Janet se ve vodě pohybovala ladně a okouzlujícím způsobem kopala nohama. Zamířila zrovna ven z vody. Jasně žluté bikiny co měla na sobě podtrhovaly její křivky a krémově bílou pleť. Rukou s dokonale upravenými nehty se přidržela zábradlí, zatímco stoupala po schodech bazénu a přes rameno poznamenala, že si jde pro pití.
"Jestli na ni budeš takhle zírat vypálíš ji díru do zad." Zachechtala se Lexi, připlavala blíž a opřela se o stěnu bazénu vedle mě.
Naštěstí mi Lexi za těch pár dní co jsem byla pryč nakoupila nějaké oblečení. A mezí ním byly i nějaké ty plavky mojí velikosti. Vzala jsem si červené dvoudílné provázkové bikiny. Lexi na sobě měla námořnicky modré jednodílné plavky. Vlasy nás obou už jsou vlhké, jsme v bazénu už celkem dlouho. Lexi čas od času vyleze ven jako Janet. Já však nemůžu vylézt z vody aniž by se mi okamžitě nerozžhavila kůže. Naštěstí už nejsem tak nadržená jako předtím. Jsem jen horká.
Nespustila jsem z Janet oči od chvíle co jsme sem přišli. Zkoumám její pohyby a snažím se odhadnout její záměry. A co sakra skrývá zatím falešným úsměvem, kterým hází na všechny strany.
"Nepřijde ti to zvláštní? Byla s Reaganem celou tu dlouhou dobu a když zjistí, že našel svoji družku, přejde to se smíchem a dokonce mě chce poznat místo toho aby dštila sýru a oheň jako každá normální bejvalka?" Položila jsem Lexi otázku, která mě zajimala a ani jsem nemrkala, jak upřeně jsem Janet propalovala pohledem.
"No ano, je to zvláštní ale konec konců co jiného jí taky zbývá?" Pokrčila Lexi rameny. "Jsi měsícem spoutaná s Reaganem. Nic to nedokáže zlomit. Nemůže jinak než to prostě přijmout a akceptovat."
Pomalu jsem přikývla s našpulenými rty. Stejně si myslím že tu něco nehraje. "Vážně ji měl Reagan tolik rád?" Zeptala jsem se knedlíkem v krku a myslela na slova jež Janet pronesla dříve. Vážně byl Reagan tak zoufalý aby ji udržel po svém boku?
"To Janet trochu přeháněla." Odpověděla Lexi a to mě přinutilo otočit pohled k ní. Oči do široka, doufajíc, že Janet vážně lhala. Protože představa, že by Reagan byl schopný kvůli ní udělat cokoliv... Taková představa mě doopravdu dusila.
"Co tím myslíš?" Zašeptala jsem.
"No Reagan vlastně to všechno nedělal pro to aby si ji udržel. Měl i další důvody." Odpověděla a usrkla ze svého drinku.
"Jaké důvody?" byla jsem zvědavá.
"Občas jsme o Janet neslyšeli i několik desítek let. Dokonce i její rodiče se začali strachovat a párkrát nás zkontaktovali. Věděla jsem, ho měla vážně ráda a udělala by vše aby si ho udržela. Takže většinou jsem to byla já kdo přišel s plánem jak upoutat její pozornost. A obvykle to vyšlo. Myslela si, že to je proto, že ji chce Reagan zpátky. Ale ve skutečnosti to byl jen způsob jak se ujistit, že je v pořádku." Jak mluvila cítila jsem, že mi z ramen padá obrovská tíha.
"Takže Reagan z nebyl až tak zoufalý?"
"Nemyslím si, že by kdy byl." Zakroutila hlavou. "Nikdy ji nezastavil když se pokoušela odejít. Když o tom tak přemýšlím, nikdy se na ni nedíval tako jako se dívá na tebe." Otočila se přímo na mě. "Reagan, Danny a já jsme měli takovou naši vlastní malou smečku... plus Adrian. A já vidím, že od doby co tě poznal se v něm něco změnilo." Usmála se a znovu usrkla ze svého drinku.
Uvolnila jsem se a na rty mi vklouzl tajemný úsměv. Srdce mi štěstím poskočilo nad myšlenkami, které mi Lexi svěřila. A moje vlčice nadšeně vrtěla ocasem. Cítila jsem jak se moje tělo začalo ochlazovat. Vylezla jsem z vody, omotala kolem sebe ručník a natáhla se na lehátko. Je brzké odpoledne, ale slunce se schovává za hustými mraky, možná i brzy sprchne.
ČTEŠ
Zavržená
WerewolfJedná se o volný překlad milostného příběhu s vlkodlaky v hlavní roli. Ellie je mladá vlčice, studentka na vysoké škole. Tak trochu outsider co úplně nezapadá do standartu její smečky. Po té co ji její duh zavrhne jako slabou a neschopnou vlčici, s...