Verhuizing.

142 4 1
                                    

* 3 weken later *

'Jep, dit zijn de laatste twee dozen.' Ik geef de twee dozen aan Jai, die ze daarna weer doorgeeft aan Molly, zij geeft ze weer door aan Ella die bovenaan de trap staat. 'Tea Time!', roept Ella. Ik zet de auto van mijn vader op slot en loop naar boven toe. Eigenlijk heb ik geen tijd voor thee aangezien ik nog behang voor mijn kamer moet aanschaffen. 

Na een kop thee, pak ik mijn handtas en ga ik samen met Molly naar de bouwmarkt. 'Welke kleur behang heb je in gedachte?', vraagt Molly als we in de bus zitten. 'Ik hou het simpel denk ik. Gewoon zwart-wit gestreept.' 'Jaa, leuk! En dan leuken we je kamer op met kleurige spulletjes' 'Yessss, precies wat ik in gedachte had.' Ik geef Molly een high-five. Als we ongeveer een kwartier hebben gereden, stappen we uit. '3..2..1..', schreeuw ik als we voor de ingang staan. We gaan proberen binnen 20 minuten weer buiten te staan. Ik zet mijn Iphone op stopwatch en roep: 'START'. Ik duw een één euro munt in een winkelwagen en flikker mijn tas erin. Zo snel mogelijk probeer ik de behangafdeling te vinden, maar dit is nogal een klus omdat de bouwmarkt gigantisch groot is. 

Als ik eindelijk bij de behangspullen ben aangekomen zie ik Molly al staan. 'Te laat!', roept ze. Aandachtig kijken we naar de rollen behang. Het zijn er zó veel. Na 5 minuten kijken hebben we besloten. Zwart-wit gestreept op 2 muren en wit op de andere 2. Nadat we nog wat andere spulletjes in onze kar hebben gelegd, gaan we naar de kassa. 'Mis je Liam?', vraagt Molly als ik mijn portemonnee open en er een foto van Liam uitvalt. 'Nu al..., zucht ik. Ik ben gister samen met Susan naar het concert van de jongens geweest. Het was echt geweldig om een keer te zien hoe de jongens op het podium zijn. Ze gaan zo lief met de fans om! Jammer genoeg gaan ze nu weer verder met de tour in het buitenland.' Molly geeft me een knuffel en pakt een paar plastic tasjes.

'19 minuten en 49 seconden!', roep ik trots als we weer buiten staan. 'Yeah, op naar de Starbucks!', roept Molly. 'Hoelang woon je al bij Ella, Jai, Thomas en Oliver?', vraag ik als we in de Starbucks zitten. 'Ruim een halfjaar.', antwoordt Molly. 'En... bevalt het je?' 'Jaa, echt super. Het lijkt net alsof we elkaar al jaren kennen. Ik ben ook enorm blij dat jij bij ons intrekt. Zo hebben we weer 3 om 3.' Ik moet lachen. 'Ik heb er zoveel zin in! En ik vind jullie nu al aardig.' 

'We zijn er weer!', roept Molly als we weer in het appartement staan. 'Waar is Jai?', vraag ik als ik alleen Ella aan de keukentafel zie zitten. 'Naar zijn moeder, geloof ik.' 'Dat komt mooi uit, want dan kunnen we gezellig met z'n drieën behangen!', zegt Molly. Molly en ik moeten lachen om Ella's vieze gezicht. Toch helpt ze ons mee. Na een middagje behangen mag het resultaat er zijn. Dingen zoals mijn bedbank en kledingkast staan er ook al. 'Morgen de laatste dingen er nog in zetten', zucht ik als we met z'n vijfen aan de eettafel zitten. Ik kan aan iedereen merken dat ze het leuk vinden dat er weer een nieuwe huisgenoot is. Deze zomervakantie heb ik in no time superveel mensen leren kennen. Neem nou, Liam, Louis, Zayn, Harry, Niall, Eleanor en Perrie. En Ella, Molly, Oliver, Jai en Thomas. Ik voel me het gelukkigste meisje op aarde. Tevreden neem ik een hap lasagne, maar deze lasagne is lang niet zo lekker als die van Susan!

Love Causes ProblemsWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu