Bathroom Moments.

41 4 1
                                    

Ik raad je aan dit niet te lezen als jouw leeftijd nog op de klok staat. (t/m 12 jaar).

Veel plezier met dit hoofdstuk, waar jullie ontiegelijk lang op hebben moeten wachten.

Sorry.

________________________________________________________

'W-wat doe jij hier?' Snel gooi ik mijn dagboek naar achteren. Al snel besef ik dat ik in mijn lingerie op het bed lig. 'Ohh fuck.' Ik sla het dekbed over me heen en kijk verbaasd. 'Wat doe jij nou hier?', vraag ik met een rood aangelopen hoofd. 'Uhm ik dacht ik kom even langs. Ik bedoel, ik heb nu ook vrij en ik was wel toe aan een vakantie. En zij ook.' Ik draai mijn hoofd naar de deur. 'Uhm hoi,' mompel ik. Drie warrige hoofden staren me aan. 'We komen zo wel terug,' mompelen ze. 'Dat geldt voor mij ook.' Niall snelt de kamer uit. 

'Oh mijn god..' 'Wie was dat?' Liam komt met zijn goddelijke lichaam naar het bed toegelopen. 'Je raadt het nooit,' zeg ik al lachend. Hij haalt zijn schouders op. 'Niall stond opeens in de kamer.' 'Wat?!' Liam laat zit op bed vallen. 'Is hij alleen gekomen?' 'Nee, de rest is er ook'. Ik sta op en pak wat shampoo uit de koffer. En ik laat Liam alleen achter op het bed. Zodra ik één stap op de badkamervloer zet sta ik meteen tot mijn enkel in het water. 'Uwl!' Binnen no time staat Liam in de badkamer. Ik geef hem expres een duw zodat hij de badkamer als het ware invalt. 'Moest dat nou?', gromt hij. Ik wijs met mijn hoofd naar de deur. 'En nu wegwezen!' Er verschijnt een kleine pruillip op zijn gezicht. 'Mag ik echt niet blijven?' Ik duw hem de badkamer uit. 

Zogauw hij uit de badkamer verdwenen is, draai ik de deur op slot. Mijn hand glijdt over mijn been. Stoppels. Alles groeit hier tien keer zo snel. Het warme water golft heerlijk over mijn haar. Ik spuit wat shampoo op mijn hand en ga door mijn haar. Als de shampoo is uitgespoeld, masseer ik mijn haar met conditioner. Ik borstel mijn haar een aantal keer door en doe de deur van de douche open. Waar is dat verrekte scheermesje nou gebleven. Ik dacht toch echt dat ik hem had meegenomen naar de badkamer. 'Fuuuuuuck.' En natuurlijk is er nergens een badjas of iets te bekennen. Zo creatief als ik ben, wikkel ik snel een handdoek om mijn lichaam heen. Ik klik de deur van het slot en loop de hotel kamer in. 

'Zo zo.' Liam ligt met een blood bovenlichaam op het bed. Ik negeer zijn blik en probeer niet te kijken, want ik weet wel waar het naar toe leidt als ik kijk. Als ik buk om het scheermesje uit mijn toilettas te pakken voel ik twee sterke armen om me heen. Ik probeer me uit zijn armen te wrikken. Wat natuurlijk geen zin heeft. 'Iewl' Liam trekt zijn armen terug. Dit keer kijk ik hem wel aan. 'Wat?' Vindt hij dat ik kleine borsten heb? Voelt mijn huid droog aan? 'Je haar' Hij wijst naar mijn haar. Hij trekt een vies gezicht. 'Het plakt' Ik geef hem een knipoog. 'Heeft meneer nog nooit van conditioner gehoord?' 'Gaan we ondeugend doen?' Hij trekt me het bed op. 'Pas op!,' gil ik. 'Straks wordt het bed nog vies.' 'Oh oke dan.' Hij tilt me op en brengt me naar de badkamer. 'Ik zal het voor je uitspoelen'. 'Nee doe nor-' Ik wil er nog wat tegenin brengen maar het is al te laat. Liam trekt de handdoek van mijn lichaam af en trekt zijn boxershort uit. Hij sluit de deur en duwt me de douche in. 'Kom.' Hij lacht geheimzinnig. 

Ik leg mijn hoofd tegen zijn borst aan. Liam pakt de sproeier en spoelt de conditioner uit mijn haar. Ik kijk hem aan. Wat is hij toch knap. Liam richt de sproeier in mijn gezicht. 'Nou Li.' Ik geef hem een kleine duw naar achteren. Als hij klaar is met mijn haar hangt hij de sproeier terug en draaien we zodat we samen onder de sproeier staan. 'Je bent mooi,' zegt hij zachtjes. Ik glimlach. Ik ben blij, maar ook zenuwachtig. Het is de freaking eerste keer dat ik met een jongen onder de douche sta. En wel naakt! 

