Az autó végre megállt, a csomagtartó kis vártatva kinyílt. A megkötözött, szájbetapasztott lány még mindíg úgy nézett, mint aki meg tudná ölni a férfit. Talán képes is lett volna rá.
Elrablója kiemelte őt a kocsiból. Em körülnézett, de csak a pusztaság volt körülöttük. Még fák is alig akadtak. Csak ők voltak, és a csillagos ég. Sehol egy lélek, csupán egy bagoly messzi kiáltásat lehetett hallani az éjszakában. A síkság közepén egy aprócska, rozoga kis faház állt, ahová a férfi vezette őt. Sietve kereste ki a kulcsokat a zsebéből hogy ajtót nyisson, miközben a megkötözött lány a kezei között ficánkolt.
-Tűnés befelé! -lökte be az ajtón.
Aztán egy bilincsett tett a karjára, amin egy lánc erősen a falhoz volt rögzítve. Hosszúnak semmiképp sem lehetett mondani.-Most szépen itt maradsz, amíg vissza nem jövök. -mondta a férfi, majd kilépett az ajtón.
Em hallotta ahogy kulcsra zárja az ajtót, és elhajt a kocsival.
Eközben a rendőrség megérkezett az étterembe, és Nicktől vették fel az adatokat. Közben odaért Adam, és Debora is, hogy hazavigyék Evant.
-A táskája, és a mobilja tehát itt maradt, azokat nem vitte magával. És a személyes okmányait sem.
-Nem, minden a táskájában volt. -mondta halkan, lehajtott fejjel a mélabús férfi.
-Ugye tudja, hogy legfeljebb 48 óra elteltével nyílváníthatjuk a felesegét eltűnt személynek? -kérdezte az egyik járőr.
-Sajnos, ezzel már tisztában vagyok...
-Befáradna velünk a parancsnokságra kérem? Lenne még néhány kérdésünk, aztán ön is hazamehet.
-Hogyne... sóhajtozott, majd felállt az asztaltól.
Néhány óra telhetett el, amikor Em meghallotta ismét az autó hangját. A kocsi lámpafénye bevilágított a sötétben az ablakon.
A félhomályban belépett a férfi, és felkapcsolta a villanyt.
A lány dühösen nézett rá, és próbált beszélni, de a szájába dugott rongytól csak dünnyögni tudott.
Az elrabló letette a székre a kabátját, leült, majd lassan, óvatosan levette a maszkját.
Em szíve szinte a torkában dobogott.-Hiányoztam? -kérdezte, mostmár tiszta hangon.
Emmeline egyből felismerte őt.
A maszk alatt, ahogyan már sejtette, Josh rejtőzött.
-Mmmmmmmmmmm!!!!! -próbált kiabálni valamit, de szintén sikertelenül.
-Cssssst! -guggolt le hozzá Josh nevetve. -Csillapodj, bébi! -cirógatta meg a haját, amitől a lány undorodva hátrébb ugrott.
-Szeretnéd hogy lekötözzem a lábaidat is?! -kérdezte homlokát ráncolva, mire Em az orrán mély levegőt vett, és leült.
-Nagyszerű... -mondta, majd kivette a rongyot a szájából.
-Te undorító, aljas, utolsó, mocskos, alávaló féreg! -mondta Em.
-Én is örülök hogy újra látlak, szerelmem.
-Engedj el.
-Már bocsáss meg... -nevetett Josh. -Szerinted azért vesződtem ennyit, hogy most varázsütésre elengedjelek??
-Engedj el vagy meghalsz.
-Óhhh hohó! Micsoda fenyegetés! Ezt át kell gondoljam... -birozgálta meg a kissé szakállas állát. -Öhm, azthiszem nem.
YOU ARE READING
Elrabolva //BEFEJEZETT//
General FictionJodie szürke kisegérként éli mindennapjait New York városában, amikor főnöke előlépteti, szerelme pedig feleségül kéri őt. Úgy tűnik az élete végre sínen van, azonban egy nap elrabolja egy férfi, akinek meggyőződése, hogy ő Emmeline, a felesége...