'Happy Birthday!' Samen met Liam overhandig ik ons cadeau aan Zayn. Zayn bedankt ons en pakt het pakje uit. 'Wow! Dat is Amazayn!' Het is een smoking, aangezien Zayn die nodig had. 'Bedankt jongens!' Zayn geeft mij een knuffel en Liam een schouderklopje. Ik loop naar de bank toe waar Harry en Niall zitten. 'Hoi jongens!' Ik geef ze beide een knuffel. 'Hoe gaat het Oliv?', vraagt Harry als ik tussen hen inplof. 'Goed hoor! En met jou en de jongens?', geef ik antwoord. 'Met mij gaat het super en met de jongens geloof ik ook.' 'Dat is mooi!' Ik kijk Harry glimlachend aan. 'En met jou Niall?' Ik draai me om naar Niall. Ik zie alleen niemand meer zitten. 'Huh? Waar is Niall?' Ik kijk Harry vragend aan. 'Die is denk ik gevlucht naar de keuken, hij rook wat lekkers!' 'Vreetzak!', floep ik eruit. 'Héhé! Dat zeggen we niet hè!' Harry kietelt me in mijn buik. 'Harry! Olivia is van mij!' Hoor ik iemand met een kinderachtig stemmetje zeggen. Louis springt naast me op de bank. 'Hoe is het mevrouw OLIVia?' 'Grapjas! Goed hoor. En met deze meneer?' 'Top! Nee, ik voel me slecht.' 'Waarom?', vraag ik bezorgd. 'El kon niet komen... Ze zit momenteel in Amerika voor een opdracht van Abercrombie and Fitch.' 'Ahhh Lou toch!' Ik sla een arm om hem heen. 'Ik heb haar al zo lang niet meer gezien!' Louis begint bijna te huilen. Ik troost hem en algauw is hij weer de oude vrolijke Louis. 'De Janoskians doen een twitcam!', roep ik als ik mijn twitter heb geopend. 'Laten we kijken', zegt Harry. Liam haalt zijn laptop van zijn kamer en zet hem op een tafeltje neer.
'Wij hebben ook al best lang geen twitcam meer gedaan..', zegt Niall na een tijdje. 'Hey Niall. Waarom was je nou opeens weg?' 'Mijn maag rommelde...En ik wil goed voor mijn maag zorgen!', zegt Niall triomfantelijk. 'Laten we er één doen dan! Het is toch mijn verjaardag.', zegt Zayn blij. Ik wil opstaan zodat Niall en Zayn ook op de bank kunnen zitten en ik niet in beeld kom, maar Harry houdt me tegen. 'Blijf zitten!', zegt hij streng. 'Nee joh... Het is jullie twitcam!' 'Nee ik wil ook dat je erbij bent!', zegt Liam. En binnen no time staan alle vijf de jongens toe te dringen dat ik moet blijven zitten. 'Oke dan..', zeg ik na een tijdje. 'Ik kan er toch niet onderuit komen...' Louis schuift een stuk op zodat Liam en ik naast elkaar kunnen zitten. 'Oke jongens, over 10 sec zijn we online.', zegt Zayn.
'Directioners!', begint Zayn de twitcam. Er stromen duizenden tweets binnen met: 'Happy Birthday Zayn.' 'Have a nice day.' 'I love you!' en nog veel meer. 'Het is mijn verjaardag, en wie jarig is moet trakteren. Dus ik dacht.. Laat ik jullie trakteren op een twitcam!' 'Wie is het meisje naast Liam', leest Zayn voor. 'Dat is Olivia!', roept Louis. 'Hoi'. Verlegen steek ik mijn hand op en zwaai ik naar de webcam. 'Laten we een verjaardagsliedje voor Zayn zingen!', roept Harry. Ze besluiten Happy Birthday te zingen.
Happy birthday to you
Happy birthday to you
Happy birthday, dear Zaaaaaayn
Happy birthday to you
Ze herhalen het liedje ongeveer 3 keer. 'Olivia wel meezingen hè!' Harry stoot me aan en geeft de rest een knipoog. Ik zucht en begin ook met zingen.
Happy birthday to you
Happy birthday to you
Happy birthday, dear Zaaaaaayn
Plotseling is het doodstil in de kamer en zing ik in m'n eentje. Snel maak ik het liedje af.
Happy birthday to youuuuuu!
'Jongens!' Iedereen begint te lachen. En er komen allerlei tweets binnen zoals: 'Wow wat heeft zij een mooie stem!' 'Jaloers...' 'Waaaaauw, ik wou dat ik haar was.' Ik word blij van binnen. Maar deze blijdschap verdwijnt al snel als Zayn het volgende voorleest.
