Susan.

165 5 1
                                    

Susan rent hyper rondjes door m'n kamer. 'Susan! Beloof me dat je het tegen niemand verteld, het is nog helemaal niet zeker of het wat is, en überhaupt wat moet Liam in mij zien?' 'Oke oke ik zeg niks, maar neem je me please een keer mee please please?' 'Als het wat is oke?' Pfff soms word ik gek van Susan. Ze kan soms zo overdreven doen. Ik hoop dat ze zich niet verspreekt tijdens het avondeten.

De volgende ochtend word ik wakker door Susan. Ze heeft ontbijt op bed voor me gemaakt. 'Awh Suse! Wat lief, maar waarom?' 'Wat denk je zelf? Mijn zus Olivia heeft een-bijna-relatie met dé Liam Payne!'. Ik heb nu al spijt dat ik het haar heb verteld, maar ik kan gewoon geen geheimen hebben voor mijn zusje. We delen alles met elkaar.

Vandaag gaan we naar één of ander museum, vast weer dodelijk saai. Gelukkig heb ik Susan nog. Als we langs een boekenwinkel lopen, kijk ik uit nieuwsgierigheid naar binnen. OPEENS SCHRIK IK ME ROT. Ik zie daar een roddeltijdschrift MET MEZELF OP DE VOORKANT. Er staat heel groot ''One direction with strange girl in hospital'' boven de foto. Tot overmaat van ramp lopen mijn ouders de boekenwinkel in. Ik ga voor het rek met het roddelblad staan en laat Susan naar me toe komen. Snel maak ik een plan om mijn ouders zo snel mogelijk de boekenwinkel uit te krijgen. 'Maaaaam, ik zag daar net een super mooi kasteeltje, we moeten snel zijn want er staan super weinig mensen in de rij', roept Susan. Ik zie dat mijn moeder een grote glimlach op haar gezicht krijgt en papa mee trekt. 'Zo erg bedankt hè', zeg ik liplezend tegen Susan. 

Als we buiten komen, loop ik snel zo ver mogelijk weg vanaf de boekenwinkel. We gaan in de rij voor het kasteeltje staan. Niet dat ik er zin in heb, maar alles is beter dan dat mn ouders het te weten waren gekomen. Ik geef Susan een kus op haar wang en zet mijn zonnebril op.

Love Causes ProblemsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu