-Mi lenne ha befejeznéd a vigyorászást és inkább takarítanál?
Mondta Carlotta a port táncolgatva törölgető Agothának.
-Nem tehetek róla hogy jó kedvem van! -nevetett a lány, majd a portörlővel megcsiklandozta az öreglány orrát.
-Ennek meg mi baja? -nevetett Polly.
-Az agyára ment az ábrandozás. Az. -puffogott Carlotta.
-Szerelmes vagyok! -kiáltotta a lány, mire felugrott és gyorsan betapasztotta kezével a száját.
-Nem meg mondtam hogy verd ki a fejedből?! -kiabált rá.
-Miről maradtunk le? -nézett össze Rosalinn és Polly mosolyogva.
-Szeret engem Carlotta! Megígérte hogy feleségül vesz! -mondta örömtelien Agotha, majd elkezdett táncolni Carlottával.
-Neked elmentek otthonról! Menthetetlen vagy! -szörnyűlködött.
-Megtudhatnánk mi is hogy ki a szerencsés? -kérdezte Rosalinn.
-Jobb ha ezt elfelejtitek mindketten. Meg a végén bajba keveri magát ez a gyerek! -erősködött az idős hölgy.
-Nem vagyok már gyerek! Huszonhárom éves vagyok! És tudom hogy mit akarok! Vele akarom leélni az életemet! -kiabált Agotha
-Vele? De hisz nem is ismered!
-De mondjátok már el hogy kiről van szó... -rágta Polly a körmeit.
-Hát Adam! -ujjongott a lány. -Szeret engem, és én is őt! Megkérte a kezem!
-Ezt nem hiszem el! -kiáltott Rosalinn tátott szájjal. -Azta mindenit!
-És te remélem nemet mondtál... -mondta Carlotta.
-Még szép hogy igent!
-Carlotta,miért baj ha szeretik egymást? Nem értem. -állt fel Rosalinn és lépett hozzá közelebb.
-Te ezt nem értheted, ennek nem szabadna megtörténnie... -csóválta a fejét idegesen.
-De hát mi rossz van abban? Hiszen boldognak tűnik. -nevetett.
Carlotta elkapta Rosalinn karját, majd félrehúzta, hogy a másik kettő ne hallja.
-Agothának nincs családja.
-Miről beszélsz? Hiszen az unokahúgod lánya.
-Nem, Rosalinn nem az. -hajtotta le a fejét. -Azt mondtam, hogy itt maradhasson. Az utcáról karoltam fel ezt a gyereket. Nem tudod milyen szörnyű helyzetben volt! Ezt a mesét adtam elő hogy az úrfi adjon számára egy esélyt.
-Ezt nem értem. -nézett rá elképedve.
-Az úrfi édesapja, kifizette a tandíját, nagyon sok pénzt adott hogy Agothának esélye legyen egy szebb életre. Az egyetlen kikötése volt, hogy később is itt kell dolgoznia.
-Nem mehet el? -ráncolta fel a szemöldökét.
-Az egyesség szerint nem. -nézett rá szomorúan. -És ezt ő is tudja.
-Ez, ezt nem akarom elhinni...
-Pedig hidd csak el.
-Biztos van valami megoldás...
-Ha Nicholas meg tudja hogy össze akarnak házasodni, és elmenni innen... mit gondolsz, ki fogja ledolgozni amivel tartozik?
-Ez szörnyű! Ez akkor sem maradhat annyiban!
-Nem tehetünk semmit! És te is tartsd a szádat. Remélem nem fecseged el senkinek.
-Nem fogom. -válaszolt morcosan Rosalinn.
-Carlotta! Lenne kedves segíteni nekem? -jelent meg a mindíg jól öltözött, elegáns, és mosolygós Elizabeth.
-Hogyne Asszonyom! Miben segíthetnék önnek?
-Szeretném feldíszíttetni a házat a drága kis Evan bizonyítványosztása alkalmából!
-Ez kedves gondolat. Számíthat rám Asszonyom. -mosolygott.
-Azt már nem. -Hallatszott a goromba hang a háta mögül.
-Megbocsájt? -ráncolta fel Carlotta a szemöldökét, és fordult a hátuk mögött álló Sophia felé.
-Nicholas engedélyével Vanessa intéz mindent ami az ünnepséggel kapcsolatos. Ezesetben a ház díszítését is. -tette karba a kezeit. -Vagy kétségbe vonná az úrfi szavát?? -nézett rájuk kérdőn.
-Már megbocsáss, de én erről nem kaptam említést. -tette fel Liz az ujját.
-Nem tudok vele mit kezdeni. -fintorgott Sophia. -Vanessa mindent elintéz. Ne kontárkodjatok bele a munkájába, ha kehet. -fordított hátat a zsémbes nőszemély.
-Westerlingék... hánynom kell. -mondta Liz.
-Vanessa jól bekebelezte az úrfit. Szépen kihasználja őnagysága távollétét. -mondta Carlotta.
-Nem engedhetjük túl messzire menni. Még véletlenül sem. -pislogott rá Liz.
-Mit tehetnénk, asszonyom?
-Elbánok én ezzel a három kígyóval. Csak ne aggódjon. -tette vállára a kezét mosolyogva.
Az előtérben csapódni hallatszódott a bejárati ajtó.
A közelben ólálkodó Vanessa hirtelen felugrott a szófáról, ès azbérkező Nick nyakába vetette magát.
-Minden jól ment? Mit tudtál meg? -kíváncsiskodott.
-Sok mindent. -mosolygott a férfi.
-Öhm, valóban? -kérdezte a lány kissé megrémülten.
-Majd beszélünk, Vanessa. Most dolgom van. -rázta le Nick, és a dolgozó szoba felé vette az irányt.
-Mehetünk, Uraim? -kérdezte.
A csalódott és dühös Vanessa nem tudta tovább leplezni valódi érzéseit, ezért a szobájába viharzott, és mindent elmondott nővérének, illetve anyjának.
-Tehát, belekezdhetünk? -kérdezte Nick az asztalnál állva, megvárva amíg mindenki helyet foglal.
-Még mindíg nem vonjuk be a rendőrséget? -kérdezte Adam.
-Nem, egyelőre nem...
-De hát miért? -ugrott fel egyből Archebot.
-Neked mostanában bőven meggyűlt a bajod a rendőrséggel, nem gondolod? -kérdezte Nick.
-Figyelj, nélkülük semmi esélyed...
-Tudni fog róla és el fog menekülni. Addig kell kiszabadítanunk Emet amíg nem számít rá ez a patkány. Minden feltűnést kerülve.
-Meg van a pontos cím? -kérdezte Nick egy másik fontos embere.
-Címünk az nincs, de már tudjuk hogy hol van az állandó tartózkodási helye ennek a féregnek.
-Nyílván nem ott rejtegeti Emmelinet... -mondta Adam.
-Nem valószínű. De onnan már könnyű lesz követni őt a relytekéig. Már csak találnunk kell valakit erre a feladtra.
-Hogy akarod csinálni? -nézett rá Archebot értetlenül. -Nem fog sikerülni...
-De, érzem hogy sikerülni fog. -bólogatott Nick. -Megtalálom őt. Bármi is legyen az ára.
ESTÁS LEYENDO
Elrabolva //BEFEJEZETT//
Ficción GeneralJodie szürke kisegérként éli mindennapjait New York városában, amikor főnöke előlépteti, szerelme pedig feleségül kéri őt. Úgy tűnik az élete végre sínen van, azonban egy nap elrabolja egy férfi, akinek meggyőződése, hogy ő Emmeline, a felesége...