'Wat een slet die Olivia pic.twitter.35893432094820. Ze verdient Liam niet. Let's trending #OliviadontdeserveLiam.' 'W-wat?', breng ik stotterend uit. 'Kijk..'. Harry houdt laat zijn mobiel zien. Er zijn foto's op te zien. 'Mag ik eens kijken?' Ik pak Harry's mobiel en zoom in op de mensen op de foto. Ik word knalrood. Het is de foto van mij en Jai zoenend in de jacuzzi. Ik geef Harry zijn mobiel terug en ren naar de wc. Ik gooi de deur dicht en doe hem op slot. Ik barst in huilen uit.
'Olivia?' Liam klopt op de deur. 'Laat me even met rust.', zeg ik zachtjes. 'Olivia, doe open!' Liam klinkt streng dus ik gooi de deur open. 'Wat is er nou?', vraagt hij rustig. 'Wat er is? Iedereen haat me nu. Iemand zit te kloten met die foto's. Het voelt echt niet goed. Ik bedoel, hoe kan het dat nu opeens die foto's uitkomen. We zouden het geheim houden!' 'D-denk je dat ik de foto's online heb gezet?' Liam deinst achteruit. 'Nee gek! Hoe zou jij aan die foto's moeten komen?' 'Ik zou het niet weten.' 'Het kan iedereen zijn.', jammer ik. Liam trekt me van de wc af en loopt samen met me naar de woonkamer. De jongens hebben inmiddels de twitcam afgesloten. 'Wat was er nou? Ben je boos omdat de foto's uitgekomen zijn?', vraagt Harry als ik een beetje gekalmeerd ben. Niall geeft me een glas water. 'Nee.. dat is het niet.' 'Wat dan wel?' Zayn komt naast me zitten. 'Iemand zit te klooien met die foto's. Ze zijn nu opeens uitgekomen, terwijl het al bijna een maand geleden is!' Iedereen kijkt elkaar aan. 'Er klopt inderdaad niets van..', zegt Harry. 'Ja! Raar verhaal zeg..', geeft Louis toe.
Ik open twitter en ik zie dat ik een vermogen aan mentions heb. Ik scroll er snel doorheen en ik zie ene Ella langs komen. Ik vond de foto verdacht veel op die van Ella lijken, dus ik scroll terug. Jammer genoeg zie ik de tweet nergens meer staan, omdat ik er steeds meer binnen krijg. 'Liam...' 'Ja?' Liam komt naar me toe lopen. 'Ik snap niet waarom je nog van me houdt.' 'Ik hou van je zoals je bent.' 'Ik geloof je niet. Ik ben het niet waard.' 'Jawel, dat ben je wel. Je bent nog steeds hetzelfde meisje als in Rome.. geloof me.' Liam smeekt me bijna. 'Nee. Ik kan het niet. Sorry Liam.' Ik kijk hem nog een keer in zijn ogen aan en ren dan het huis uit. Weg van de problemen, weg van de foto's, weg van de jongens, weg van alles.
LIAM'S P.O.V.
'Olivia wacht!' Ik wil nog achter haar aan rennen, maar Harry en Zayn houden me tegen. 'Laat het even rusten.', zegt Louis. 'Dat kan ik niet!', zeg ik met tranen in mijn ogen. Zayn pakt zijn mobiel en tweet iets. Ik pak mijn eigen Iphone om het te lezen.
'' @zaynmalik: Worst Birthday Ever''
Er staan allerlei reacties onder zoals. 'Heeft dit met Olivia te maken?' 'Wat is er lieve Zayn?' Zelf tweet ik ook iets uit verdriet.
'' @Real_Liam_Payne: Sorry Zayn''
Er komen veel tweets binnen. Ik beantwoord de tweet van ene @Amazayn_forlife .
'' @Amazayn_forlife: Is het uit tussen jou en Olivia? Heb jij het uitgemaakt? Ik ben er voor je!''
'' @Real_Liam_Payne: Nee, zij heeft het uitgemaakt.'' Stuur ik terug. Ik sluit mijn twitter af en laat me huilend op de bank vallen.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Belangrijk: Dit is nog niet het einde... Het einde komt wel in zicht. Ik hoop dat jullie het verhaal tot nu toe leuk vonden. Ik had echt totaal niet verwacht dat het verhaal zo zou lopen! Ik wil jullie bedanken voor jullie comments en votes en dat jullie dit verhaal lezen natuurlijk! Lees ook mijn andere fanfiction over Harry. Het heet Blind Love. OMG: er waren dus geruchten dat Liam zou stoppen met One Direction. Gelukkig tweette hij een uur geleden ofzo dat het niet waar was. Mijn hart brak echt toen ik las dat Liam moest huilen tijdens een optreden omdat hij een hoge noot uit het liedje Over Again niet haalde.
Veel succes morgen weer op school!
Xo' Michelle
JE LEEST
Love Causes Problems
FanfictionAlles lijkt perfect. Deze regel staat Olivia op het lijf geschreven. Haar hele leven lijkt te mooi om waar te zijn. Ze ontmoet haar vriendje op haar vakantieadres, naja... in het ziekenhuis in Rome om precies te zijn. Olivia verhuist naar een appart...