En zo staan we wel een kwartier. Voor mijn gevoel een uur. Ik wikkel een handdoek om mijn hoofd heen en droog me af. Veel tijd om me aftedrogen krijg ik niet, want Liam trekt me alweer mee. Dit keer naar het bed. Zou Liam HET ooit gedaan hebben? Hij pakt me vast en duwt me op het bed. Vervolgens valt hij zachtjes op mij. Oh mijn god. Dit is het moment. Ik voel het. Ik voel het aan alles. Aan de spanning. Aan de liefde. Aan Liam. Aan zijn lichaam. We zijn er beide klaar voor. Sinds onze relatie hebben we HET nog niet gedaan. Zou dit het dan zijn?

'Wil je het?' Liam schrikt me op uit mijn gedachten. 'Huh wat?' Hij glimlacht en rolt van me af. 'Ik denk het,' zeg ik zachtjes. 'Dus je denkt dat je het wilt?' 'Ik wil het,' zeg ik vastbesloten. Voor de zekerheid vraag ik toch of hij condooms mee heeft. Hij knikt en staat op van het bed. 'Jij bent ook op alles voorbereidt,' lach ik. Ik probeer stoer te blijven, maar mijn hart gaat als een gek te keer. Oh mijn god. Hoe houd ik dit vol? 

Ik denk aan Susan en aan papa en mama. Ik denk aan Molly. Aan Thomas. Aan Oliver. Aan ons appartement. Ik denk aan Louis. Aan Zayn. Aan Niall. Aan Harry. Ik denk na over het leven. Alles wat Liam en ik hebben meegemaakt raast voorbij. Vanaf het moment in het ziekenhuis tot nu. Wie had gedacht dat we nu, op dit moment nog steeds bij elkaar in bed, naja toen lagen we niet echt samen in bed maartoch, zouden liggen. En wie had gedacht dat we ondanks alle problemen nog steeds bij elkaar zouden zijn.

Liam bespringt me en langzaam doordringt me een bevredigend gevoel. Dit was het. Dit was het moment. Toch brandde er nog één vraag. Was hij maagd? Plots stopt Liam. 'Wat is er?' 'Ik moet je wat vragen. Ik weet dat het niet echt het juiste moment is. Naja, of toch wel. Maar...' Ik haal mijn schouders op. 'Nou?' 'Ik- uhm. Ben ik voor jou degene die jou mag ontmaagden?' Zijn wangen kleuren rood en hij durft me eigenlijk niet aan te kijken. Hier word ik verdomme ook zenuwachtig van. 'Ja,' komt er met een piepstem uit. 'En jij?' Die vraag kwam er eigenlijk best verkeerd uit. Wie vraagt er nou 'en jij?'. 'Het is ook mijn eerste keer,' geeft hij toe met een klein lachje. 'Weet je zeker dat je dit wilt?', vraagt hij dan weer serieus. Ik glimlach. Zijn lippen raken mijn lippen en het geluk spatte er letterlijk vanaf.

______________________________________________

BELANGRIJK!

WOOOOOOOOOOOOOOOW eindelijk weer een nieuw chapter. Eindelijk. Ik heb echt mega lang zonder inspiratie en vooral ook zonder tijd gezeten. Maar het is me gelukt. Jeeej. Ik heb er voor de verandering weer even wat 'One Direction' dingen doorheen gegooid, omdat het toch een 1D fanfic blijft en ik dreef er een beetje van weg. Ik vond het persoonlijk een beetje awkward om over dit onderwerp te schrijven, maar het moest er toch een keer van komen, och? Ik hoop dat ik het gevoel een beetje over jullie heb kunnen overbrengen! Liefsss.

PS. Ik ben al ongeveer 8 maanden bezig met dit boek. OMG. Ik heb gepland dat dit boek zal eindigen rond kerst (over twee maanden dus). Bali zal dus ook de laatste bestemming zijn waar dit boek zich afspeelt. Het boek zal dus op Bali nog eindigen. Tot nu toe heeft het boek 38 chapters. Ik denk dat ik maximaal tot de 45 chapters ga, ik weet niet of we dat voor 2014 gaan redden aangezien dat 7 hoofdstukken zijn. Maar we zien het wel! xxx

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Oct 22, 2013 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Love Causes ProblemsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu