Jaja, laatste hoofdstuk alweer. Ik vind het echt zo jammer dat dit boek is afgelopen. Daarom heb ik besloten om een sequel te maken. Ik weet alleen geen naam. ''From Love to...'' . Please comment als je wat leuks weet. Ik denk dat ik mijn verhaal Love is Blind ga verwijderen.. Ik weet niet, maar ik vind het eigenlijk niet zo'n leuk verhaal... Veel plezier met het laatste hoofdstuk van From Rome to Love.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Ik kijk recht in de grote bruine ogen van Liam. 'Li?', zeg ik voorzichtig. 'Olivia?' Ik knik. 'Wat doe je hier?', vraagt Liam. 'Ik, mijn, Ella, nichtje..', ik kom amper uit mijn woorden. 'Kom.' Liam trekt me onder de tafel vandaan.
Ik krijg een glas water in mijn handen geduwd en Niall, Louis, Zayn en Harry verlaten de kleedkamer. 'Vertel..'
'Ella's nichtje Amber wilde graag naar een concert van jullie. Molly, Ella en ik moesten mee als oppas. We reden in de auto van Molly naar de concertzaal toe. We raakten Amber kwijt, maar die hebben we later weer gevonden. Toen jullie na een paar liedjes een praatje gingen houden kwam er een foto van het huisje waar ik heen ging met Jai in beeld. Ella zei dat dat bruine haar van haar was. Ze bekende dat zij die foto's heeft gemaakt en ze dus heeft doorgespeeld naar de paparazzi toe. Ik dacht dat we vriendinnen waren.'
'Jezus Olivia. Meen je dit?' 'Denk je dat ik hier sta te liegen ofzo?', antwoord ik boos. Ik bedenk me dat het eigenlijk een hele domme zet is geweest dat ik naar de kleedkamers van de jongens ben gerend. Ik sta op en wil de kleedkamer uitlopen. Liam houdt me tegen. 'Kom.' 'Wat kom?', zeg ik boos. 'Ik weet niet wat ik hier bij jou doe.', zeg ik hopeloos. 'Je bent zelf naar ons toegekomen?' 'Ga je mij nou zitten beschuldigen?' 'Olivia, je moet echt even rustig worden...' 'Ja...', mompel ik. Ik trek me los van Liam en ga tegen de muur op de grond zitten.
'Li wat ga je doen?', vraag ik aan Liam als hij wegloopt. Ik krijg geen antwoord terug dus loop ik hem achterna. Ik gok dat het concert weer begonnen is aangezien iedereen weer begint te juichen. Ik klim de trap op en volg de bordjes ''Main Stage'' . Ik kom achter het podium uit. Ik ga op een kist zitten en luister naar de jongens. Na ongeveer 3 liedjes houden de jongens weer een praatje. 'Wil Ella Blake even naar voren komen?' Ik schuif het gordijn iets opzij om te zien wat er gebeurt. Er wordt een grote spotlight op Ella gericht. Ella komt twijfelend naar voren lopen. 'Welk liedje wil je zingen?' Ella's ogen worden groot. 'Z-zingen? Ik kan n-niet zingen.' 'Vast wel.', zegt Harry. De muziek van They Don't Know About Us wordt afgespeeld en Harry zet in.
People say we shouldn’t be together
We're too young to know about forever
But I say they don’t know what they talk talk talkin’ about
Cause this love is only getting stronger
So I don’t wanna wait any longer
I just wanna tell the world that you're mine girlll
Ohh
They don’t know about the things we do
They don’t know about the I love you’s
But I bet you if they only knew
They will just be jealous of us
They don’t know about the up all night’s
They don’t know I've waited all my life
Just to find a love that feels this right
Baby they don’t know about
They don’t know about us
De jongens stoppen met zingen en kijken Ella aan. Ella begint stamelend te zingen.
JE LEEST
Love Causes Problems
FanfikceAlles lijkt perfect. Deze regel staat Olivia op het lijf geschreven. Haar hele leven lijkt te mooi om waar te zijn. Ze ontmoet haar vriendje op haar vakantieadres, naja... in het ziekenhuis in Rome om precies te zijn. Olivia verhuist naar een appart...