Jodie egy testhez simuló sötét kék ruhát vett fel, combközépig érő szoknyával, és kivágott válldíszítéssel. A ruhájához egy finom ezüst nyakéket választott, és egy szolid ezüst fülbevalót. Haját kissé oldalra tűzte a füle mögött, majd elvégezte sminkjén az utolsó simításokat. Elégedetten bámulta magát a tükörben, ezután pedig felhúzta a fekete magassarkúját. Még egy kis leheletnyi parfüm, és elindult az étkező felé.
Nicholas már várta őt, az asztalfőnél ülve. Egyik kezét a szék karfáján pihentette, amikor megérkezett felesége.
Gyorsan fel is állt, és kihúzott egy széket a hölgyeménynek.
-Elbűvölő vagy! -mondta, miközben Jodie csak irult-pirult.
-Köszönöm. -válaszolt halkan, széles mosollyal.
-De komolyan, nem találok szavakat.
-Kérlek! -nevetett.
-Nos, hölgyem, Carlotta nemsokára felszolgálja a vacsoránkat, addig engedje meg hogy töltsek egy pohár bort.
-Bort? -húzta magasra szemöldökét.
-Mást szeretnél? Hozathatok pezsgőt is.
-Nem, csak, én nem gondoltam hogy iszunk alkoholt is.
-A finom vacsora elmaradhatatlan kiegészítője. -mosolygott, miközben megöltötte saját poharát.
-Rendben, azthiszem egy pohárral nem árthat meg. -mondta Jodie, és finoman elkezdte kortyolgatni az italt.
Közben megérkezett a házvezetőnő az étellel, és bele is kezdtek a falatozásba.
-Remélem szereted a vadhúst. -mondta Nick.
-Vad húst?? -kerekedett ki a lány szeme.
-Mmmmm! Fennséges! -mondta miközben bekapott egy falatot. -A minap lőtték, nem messze innen. Az őznek nincs párja!
Jodie szájtátva matatott a villájával, mire Nick hangos nevetésben tört ki.
-Egyél nyugodtan! Csak vicc volt.
A lány is elkezdett kacagni, majd szintént bekapott egy falat húst.
-Disznó. -mondta a férfi. -Mármint, a hús.
-Hát ezt örömmel hallom! -kacagott. -Nem vettél volna rá hogy őzet fogyasszak.
-Mondtam már hogy ismerjük egymást? -kérdezte, mire a lány csak forgatni kezdte a szemét.
Miközben vacsoráztak, két férfi jelent meg hegedűvel a kezében, és elkezdtek játszani.
-Te aztán tudod hogyan kell megadni a módját! -mondta a lány.
-Szeretnélek elbűvölni minden téren ahogy lehetséges.
-Azt látom. -mosolygott.
Nick befejezte az evést, majd felállt, és egy táncra kérte fel Jodiet.
-Szabad?
A lány kissé vonakodva, de átnyújtotta a kezét.
-Minden vacsora így telik nálad? -kérdezte pimaszul
-Csak amelyiket a feleségemmel töltöm. -nevetett
-Áh, így mindjárt más.
-Remélem nem kell ismét csalódnod bennem.
-Ismét?
-Azthiszem, nem jó oldalamat ismerted meg.
-Hogy érted ezt?
YOU ARE READING
Elrabolva //BEFEJEZETT//
General FictionJodie szürke kisegérként éli mindennapjait New York városában, amikor főnöke előlépteti, szerelme pedig feleségül kéri őt. Úgy tűnik az élete végre sínen van, azonban egy nap elrabolja egy férfi, akinek meggyőződése, hogy ő Emmeline, a felesége...