csak gondolja át az utat. A kedvemért.
-Ezen nincs mit átgondolnom Will. Csak egy egyszerű utazás a városba! Ugyan mi baj történhetne??? -kérdezte Em.
-Ezt ugye nem komolyan kérdezte?
-Tudod milyen érzés ha hónapokig nem mehetsz sehová??
-Nem tudom.
-Igen, fogalmad sincs róla.
-Aki a levelet írta...
-Aki a levelet írta már a múlté! Üres fenyegetés volt, velem lesz Nicholas, sosem merne senki a társaságában bántani! Nincs miért aggódnod Will.
-Nekem akkor is rossz előérzetem van!
-Ne legyen! Minden rendben lesz, higyj nekem! -lépett közelebb. -Will, olyan boldog vagyok, annyira szeretném, ha Nick végre nem egy fogolyként bánna velem! Bizalmat szavazott nekem ezzel az úttal, és, ezt nem szabad elpazarolnom! Kérlek értsd meg!
-Megértem az ön nézőpontját, persze, de akkor is van az a fura érzésem hogy ez egy rossz ötlet.
-Nos, próbálj megnyugodni William. Mint mondtam nem lesz semmi baj.
-Hmm. -sóhajtott nagyot.
-Viszont, nekem mostmár mennem kell.
-Hogyne, persze... -bámult maga elé a felsült Will.
-Hé, tényleg nem lesz semmi baj! -nézett vissza nevetve.
-Rendben, jó utat kívánok! -kiáltott utána Will, próbálva leplezni aggódását, ami nem biztos hogy sikerült.
-Haaaaj, Démon... -fordult a ló felé. -Remélem tényleg nem lesz semmi baj. -mormolta.
VOUS LISEZ
Elrabolva //BEFEJEZETT//
Fiction généraleJodie szürke kisegérként éli mindennapjait New York városában, amikor főnöke előlépteti, szerelme pedig feleségül kéri őt. Úgy tűnik az élete végre sínen van, azonban egy nap elrabolja egy férfi, akinek meggyőződése, hogy ő Emmeline, a felesége...